- Файл
Ірина
Заступник керівника, адміністратор
- Рассматривает должности:
- Заступник керівника, адміністратор, Адміністратор магазину, Адміністратор офісу, Керівник крамниці
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9701883/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті дані:
Дата народження: 10.01.1985
Громадянство: українка
Сімейний стан: заміжня
Контактний телефон: [
Місце проживання: м.Львів
Ел.пошта: [
Освіта:
2002 — 2007 рр — Львівський державний аграрний університет
спеціальність : “Фінанси”
освітньо — кваліфікаційний рівень: магістр з фінансів ,
форма навчання — денна
Досвід роботи:
1) Проходження навчальних курсів та професійних тренінгів “Мистецтво продаж. Ефективна комунікація. Вивчення банківської програми та кредитних продуктів в ЗГРУ” ПриватБанк”.
2) 2009 -2011 рр Управління Державного казначейства у Залізничному районі м.Львова ГУДКУ у Львівській області
Посада: спеціаліст 1-ї категорії
Обов'язки:
Відкриття та закриття рахунків бюджетних установ, здійснення безспірного списання коштів з рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на підставі отриманих платіжних вимог, формування поточних виписок про операції на рахунках групи 257 та контроль залишків коштів по вказаних рахунках на кінець операційного дня, здійснення перерахування коштів на готівкові рахунки установи уповноваженого банку на видачі готівки, здійснення повернення коштів , помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.
3) 02.2017 — по теперішній час ТОВ “ РУШ” магазин Єва
Посада: Адміністратор торгового залу
Обов'язки:
Організація роботи та управління персоналом; Планування та організація своєї роботи; Планування, організація, контроль роботи персоналу торгового залу з виконання поставлених завдань; Контроль за дотриманням стандартів обслуговування персоналом магазину в торговому залі та на касі; Контроль за дотриманням внутрішнього розпорядку дня персоналом торгового залу. ; Аналіз якості роботи всіх працівників торгового залу з метою поліпшення результатів їх роботи. ; Проведення співбесід та оформлення кандидатів на роботу під час відсутності керуючого магазином. ; Організація процесу наставництва і контроль за його ефективністю ; Проведення заходів з адаптації нових співробітників у магазині; Щоденне формування касових звітів.; Формування щомісячного касового та товарного звітів ; Контроль за відсутністю перевищення ліміту по касі; Проведення інкасації; Організація та контроль отримання та проведення переоцінки в магазині; Організація перевірки кінцевих термінів реалізації по всіх товарах, які мають терміни придатності; Проведення інвентаризації; Планування продуктивності на місяць; Ведення табелю робочого часу ; Виконання всіх планових показників по магазину (KPI) ; Організація виконання персоналом торгового залу вимог контролюючих органів; Організація своєчасної подачі і перевірка правильності заповнення щоденних заявок на підсортування товару; Контроль наявності акцій і правильності викладення акційного товару; Контроль виконання касирами стандартів касової дисципліни прийнятими в компанії; Контроль відповідності та зміни планограм .
Особисті якості:
Відповідальна, націлена на результат , стресостійка, порядна, вмію працювати в команді, комунікабельна, пунктуальна.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Львов, Днепр , еще 4 города -
Директор підприємства
Львов -
Директор
70000 грн, Львов -
Директор підприємства
Львов -
Керівник відділу продажу
Львов -
Головний інженер
Львов