Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Аліна

Адміністративний директор, керуюча, заступник директора, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний директор

з 01.2024 по нині (3 місяці)
Аутсорсингова компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Помічник керівника/HR

з 06.2023 по 01.2024 (7 місяців)
АО «Імперіум», Київ (Юриспруденція)

Керівник адміністративного відділу

з 08.2018 по 08.2023 (5 років)
A2B Direct, Київ (IT)

- управління адміністративною діяльністю компанії;
- управління адміністративним персоналом (АХО, секретаріат, канцелярія та ін.),
- участь у доборі адміністративного персоналу;
- організація роботи внутрішньої системи комунікації (інформаційна система, правила взаємодії підрозділів, структурних одиниць та працівників);
- закупівля матеріалів, обладнання, офісних меблів, канцелярських товарів, продуктів харчування;
- взаємодія з організаціями, що забезпечують функціонування компанії, проведення тендерів;
- складання та контроль адміністративного бюджету, оптимізація витрат;
- організація відряджень для керівництва.

Навички та досягнення:
Досягнення: набрала адміністративний персонал та створила команду (офіс-менеджер, помічник керівника, кур'єри), мінімізувала витрати на потреби компанії без збоїв у роботі офісу. Створення єдиного вікна АХО, створення та ведення складу ТМЦ (офіс), організація переїзду з 0 (пошук приміщення, купівля/пошук необхідних меблів, облаштування робочих місць співробітників, пошук усіх підрядників та укладання контрактів, перепідключення всіх робочих місць, дизайн офісу та інше); навчання нових співробітників, атестація, адаптація. Допомога у проведенні корпоративних заходів.

Асистент керівника

з 11.2012 по 07.2018 (5 років 8 місяців)
ТОВ «Орлан-Транс-Груп», Київ (Транспорт, логістика)

- планування та організація робочого часу керівника, ділових зустрічей, відряджень;
- організація та координація поточної роботи керівника із співробітниками, діловими партнерами, замовниками;
- контроль за виконанням документів та розпоряджень директора;
- написання листів, запитів, наказів та інших документів, при необхідності;
- пошук необхідної керівнику інформації;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та базою даних;
- бронювання квитків, готелів, столиків у ресторанах;
- особисті доручення керівника;
- заміщення посади Керівника відділу кадрів – 6 міс.
(Кадрова документація, штат компанії, звільнення, прийом на роботу, первинні співбесіди, курування роботи менеджера з підбору персоналу).

Інженер-програміст І категорії Інституту державного управління та права

з 06.2012 по 09.2012 (3 місяці)
Київський національний університет культури та мистецтв, Київ (Освіта, наука)

- прийом вхідних/вихідних дзвінків та кореспонденції;
- проведення консультацій та надання інформації студентам;
- ведення електронної бази даних;
- складання навчальних графіків, табелів;
- робота з архівом;
- ведення діловодства;
- забезпечення діяльності навчального відділу.

Освіта

Київський національний університет культури та мистецтв

Документознавство та інформаційні технології, здобула кваліфікацію документознавця, менеджера органів державної влади, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Освітньо-кваліфікаційний рівень – фахівець.

Київський славістичний університет

Міжнародні відносини отримала кваліфікацію політолога-міжнародника, перекладача, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр.

Додаткова освіта та сертифікати

Академія бізнес рішень, Курс "Психологія Управління"

2018

Курси з вивчення італійської мови

2011

Art Design, школа дизайну

2020, 6 мес.

Знання і навички

MS Office HR Маркетинг Працьовитість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Виробнича практика:
03 – 05.2009 р. Транспортна компанія «Міст Експрес», відділ логістики та міжнародних перевезень.
03 – 05.2010 р. Відділ регіональної політики, Посольство Сполучених Штатів Америки.
01 – 03.2011 р. Юридична фірма «Оберіг»

Особисті якості:
Відповідальна, пунктуальна, доброзичлива, неконфліктна, добре працюю у колективі, комунікабельна, завжди працюю на результат, маю активну життєву позицію. У роботі креативна та творча, вмію працювати самостійно над поставленими завданнями, уважна.

Інтереси та захоплення:
Міжнародна політика, література, спорт, музика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати