Резюме від 21 травня 2024

Володимир

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний директор

з 12.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
DiNANTA Marketing, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Встановлення чітких, вимірюваних та досяжних бізнес-цілей для фірми
- Регулярна оцінка прогресу, адаптація стратегій для забезпечення зростання та прибутковості
- Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які відповідають загальним цілям бізнесу
- Керівництво та управління командою консультантів, створення продуктивного та здорового робочого середовища
- Розвиток та підтримка міцних довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їх потреб та цілей
- Розвиток бізнесу шляхом визначення та використання нових бізнес-можливостей
- Бюджетування та розподіл ресурсів для забезпечення оптимального використання ресурсів та відповідності фінансовим цілям
- Маркетингові дослідження та аналіз тенденцій на ринку для покращення конкурентного положення
- Встановлення та відстеження KPI для вимірювання ефективності команди

Виконавчий директор

з 01.2017 по 02.2021 (4 роки 1 місяць)
Aravak, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Запуск бізнесу з "нуля":

- Аналіз ринку товарів для офісу щодо структури ринку, умов закупівлі продукції та конкурентної ситуації
- Визначення потреб у виробничих фондах, трудових ресурсах та прорахунок витрат на операційний запуск
- Аналіз бізнесу та маркетингових комплексів конкурентів з метою виявлення можливостей для виведення на ринок власного бренду
- Формування бюджету та розробка бізнес-плану з прорахунком інвестицій та прогнозом виходу на операційний прибуток, окупність капіталу та досягнення чистої прибутковості
- Замовлення та розробка сайту компанії, цифрової інфраструктури бізнесу
- Пошук та оренда приміщень, найм персоналу, закупівля основних фондів
- Проведення переговорів та підписання договорів постачання з виробниками та імпортерами

Загальне керівництво компанією:

- Організація та керівництво роботою підрозділів (продажі, маркетинг, бухгалтерія, логістика)
- Контроль за розвитком продажів та маркетингових позицій відносно загального бізнес-плану
- Представництво компанії та участь у переговорах з постачальниками та основними клієнтами
- Підбір, формування та мотивація команди
- Аналіз та оптимізація бізнес-процесів

Розробка та впровадження маркетингового комплексу:

- Пряме керівництво маркетинговою активністю та командою маркетологів
- Розробка позиціонування бізнесу відповідно до сегментації ринку, визначення цільових аудиторій
- Розробка маркетингового плану з фокусом на просування бренда компанії в цифрових каналах та контроль за виконанням
- Керівництво та контроль за розробкою сайта компанії, співпраця з розробниками, постановка задач щодо зручності використання, орієнтованості на цільові аудиторії та відповідності позиціонуванню
- Постановка задач та контроль виконання щодо нерекламного просування компанії (SEO, SMM, e-mail marketing)
- Постановка задач та контроль ефективності щодо рекламного просування компанії (Google Ads, FB, Instagram, affiliate marketing, банерна реклама)
- Контроль ROI за допомогою Google Analytics, Google Search Console, оптимізація витрат на маркетинговий комплекс
- Побудова воронок продаж та лідогенерація
- Розробка та впровадження програм лояльності

Планування та контроль роботи відділу продажів (спільно з керівником відділу):

- Розробка та затвердження планів продажів в цілому та у розрізі сегментів відповідно до маркетингового комплексу компанії та кон'юнктури ринку
- Розробка та контроль за виконанням алгоритмів залучення та утримання нових клієнтів
- Впровадження та контроль системи вивчення задоволеності клієнтів
- Переговори та розвиток співпраці з ключовими клієнтами, вирішення проблемних питань
- Розробка та вдосконалення системи стимулювання команди з продажів

Інші обов'язки:

- Керування відносинами з постачальниками, стратегія щодо подальшого покращення умов постачання
- Контроль за бухгалтерським та податковим обліком
- Контроль та оптимізація логістики
- Функція HR менеджера, мотивація та розвиток персоналу

Директор з маркетингу та комунікацій по регіону Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

з 09.2013 по 01.2017 (3 роки 4 місяці)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Локалізація глобальної стратегії у регіональний маркетинговий план для Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки
- Аналіз маркетингових комплексів конкурентів, співставлення маркетингових програм конкурентів з власною активністю у ключових сегментах
- Розробка та впровадження маркетингових програм відповідно до глобальної стратегії розвитку, а саме за напрямками - Digital Marketing, Product Marketing, Industry Marketing, PR and Communications

- Digital Marketing:
-- Розробка та впровадження в цифрових каналах стратегії підвищення впізнаваності бренда з фокусом на створення високоякісного контенту
-- Розробка та налагодження системи лідогенерації, воронок продаж на основі контенту
-- SEO просування регіонального контенту в рамках глобального сайту компанії з метою підвищення впізнаваності в регіоні
-- SMM просування локалізованого контенту в країнах регіону
-- Рекламне просування компанії в Google Ads, FB, LinkedIn
-- Створення та локалізація посадкових сторінок
-- Використання механізмів affiliate marketing

