Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Nataliia

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Фінансовий фахівець
Возраст:
45 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Щукіна Наталія Олександрівна
Ціль: одержання посади бухгалтера
Бажаний рівень оплати: від 20000 UAH
Дата та місце народження: 8 лютого 1980 року, м. Житомир
Вік: 45 рік
Сімейний стан: неодружена, є дитина 14 років
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
1995 — 1997 — ВПУ № 17 (технічний ліцей), спеціальність — оператор ЕОМ (червоний диплом).
1997 – 2002 Житомирський інженерно-технологічний інститут, факультет економіки та менеджменту, спеціальність – економіст з бухгалтерського обліку та аудиту (червоний диплом).

Додаткова освіта:
2005 – тренінг “Основні навички ведення комп'ютеризованого бухгалтерського обліку”, тренінг-центр м. Харків.

Досвід роботи:
2002 — 2004 – Обласний центр з нарахування і виплати пенсій та допомог.
Посада: провідний спеціаліст відділу бухгалтеріїї
• нарахування допомог постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;
• ведення відповідної звітності, здача до Казначейства розрахунків;
• контроль за своєчасним нарахуванням і виплатою допомог;

Досягнення: підвищення контролю за своєчасним нарахуванням і перерахуванням відповідних видів допомог.

2004 – 2008 — ВАТ “Укртелеком” Центр технічної експлуатації первинної мережі № 9
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
• ведення розрахунків за системою “Клієнт-банк”, каси, ПДВ;
• нарахування заробітної плати;
• ведення матеріального столу;
• облік ОЗ (на період хвороби співробітника).

Досягнення: За час роботи на цій посаді мала змогу вести всі ланки бухгалтерського обліку.

2009 – ПП “С.В.Л.”
Посада: бухгалтер
• облік каси;
• ведення розрахунків по авансах;
• облік ПДВ.

Досягнення: ведення обліку в торгівельній організації.

2012 – здача звiтiв ПП (фiз. особи).

07-08.2013 – Обласна школа вищої спортивної майстерності.
Посада: бухгалтер
• облік каси;
• ведення розрахунків по розрахунках;
• облік ПДВ.

09.2013-01.2014 – КП “Житомирська обласна філармонія ім. С. Ріхтера”
Посада: бухгалтер
• облік заробітної плати в програмі “Парус”;
• складання звітності;
• облік ПДВ.

11.2014 – 08.2015 – ПП (здача звітів) і ведення обліку, допомога у веденні бізнесу.

05.2016-12.2016 – КП Житомирська міська стоматологічна поліклініка № 2
Посада: бухгалтер-секретар
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання до Казначейства;
• складання касової звітності, здача готівки в банк;
• написання листів-відповідей, виконання доручень керівника.

05.2017 - стажування на ТОВ автозапчастин
Посада: бухгалтер
• виписування накладних реалізації на основі базових накладних та податкових в програмі “1С Альфа”.

06.2017 – 11.2019 – ЖДНЗ № 44
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання звітів до Казначейства;
• ведення батьківської плати та харчування;
• внесення договорів та накладних (актів виконаних робіт) в програму Є-дата.
• персоніфікація;
• ведення обліку матеріалів та ОЗ, заповнення договорів,
• проведення моніторингу цін серед постачальників.

02.2020 – 02.2021 – В/ч А1586
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання до Казначейства через СДО;
• нарахування та виплата піднайому житла, харчування, неотриманого речового майна, підйомної допомоги, виплати до 5 травня, відряджень;
• подання заявок на фінансування;
• складання меморіальних ордерів та відповідної квартальної звітності;
• виписка довіреностей та ведення договорів.

03.2021 – і до сьогодні ТОВ ”Компанія Алекс”
• ведення первинного обліку в програмі “1С – Підприємство 7.7”;
• робота з банківськими програмами;
• формування податкових накладних;
• проведення і внесення даних про інвентаризацію в програму;
• ведення кадрового обліку.

Досягнення: ведення обліку в торгівельній організації.

Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська, польська – розмовна, італійська – початкова.

Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer) і E-mail, графічними редакторами (PhotoShop), бухгалтерськими програмами “1С бухгалтерія”, “Парус”, FoxPro.

Особисті якості:
Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність, здатність швидко навчатись.

Інтереси та захоплення:
Художня література, домашні тварини, спорт, мистецтво, подорожі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: