- PRO
Олександр
Операційний директор, 80 000 грн
- Рассматривает должности:
- Операційний директор, Керівник будівельного проєкту, Регіональний менеджер, Керівник мережі магазинів, Керівник мережі АЗК, Менеджер партнерської програми, Менеджер роботи з мережами, Менеджер проєктів, Керівник автосервісу, Менеджер з розвитку
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3040637/
Опыт работы
Провідний менеджер з розвитку мережі
с 07.2024 по наст. время
(1 год 1 месяц)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)
1. Пошук нових локацій: Визначення перспективних місць для відкриття нових об'єктів. Аналіз ринку, вивчення конкурентного середовища, відвідування локацій, дослідження пішохідних та автомобільних потоків, доступності транспорту, наявності паркувальних місць.
2. Аналіз та прорахунок об'єктів: Проведення глибокого аналізу потенційних локацій, включаючи вивчення технічного стану приміщень, вартість ремонтних робіт, потенційних витрат на інвестиції, прогнозування окупності та розрахунок фінансових показників.
3. Перемовини з орендодавцями та партнерами:Проведення переговорів з власниками приміщень або представниками орендодавців щодо умов оренди, вартості, термінів та інших аспектів співпраці. Пошук та оцінка найбільш вигідних умов для компанії.
4. Заключення угод: Підготовка та підписання договорів оренди, забезпечення виконання умов угоди обома сторонами, супровід юридичної документації та взаємодія з юридичним відділом компанії.
5. Контроль та координація відкриття нових об'єктів: Організація робіт з підготовки приміщення до відкриття (ремонт, обладнання, підключення комунікацій тощо). Співпраця з підрядниками та іншими відділами компанії для забезпечення своєчасного відкриття.
6. Моніторинг ефективності: Аналіз ефективності нових об'єктів після їх відкриття, збір зворотного зв'язку від команди та клієнтів, внесення коригувань для підвищення результативності роботи.
7. Управління бюджетами: Розробка та контроль бюджетів для відкриття нових локацій, оптимізація витрат та забезпечення відповідності плану розвитку мережі.
Менеджер в роздрібній торгівлі продовольчими товарами, комерційного департаменту
с 11.2019 по 03.2024
(4 года 4 месяца)
Київхліб, фірмова мережа, Київ (Роздрібна торгівля)
- організація роботи магазинів (20−25 торгівельних точок);
- участь у відкритті нових торговельних точок;
- відвідування ввірені магазинів, згідно з погодженим графіком;
- виконання та контроль виконання планових показників;
- контроль за наявністю товарів на складі, замовлення та розподіл товарів з урахуванням попиту і сезонності;
- забезпечення дотримання співробітниками правил безпеки та санітарії у магазині. Контроль введення журналів НАССР та виконання стандартів програми;
- супровід навчання персоналу та дотримання стандартів обслуговування покупців;
- управління та організація роботи персоналом (40-50 осіб);
- контроль дотримання касової дисципліни.
Керуючий мережі магазинів
с 06.2019 по 11.2019
(5 месяцев)
Мережа магазинів Bottle; Пивмаг, Київ (Роздрібна торгівля)
- забезпечення організації та контролю роботи магазинів;
- забезпечення виконання планових показників;
- організація та контроль за роботою лінійного персоналу;
- організація проведення інвентаризації.
Менеджер з розвитку мережі, керуючий магазинами
с 09.2018 по 05.2019
(8 месяцев)
Мережа магазинів "Beer Port", Київ (Роздрібна торгівля)
- пошук приміщень для відкриття нових магазинів;
- всебічна оцінка нових локацій – рентабельність, перспективність, трафік, можливі ризики, підготовка підсумкового висновку щодо доцільності відкриття у вибраній локації;
- погодження умов договору з власниками приміщень та юристом компанії, укладання договорів;
- забезпечення необхідного документообігу;
- спілкування з діючими орендодавцями та власниками приміщень – продовження договорів, покращення умов оренди, за потребою зміна локації та розширення діючого магазину;
- організація ефективної та безперебійної роботи магазинів;
- робота з постачальниками;
- побудова команди та управління персоналом;
- підтримка корпоративних стандартів компанії;
- ведення звітності.
Власник
с 05.2018 по 09.2018
(4 месяца)
Власний бізнес, Київ (Роздрібна торгівля)
Адміністратор торговельних точок
с 03.2017 по 02.2018
(11 месяцев)
"Пивна Лавка", Київ (Роздрібна торгівля)
- організація ефективної та безперебійної роботи магазинів;
- побудова команди та управління персоналом;
- підтримка корпоротивних стандартів компанії;
- пошук нових локацій для магазинів;
- ведення звітності.
Завідувач торговим залом
с 11.2013 по 02.2017
(3 года 3 месяца)
м-н Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)
- організація та контроль роботи персоналу в торговому залі;
- організація та координація бізнес-процесів у магазині;
- контроль за дотриманням трудової дисципліни;
- складання робочих графіків, облік робочого часу;
- робота з товаром: викладення, ротація, прийом товару;
- навички роботи на касі, знання касової дисципліни;
- підтримка позитивної атмосфери в торговому залі;
- вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.
Помічник менеджера зі збуту
с 01.2013 по 11.2013
(10 месяцев)
Фарм Рост Аутстафинг (м-н Фуршет), Київ (Роздрібна торгівля)
- організація збуту продукції підприємства, її постачання споживачам;
- організація підготовки партій продукції до відправки споживачам у встановлені терміни та в повному обсязі;
- організація складання заявок, зведених відомостей замовлень та номенклатурних планів поставок;
- забезпечення своєчасного оформлення збутової документації.
Продавець-консультант
с 06.2011 по 03.2012
(9 месяцев)
м-н Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)
- люб'язне обслуговування покупців;
- передпродажна підготовка і викладка товару;
- контроль якості та термінів придатності.
Образование
Академія Муніципального Управління
Економічний, Менеджер ЗЕД, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Автошкола "Автомаг"
2015, 3 місяця
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- MS Outlook
- Битрикс24
- Управління командою
- Комунікабельність
- Управління магазином
- Ведення CRM
- Стресостійкість
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Інвентаризація
- Лідерство
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
є досвід роботи з людьми, досвід роботи у сфері управління людьми.
Знання у сфері пивоваріння, процесу роботи пивного обладнання.
Особистісні якості: активність, працьовитість, комунікабельність, уважність, легко та швидко навчаюсь, пунктуальність, відповідальність, ініціативність, уміння працювати в команді та індивідуально, оперативність, порядність.
Водійське посвідчення категорія "В".
Хоббі - читання книг, написання книги.
Похожие кандидаты
-
Директор компании
Киев -
Керівник заводу
50000 грн, Киев, Луцк , еще 3 города -
Генеральний директор
Киев -
Директор підприємства
40000 грн, Киев -
Директор підприємства
Киев, Днепр, Запорожье -
Операційний директор
120000 грн, Киев