- Product Marketing:
-- Аналіз ринку по країнам та визначення топових продуктів для просування в регіоні
-- Розробка концепцій "упаковки" продуктів, а саме набору інструментів для маркетингового просування, воронок продаж, та подальшого продажу
-- Розробка макетів, замовлення у виконавців, затвердження макетів PDF-листівок, інфографіки, посадкових сторінок продукту, PPT презентацій продукту
-- Створоення текстового та візуального контенту для просування продуктів

- Industry Marketing:
-- Розробка концепцій просування та формування наборів релевантних продуктів для ключових галузей (FMCG, товари тривалого вжитку, фармацевтика, IT, автомобілі, фінансовий сектор та інші)
-- Розробка плану послідовного контенту для посилення позиціонування компанії як лідера думок (thought leadership) у ключових галузях
-- Розробка та замовлення у виконавців галузевих маркетингових матеріалів
-- Створення текстового та візуального контенту для просування компанії у спеціалізованих галузевих медіа

- PR and Communications:
-- Аналіз та оптимізація PR планів в ключових країнах регіону (конференції, круглі столи, експертні інтерв'ю, прес-релізи, YouTube комунікація)
-- Підтримка локальних PR заходів на регіональному рівні
-- Організація та проведення регіональних конференцій, маркетинговий супровід, лідогенерація
-- Участь в антикризовому менеджменті на регіональному рівні з боку PR

- Відстеження ефективності маркетингових програм в країнах регіону, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик
- Керівництво та розвиток команди маркетингу в регіоні, організація тренінгів
- Представництво інтересів регіону перед командою глобального маркетингу, захист бюджетів, включення повістки регіону у глобальні маркетингові заходи
- Участь у розробці глобального маркетингового плану
- Звітність та узгодження регіонального маркетингового плану з глобальним директором по маркетингу

Комерційний директор по країнам СНД

з 05.2012 по 09.2013 (1 рік 4 місяці)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів в регіоні СНД у розрізі країн та напрямків бізнесу відповідно до глобальних цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту
- Аналіз та планування комерційної складової при запуску нових напрямків в регіоні та при запуску нових країн (концепція входу в країну або напрям, затвердження витрат на запуск, формування команди та запуск бізнесу)
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Формування та налагодження роботи команди регіональних КАМ менеджерів, організація надання регіональної експертизи клієнтам
- Активна hands-on участь у переговорних процесах щодо крупних регіональних контрактів (підготовка до переговорів, розробка переговорної позиції, досягнення угод)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень по регіону СНД в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic і т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Комерційний менеджер по Центральній та Східній Європі направлення Consumer Electronics

з 02.2011 по 04.2012 (1 рік 2 місяці)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка та затвердження плану продажів направлення Consumer Electronics в регіоні ЦСЄ у розрізі країн відповідно до поставлених цілей та економної кон'юнктури
- Оперативний контроль за виконанням планів продажів в країнах регіону, підсилення комерційних та маркетингових зусиль при необхідності, забезпечення виконання запланованих показників росту направлення Consumer Electronics
- Оцінка ефективності роботи команд продажів та клієнтського сервісу в країнах регіону, постановка цілей та контроль за виконанням
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Презентація результатів досліджень в галузі Consumer Electronics по регіону ЦСЄ в регіональних та глобальних штаб-квартирах крупних клієнтів (Samsung, LG, Sony, Panasonic и т.д.)
- Керівництво та розвиток команди з продажів в регіоні, організація тренінгів, забезпечення поширення досвіду між країнами регіону та використання кращих практик

Заступник керівника відділу Retail & Technology в Україні

з 07.2009 по 01.2011 (1 рік 6 місяців)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Розробка, впровадження та контроль виконання плану продажів відділу у розрізі секторів
- Розробка стандартів клієнтського сервісу відділу (вимоги до презентацій результатів досліджень, таймінг виконання запросів та інше)
- Контроль за рівнем задоволення клієнтів, участь у вирішення проблемних питань
- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo

Керівник сектору Consumer Electronics and Photo в Україні

з 03.2008 по 06.2009 (1 рік 3 місяці)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Керування сектором Consumer Electronics and Photo
- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Експерт ринків Consumer Electronics and Photo в Україні

з 04.2007 по 03.2008 (11 місяців)
GfK, Киев (Міжнародна компанія з маркетингових досліджень, топ-5 глобально)

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків Consumer Electronics and Photo
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Спеціаліст відділу клієнтського сервісу

з 06.2006 по 04.2007 (10 місяців)
Nielsen Ukraine, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Сайт компанії: https://www.nielsen.com/

- Аналіз та презентації клієнтам результатів досліджень ринків FMCG
- Підтримка клієнтів щодо якості даних та інтерпретації результатів досліджень
- Пошук нових клієнтів, активні продажі

Освіта

Університет Hitotsubashi

Вища школа економіки, Токіо, Японія
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 11 місяців)

Диплом магістра з економіки
Стипендія уряду Японії

Київський Національний Університет ім. Т Г. Шевченка

Інститут Міжнародних Відносин, Міжнародні Економічні Відносини, Киев
Вища, з 1996 по 2003 (6 років 8 місяців)

Диплом магістра з міжнародної економіки (з відзнакою)

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Японська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: