- PRO
Катерина
Керівник готельно-ресторанного комплексу, 80 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керівник готельно-ресторанного комплексу, Операційний директор, Керівник відділу продажу, Керуючий проєкту, Керуючий готельно-ресторанним комплексом, Регіональний менеджер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8856173/
Опыт работы
Директор кінотеатру «Планета Кіно» Dream Yellow
с 01.2024 по наст. время
(1 год 7 месяцев)
ТОВ "Нова Кіностолиця", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Запуск та організвція роботи кінотеатру з нуля , забезпечення відповідністі кінотеатру стандартам Компанії з метою задоволення потреб населення, підвищення продуктивності праці, якості кінопоказу та обслуговування глядачів .Забезпечення діяльності персоналу кінотеатру встановлення та досягнення планових показників відвідуваності (продажу квитків та подарункових сертифікатів) та продажу супутніх товарів (середній чек Кіномаркету, коефіцієнт покриття чеку).
Організація виробничо-господарської діяльністі кінотеатру на основі застосування методів обґрунтованого планування, нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, , підвищення технічного рівня і якості кінопоказу, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів. Вживання заходів з соціального розвитку кінотеатру, забезпечення розроблення, укладання і виконання договорів з партнерами , робота щодо зміцнення трудової дисципліни, сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників.
Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів, а також підсилення відповідальності кожного працівника , дотримання правил докуметообігу (паперовий/електронний), встановленому та прийнятому в компанії. Консультація клієнтів стосовно роботи кінотеатру та його служб; про репертуар кінотеатру, зміст кінофільмів, що демонструються, вікових обмежень на них, розкладу сеансів; технологій та проектів кінотеатру.
Вирішення конфліктних ситуацій . Здійснення навчання працівників роботі у таких ситуаціях, контроль роботи працівників у конфліктних ситуаціях.
Робота зі скаргами та побажаннями клієнтів , аналіз та прийняття рішень для ліквідації цих ситуацій. Повний цикл операційно управління кінотеатром.
Керівник відділу продажу
с 02.2023 по 12.2023
(10 месяцев)
ТОВ НРБ Glibivka Family Park, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Управління персоналом готелю, включаючи підбір персоналу, навчання та оцінку співробітників. Навчання та адаптація керівників відділів, підвищення кваліфікації.
• Розробка та впроваджння стратегії для збільшення прибутку та забезпечення зростання продажів.
• Формування відділу продажів , ресепшн, запуск продажів в готелі.
• Складання та контроль плану відділу продажів та конференц-сервісу. Контроль обсягів продажів, робота з сегментами ринку В2В і В2С.
• Забезпечення дотримання всіх стандартів. Контроль за дотриманням мережевих стандартів у відносинах з клієнтами та між відділами.
• Маркетингове просування готелю. Контроль і коригування контекстного просування.
• Розробка УТП.
• Аналіз конкурентів.
• Створення та коригування матриці цін. Розробка комерційної пропозиції. Робота з динамічними тарифами.
• Проведення переговорів, організація ,систематизація та проведення корпоративних заходів , конференцій, бізнес зустрічей, банкетів, презентацій (до 300 учасників).Контроль підготовки конференц-залів, необхідного готельного простору та обладнання.
• Контроль роботи ресторану, кава-брейки, обіди, фуршети, банкети.
• Робота з корпоративними клієнтами: ТАС Банк; ТОВ Янг Бізнесс Клаб; ТОВ Метро; ТОВ Мед-Сіті ; IDEA TRAVEL SOLUTION .
• Вирішення конфліктів.
• Оптимізація бізнес-процесів.
• Розробка та впровадження скриптів вхідних, вихідних дзвінків, зустрічей з клієнтами.
• Проведення таємних аудитів для підвищення якості обслуговування .
• Укладення партнерських угод з туристичними агенціями та операторами, журналами, телеканалами, промо-компаніями для підвищення впізнаваності та просування бренду.
• Робота з договорами та додатковими угодами.
• Робота з сайтами бронювання (управління OTA та оновлення даних).
• Розробка різних видів звітності. Ведення звітності про фінансові показники, заходи по завантаженню готеля.
• Контроль затверджених бюджетів.
• Робота з бухгалтерією. Ведення фінансової документації.
• Ділова переписка.
• Контроль закриття фінансових документів після закінчення заходу.
• Розробка та впровадження структури відділів , впровадження системи мотивації співробітників.
• Збільшення обсягів продажів, фінансових показників та приріст нових корпоративних та індивідуальних клієнтів.
Керівник відділу продажу
с 02.2022 по 01.2023
(11 месяцев)
ТОВ "Арден Палац", Сатанів (Готельно-ресторанний бізнес)
• Робота в сучасному готелі бізнес-класу.
