Андрій
Керуючий ресторану, директор підприємства
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1816931/
Образование
Українська Академія Друкарства
Технологія машинобудування поліграфічних машин, Львов
Высшее, с 1991 по 1996 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- Google Chrome
Знание языков
- Украинский — свободно
- Польский — продвинутый
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Досвід роботи в ресторанній сфері на управлінській посаді – 17р.
На даний момент володію достатнім досвідом адміністрування в сфері ресторанного бізнесу, що стосується всіх управлінських процесів, які пов’язані з запуском та розкруткою нового або існуючого закладу, його життєдіяльністю та розвитку.
Місце роботи: 15.09.22-сьогодні "Хліб з маслом" кав'ярня
(персонал 11ос.)
Місце роботи:01.06.-01.09.22р. "DD Lounge Bar",(персонал:15осіб).
-управлін.облік;гот.розрах. з постачальниками;замовлення бар. продукції;замовлення розх.матеріалів;ведення кас.дисципліни РРО;впровад.акцій для доставки;підбір та контроль роботи персоналу кухні&сервісу;робота з кк та тк;формування націнки страв кухні та напоїв бару;аналіз продажів.
Місце роботи; 15.08.17р.- 10.09.21р.
ФОП Ліщук Ю.П.,ресторан грузинської кухні "Ахалі", 2-а ресторани (персонал 50ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання:Опер.діяльність підприємства
-управлінський облік;готівковий розрахунок;підбір персоналу;
-навчання стаж.складу персоналу;підбір напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки страв і напоїв меню;пошук нових постачальників;організація івентів в ресторані;організація різноманітних маркетингових процесів закладу.
Місце роботи: 01.11.2014р. по 14.08.17р.
ПП "ЄВРОЕНЕРГО", ресторація "Брудершафт"(персонал: 21 ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання: Опер.діяльність підприємства
-управлінський облік;готівковий розрахунок;підбір персоналу; навчання стаж.складу персоналу;підбір напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки напоїв меню;підписання договорів з постачальниками.
Мета зміни роботи:вищий рівень оплати праці.
Місце роботи:01.01.2014р. по 01.05.2014р.
ПП «ЛЬВІВСЬКИЙ РЕСТОРАТОР», піцерія «Белла Чао»
(персонал: 16 ос.)
Посада: Керуючий.Основні завдання: Запуск закладу
-співпраця з представниками фірм, які проводили ремонтні та інженерні роботи;контроль виконання термінів ремонтних робіт; підбір персоналу;навчання стаж.складу персоналу;підбір страв і напоїв для майбутнього меню;організація та контроль при формування кк і тк;формування націнки під час створення меню;
-організація та контроль друку меню;проведення переговорів, а також підписання договорів з постачальниками;управлінський облік;
-готівковий (безгот. при потребі) розрахунок;контроль роботи персоналу;контроль роботи бухгалтера.
Мета зміни роботи:закінчення домовленого терміну співпраці, по запуску закладу.
Місце роботи:01.09.2013р. по 31.12.2013р.
ТзОВ «СЕЗАН», кафе «Амерікано» (персонал: 12 осіб).
Посада:менеджер (адміністратор)..Основні завдання: Запуск закладу:розкрутка закладу;хостинг;контроль роботи персоналу кухні&бар;впровадження нових страв і напоїв;впровадження акцій для потенційних гостей;впровадження та контроль системи лояльності для потенційних гостей;співпраця з бухгалтером, згідно розрахунків з постачальниками.
Мета зміни роботи:закінчення домовленого терміну співпраці, по запуску закладу.
Місце роботи:01.12.2012р. по 01.05.2013р.
ТзОВ «Опера Лаундж»,Ресторан-піцерія «LaPiazza»(персонал:30ос.
Посада: Керуючий.Основні завдання: Операційна діяльність підприємства:Управлінський облік;Гот.та безгот.розрахунок;Контроль роботи адмін.персоналу;Контроль роботи відділу бухгалтерії;Контроль та координування відділу маркетингу;
Мета зміни роботи:бажання офіційного працевлаштування, вищий рівень оплати праці, а також отримання досвіду роботи в галузі ресторанного бізнесу .
Місце роботи:03.07.2007р. по 01.12.2012р.
ТзОВ «Паб Дублін», Ірландський паб «ДУБЛІН» (персонал: 19 осіб).
Посада: Керуючий
Основні завдання:Операційна діяльність підприємства:
-Управлінський облік;Гот.та безгот.розрахунок;Контроль товарних залишків;Контроль роботи персоналу;Контроль роботи бухгалтера;
-Контроль та координування роботи маркетингу;Контроль та організація заходів, спрямованих на збільшення лояльності та формування культури закладу:
1.Організація корпоративних вечірок:
-Організація щорічного святкування ірланд.свята,«День СвятогоПатріка»: 2008-2012р.
2. Організація виїздних (заміських)вечірок для гостей пабу:
-«Кельтська вечірка», с.Верещиця, 50осіб.
-Організація святкування 5-ї річниці пабу «ДУБЛІН», смт. Брюховичі, 90осіб.
-Організація виїздної точки торгівлі на «ЛьвівФешнВік», 2008-2009р.
Мета зміни роботи:вищий рівень оплати, перспектива управління двома закладами одночасно, підвищення рівня управлінського досвіду.
Місце роботи:01.02.2003р.-03.07.2007р.
Західноукраїнська торгова мережа «ТЕХНОЛЮКС».
Посада: директор магазину (персонал: 5 осіб).
Основні завдання:
- Ведення управлінського обліку;
- Контроль прихідної та розхідної документації;
- Координація роботи торг.відділу.
- Атестація торг.персоналу;
Запуск нових торгових точок мережі магазині «ТЕХНОЛЮКС» та супермаркетів електроніки «БОМБА» по західній Україні :
- Підбір та навчання торгового персоналу;
- Атестація торгового персоналу;
- Налагодження роб.процесів;
Похожие кандидаты
-
Директор підприємства
Львов -
Директор виробничого підприємства
Львов, Винница , еще 8 городов -
Директор підприємства
Львов -
Керівник підприємства
Львов, Винница , еще 4 города -
Керівник заводу
Львов, Винница , еще 8 городов -
Керівник відділу продажу
Львов