- PRO
Олена
Офіс-менеджер, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7131035/
Опыт работы
Спеціаліст по роботі з доходами, діловод
с 02.2024 по наст. время
(1 год 6 месяцев)
Державна установа, Дніпро (Державні організації)
• Збільшення надходжень дохідної частини місцевого бюджету, розширення бази та кола платників місцевих податків
• Моніторинг об'єктів нерухомого майна з метою забезпечення повноти сплати місцевих податків
• Взаємодія з державними та місцевими органами для виконання поставлених завдань
• Підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів за напрямом, участь у розробці та підготовці проектів розпоряджень/рішень
• Діловодство, організація розгляду звернень та запитів
• Ведення веб-сторінок, оприлюднення публічної інформації, відкритих даних
Менеджер з продажу
с 05.2023 по 01.2024
(8 месяцев)
JesCosmetology, Дніпро (Освіта, наука)
• Реалізація освітніх послуг з косметології, професійних препаратів, засобів, витратників
• Консультування й супровід клієнтів B2B/B2C (проведення презентацій, спілкування на семінарах, особисті зустрічі й перемовини, дзвінки, месенджери)
• Виконання плану продажу, аналіз плану/факту, розробка/перегляд стретегій продажу
• Розвиток клієнтської бази, пошук підходів та методів підвищення лояльності клієнтів
• Активна участь в організації івентів, семінарів і навчань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок (тренінги, семінари, самоосвіта)
Керуючий адміністратор
с 05.2022 по 05.2023
(1 год)
ТОВ Клінінг Лайф, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
• Адміністрування: координація роботи офісу, контроль дисципліни й внутрішнього розпорядку; діловодство, комунікація й розрахунки з постачальниками
• Рекрутинг: пошук/підбір персоналу, співбесіди, комунікація з майданчиками пошуку роботи
• Клієнт-менеджмент: прийом/обробка замовлень в CRM-системі, ведення та розвиток клієнтської бази, розрахунки
• Розвиток/просунення/реклама: розробка форм, підгтовка макетів POS-матеріалів, їх замовлення; візуалізація сайту; розміщення оголошень; комунікація з промоутерами, дизайнером, веб-розробником тощо
Начальник відділу збуту, помічник комерційного директора
с 01.2017 по 05.2022
(5 лет 4 месяца)
ТОВ «APS Power Tehnology», Дніпро (Енергетика)
Начальник відділу збуту, з 09.2017 по 08.2022
• Супровід довгострокових угод в сегментах B2G/B2C/B2B з реалізації «альтернативної» теплоенергії
(переважно бюджетним установам + комерційним, населенню)
• Координація роботи відділу збуту, забезпечення реалізації/надходжень з 4-х філій в різних містах:
- угоди, тендерна документація, розрахунки, специфікації
- збір/обробка даних реалізації, виставлення рахунків, координація дотримання платіжної дисципліни, робота з «дебіторкою», облік/контроль повернення документів, контроль/аналіз виконання угод; аналіз відпуску/реалізації/оплати, розрахунки надлишково або недостатьно відпущеної/реалізованої продукці
- координація роботи абон. відділу (реалізація теплоенергії населенню)
• Формування бюджету в частині продажу/надходжень
• Звітність керівництву (виконання контрактів, плану збуту/надходжень)
Помічник комерційного директора, з 01.2017 по 09.2017
• Виконання доручень і завдань комерційного директора
- з постачання (первинний облік руху сировини, обмін первинкою, моніторинг/аналіз цін, комерційні пропозиції)
- зі збуту (виставлення/передача рахунків, контроль дотримання платіжної дисципліни, недопущення заборгованості) облік, упорядкування договорів із замовниками і постачальниками
• Координація та забезпечення роботи офісу, документообіг, кореспонденція
• Участь/допомога в розвитку нових проектів альтернативної енергнетики: пошук/консолідація інформації, підготовка/оформлення схем для презентацій
Економіст, бухгалтер, секретар тендерного комітету
с 02.2004 по 12.2015
(11 лет 10 месяцев)
Житлово-комунальне підприємство, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
Економіст з планування, з 09.2010 по 12.2015
• Облік/розподіл фактичних витрат по житловим об'єктам, складання калькуляції та аналіз собівартості послуг, економічне обґрунтування тарифів; розгляд звернень та запитів з питань тарифів та послуг
Бухгалтер, секретар тендерного комітету, з 02.2004 по 09.2010
• консультація абонентів з нарахувань, оплати й заборгованості за послуги
• організаційне і документальне забезпечення діяльності тендерного комітету
Образование
Дніпропетровська державна фінансова академія (ДДФА)
Фінанси і кредит, Дніпро
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)
Придніпровський енергобудівний технікум (ПЕБТ)
Економіка підприємства, Дніпро
Среднее специальное, с 2002 по 2005 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Курс "Сучасні технології бухгалтерського обліку та фінансової звітності"
2016
Майстер-класс "Тайм-менеджмент"
2017
Курс «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»
2017
Знания и навыки
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- CRM
- Проведення презентацій
- Prozorro
- 1С
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
• Успішний досвід роботи з контрагентами сегментів B2G/B2C/B2B; укладання/супровід угод, вибудовування й підтримка довгострокових відносин. Досвід роботи з "бюджетними" установами, участь в процедурах публічних закупівель, тендерна документація
• Практика ділового спілкування/листування, робота зі скаргами; тактичне вирішення проблемних питань, дотримання субординації та ділового етикету; дотримання корпоративної культури та цінностей
• Підхід до роботи, що поєднує структурованість, гнучкість і вміння виконувати кілька завдань одночасно
• MS Office / 1С (8.3) / Prozorro / CRM Remonline / схеми, презентації, макети для POS-матеріалів
• Досвід продуктивної роботи віддалено
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Асистент керівника, Секретар, помічник
25 000 грн
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 год 6 месяцев
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер з продажу, Адміністратор магазину
30 000 грн
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 год 6 месяцев
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Адміністратор, Офіс-менеджер
25 000 грн
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 год 6 месяцев
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 месяцев
- PRO
25 000 грн
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 год 6 месяцев
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 месяцев
Похожие кандидаты
-
Секретар, бібліотекар
Днепр -
Керівник, помічник керівника
Днепр, Удаленно -
Адміністратор рецепції
15000 грн, Днепр -
Офіс-менеджер
Днепр -
Офіс-менеджер
Днепр -
Офіс-менеджер
Днепр, Удаленно