• Формування команди продажів з нуля, запуск продажів в готелі .
• Складання та контроль плану відділу продажів та конференц-сервісу.
• Прогнозування фінансових доходів та аналітика, контроль обсягів продажів.
• Робота з сегментами ринку В2В і В2С.
• Маркетингове просування готелю, коригування контекстного просування.
• Розробка УТП.
• Аналіз конкурентів.
• Створення та коригування матриці цін.
• Проведення переговорів та організація заходів «під ключ».
• Вирішення конфліктів.
• Оптимізація бізнес - процесів.
• Підготовка конференц-залів, необхідного готельного простору та обладнання.
• Навчання та адаптація працівників відділу.
• Контроль кейтерингу, кава-брейки, обіди , фуршети, банкети.
• Розробка комерційної пропозиції. Робота з динамічними тарифами.
• Розробка та впровадження скриптів вхідних, вихідних дзвінків, зустрічей з клієнтами.
• Проведення таємних аудитів для підвищення якості обслуговування .
• Укладення партнерських угод з туристичними агенціями та операторами, журналами, телеканалами, промо-компаніями для підвищення впізнаваності бренду.
• Робота з договорами та додатковими угодами.
• Мотивація співробітників.
• Робота з сайтами бронювання (управління OTA та оновлення даних).
• Ведення звітності відділу про фінансові показники відділу продажу.
• Складання кошторисів, закриття фінансових документів після закінчення заходу.
• Ділова переписка.
Директор
с 05.2014 по 02.2022
(7 лет 9 месяцев)
Туристическое агентство TRAVEL EXPERT, Київ (Туризм)
• Функціональні обов'язки:
• Формування та управління команди менеджерів туристичної агенції, розробка мотиваційних програм для залучення клієнтів, збільшення обсягів продажів.
• Спілкування з клієнтами, укладання договорів, розвиток клієнтської бази, знання техніки продажів.
• Вміння спілкуватися з найвибагливішими клієнтами.
• Розробка індивідуальних маршрутів для клієнтів.
• Супровід туристів .Курування напрямом групових турів.
• Робота з транспортними підприємствами
• Робота з готелями та туристичними операторами.
• Знання основ маркетингу.
Управляючий готеля
с 07.2012 по 05.2014
(1 год 10 месяцев)
Гтель "Мечта", Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)
• Організація роботи готелю.
• Розробка стратегії просування комплексу.
• Розробка штатного розкладу, індивідуальних мотиваційних програм, структури управління, схема роботи підрозділів, руху фінансів, товару.
• Підбір обладнання, інвентарю, посуду, текстилю, програмного забезпечення.
• Набір персоналу.
• Розробка меню.
• Формування тарифної політики, гнучке управління нею.
• Укладання договорів з ТА, корпорантами .
• Загальне керівництво готелем.
Директор
с 04.2011 по 07.2014
(3 года 3 месяца)
Сеть агентств Горящие туры, Киев (Туризм)
• Підбір туру відповідно до вимог клієнтів.
• Консультації з запитуваних напрямків.
• Робота з запереченнями.
• Робота з індивідуальними та груповими заявками.
• Візовий супровід.
• Розробка та виконання групових турів.
Образование
Харьковская Национальная Юридическая академия имени Я.Мудрого
Юрист, Харьков
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Проходження тренінгів від мережі "Premier Hotels and Resorts" по організації роботи служби прийому та розміщення
2018
Проходження тренінгів від мережі "Premier Hotels and Resorts" по організації роботи відділу продажу
2018
Знания и навыки
- Планування продажу
- Продаж B2B
- Впровадження системи KPI
- Управлінські навички
- Уважність
- Уміння аналізувати
- Побудова відділу продажу
- Ведення CRM
- Ведення переговорів
- Управління командою
- Користувач Бітрікс24
- Продаж B2C
- Ведення проекту: круглі столи: оформлення документації
- Виставлення рахунків
- Проведення презентацій
- Організація заходів
- Управління персоналом
- Набір персоналу
- Стресостійкість
- Вільне володіння PMS Servio
Дополнительная информация
Активна життєва позиція, цілеспрямованість, високий рівень працездатності, відповідальність, стійкість до стресу. вміння організувати злагоджену роботу в команді. Знання особливостей усіх служб готельного господарства з можливістю детального контролю їхньої діяльності.
Похожие кандидаты
-
Керуючий рестораном
55000 грн, Киев, Одесса, Удаленно -
Ресторатор, операційний директор ресторану, шеф-кухар
Киев, Днепр , еще 7 городов -
Керівник готельного комплексу
55000 грн, Киев -
Керівник готелю ресторану
Киев, Винница , еще 8 городов -
Керуючий баром
40000 грн, Киев, Удаленно -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города