Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Elena

Спеціаліст із фінансової звітності

Рассматривает должности:
Спеціаліст із фінансової звітності, Спеціаліст з фінансів, Методолог
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Квартюк Олена

Громадянство: громадянка України

Сімейний стан: заміжня.
Адреса: м. Київ
т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: магістр
фінанси і кредит, кваліфікація - спеціаліст з фінансів і кредиту

Досвід роботи: Маю стаж служби на посадах в органах місцевого самоврядування 20 років.

- здійснювала формування проекту Бюджету, підготовку попередніх показників проекту бюджету щодо видатків на утримання, готувала квартальну та річну звітність з виконання бюджету; здійснювала аналіз даних про потребу в коштах для подання до фінансових установ;
- складала кошториси та плани асигнувань, розрахунки до них;
- складала бюджетні запити, складала паспорта бюджетних програм та звіти про їх виконання, складала фінансову звітність, формувала штатні розклади, здійснювала планування видатків;
- облік банківських операцій, облік коштів та рухом коштів і товарно-матеріальних цінностей;
- складала меморіальні ордери, картки аналітичного обліку фактичних, касових видатків та отриманих асигнувань;
- складала квартальну та річну звітність для фінансового управління та державної казначейської служби в Україні;
- брала участь у проведенні перевірок з питань ведення фінансового обліку, використання коштів, оплати праці та штатів; приймала участь у робочих групах, комісіях тощо;
- складала заявки, пропозиції, звіти, інформації щодо нарахованих коштів та їх фінансування до фінансового установ та державної казначейської служби в Україні;
- розглядала скарги, заяви, листи у межах своєї компетенції та діючого законодавства, готувала відповіді;
- формувала платіжні доручення, вела табель обліку використання робочого часу працівників, проведення інвентаризації грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей, складала акти списання та інвентаризації;
- проводила звірку з постачальниками, складала акти звіряння взаємних розрахунків та договори щодо фінансування; вела роботу з підприємствами- надавачами послуг щодо відшкодування коштів.
- взаємодіяла з структурними підрозділами соціального захисту населення, органами Пенсійного фонду, АТ «Ощадбанк»;
Маю сертифікати підвищення кваліфікації з проходження спеціальних програмам щодо принципів економічного розвитку регіонів, європейської інтеграція України, розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності, управління змінами, штучного інтелекту в публічному управлінні та інщі.
- маю досвід роботи: з програмами - Клієнт-банк, Фобос, Microsoft Excel, MS Office, Outlook, Megapolis та інщі; з опрацюванням Постанов КМУ та інших законодавчих актів; у розробці та підготовці пропозицій та проектів рішень, ведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з громадськістю та проведення міських та районних заходів; співпраці з структурними підрозділами соціального захисту населення, органами Пенсійного фонду, АТ «Ощадбанк», органів Державної казначейської служби України, підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг та інше.
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, здатність до навчання, посидючість, акуратність, аналітичний склад розуму, маю досвід роботи з великим об’ємом роботи та інформації, вміння працювати з програмами та електронними таблицями, прагну розвиватися в професійній сфері, спрямована на результат, впевнений користувач ПК, без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: