Резюме від 5 квітня 2024 PRO

Юлія

Маркетолог, бренд-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Київ, Львів, Полтава, Харків, Черкаси, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог, менеджер SMM

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Виробництво взуття, Харків (Легка промисловість)

- Робота над комплексним просуванням бренду в соцмережах (креативи, платна реклама, робота з інфльюенсерами)
- Створення та оптимізація креативів, оцінка ефективності
- Запуск і налаштування рекламних кампаній в Facebook Ads
- Робота над креативами та промо акціями, участь та організація фотосесій та відеозйомок

Керівник відділу маркетингу

з 07.2018 по 02.2019 (7 місяців)
ТОВ "Новаторстрой", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка та реалізація маркетингових програм, планів просування
- складання та контроль бюджету просування
- аналіз ефективності проведених заходів
- моніторинг рекламної діяльності конкурентів
- організація та контроль розробки макетів друкованих рекламних матеріалів
- робота з сайтами компанії, ведення SMM
- організація та проведення корпоративних заходів для 200 людей

Маркетолог/менеджер з розвитку

з 08.2008 по 07.2018 (9 років 11 місяців)
Інтернет магазин товарів для дітей, Харків (Роздрібна торгівля)

- створення та адміністрування інтернет-магазину
- ведення сайту, наповнення контентом, підготовка новинних статей
- ведення соц.мереж
- ведення переговорів з постачальниками та компаніями-перевізниками, укладання договорів, формування заявок
- аналіз конкурентів за товарним асортиментом
- забезпечення своєчасного відвантаження товару за сформованими замовленнями

Маркетолог

з 09.2005 по 12.2008 (3 роки 3 місяці)
ТОВ Аптека-95, фармацевтична галузь, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення нової торгової марки підгузників ТМ Кроха, виведення товару на ринок
- створення продукції торгової марки дитячої гігієни ТМ Кроха – вологі серветки, шампунь без сліз, рідке мило
- формування пропозицій, акцій, управління рекламними кампаніями, аналіз їх ефективності з просування товарів ТМ Кроха
- розробка комплексу маркетингових заходів щодо стимулювання продажів та залучення клієнтів
- ведення бази постійних клієнтів
- ведення сайту, наповнення контентом, підготовка новинних статей
- організація та проведення виставок, робота з підрядниками

Керiвник вiддiлу маркетингу

з 07.1998 по 09.2005 (7 років 2 місяці)
ТОВ Спеціум Лтд, Харьков (Машинобудування)

- розробка, впровадження маркетингової стратегії підприємства, організація та проведення виставок
- аналітика ринку, взаємодія з клієнтами
- пошук та залучення нових клієнтів
- робота з клієнтами: контроль виконання поставок, контроль та планування відвантажень
- ведення звітності та первинної документації

Освіта

ХНУ ім. Каразина

Економічний факультет, економіст, маркетолог, Харків
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)

ХДУ ім. Каразина

Радіофізичний факультет, Біофизик-Викладач, Харків
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Державна програма IT Generation IT School GoIT Kyiv

2022-2023 QA Engineer (manual)

Знання і навички

Пользователь ПК

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Шукаю тільки Дистанційний формат співпраці.

Досягнення:
ТОВ Спеціум
розвиток компанії з 18 людей до 200 за рахунок зростання клієнтів серед промислових підприємств у Харкові, області та по східному регіону.
участь у профільних спеціалізованих виставках
впровадження нового напрямку послуг - електромонтажні роботи
стали єдиним представником шведської компанії у східному регіоні по електротехнічній продукціїї

Виробництво підгузників
Запуск виробництва з нуля
Організація продажу по супермаркетам та аптекам міста
Розробка та запуск вологих серветок
Запуск виробництва дитячих товарів під однією ТМ (пустушки, крема, олійки, присипки)

Інтернет-магазин дитячих товарів
Запуск інтернет-магазину з нуля і до роботи зі 70 постачальниками
Організація продажів з нуля і до повноцінної роботи інтернет-магазину з кількістю співробітників 6

Новаторстрой
Організація роботи відділу маркетингу нового супермаркету будівельних і оздоблювальних матеріалів
Організація корпоративних заходів компанії на 180 людей

Виробництво жіночого взуття
Розвиток онлайн продажів виробництва з нуля до 13 тис цільових підписників
Онлайн продажі виросли з 0 до 30 пар/тиждень

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: