«Наснага», Патті МакКорд

Патті МакКорд — ex-HRD в Netflix (і, звичайно ж, лектор TED). Її книга проливає світло на те, як молоді компанії наполегливо вдаються до застарілих методів. Хоч, як це не прикро, але здебільшого сучасні компанії не вміють наймати на роботу, мотивувати створювати ефективну команду. Цю помилку і пропонує виправити автор.

МакКорд виступає за радикальну чесність під час роботи, прощання зі співробітниками, які не вписуються в вимоги компанії, що виникають і мотивування роботою, яка вимагає виклику, а не обіцяє пільги та бонусні плани. У книзі йдеться про те, що застарілі корпоративні оцінки ефективності, плани утримання, розширення можливостей для співробітників та інші програми, найчастіше на практиці виявляються колосальною втратою часу і ресурсів.

Її книга — «дотепний маніфест проти традиційних практик роботи з кадрами», — каже підприємець Джейсон Шень. «У коротких і написаних простою мовою главах МакКорд розповідає, як в Netflix переплачували співробітникам, брали на роботу не найкрутіших кандидатів і навчали їх тонкощам ведення бізнесу в процесі. Виявилося, що саме це допомогло Netflix стати однією з найуспішніших у світі компаній у сфері медіа-технологій», — додає Шень.

«Корпорація творців», Едвін Кетмелл

Книга засновника Pixar дає читачеві змогу зазирнути на внутрішню кухню анімаційної індустрії. Кетмелл розкриває складові свого успіху: філософські ідеї та практичні питання менеджменту команди творців, а також унікальну комунікаційну структуру компанії, яка дає змогу висловлюватися й бути почутим кожному учаснику.

«Це одна із найбільш ґрунтовних і особистих праць про корпоративну культуру компанії та її вплив на людей, бізнес і кінцевий продукт. Дуже раджу ознайомитися з нею», — захоплюється засновник Airbnb (і лектор TED) Джо Гебб.

«Alibaba. Дім, який збудував Джек Ма», Дункан Кларк

Ця книга про нелегкий шлях до успіху й сердець мільйонів покупців у всьому світі. Автор відверто описує легкі злети, хворобливі падіння і важкі підйоми в нестабільному середовищі, яким був Китай до його розквіту.

Спеціаліст у сфері штучного інтелекту П’єр Барро вважає, що біографія засновника Alibaba одночасно розважить і надихне читача. «Сама особистість Джека Ма, його добродушність і невимушеність перетворюють цю працю в приємну й надихаючу книгу. Водночас біографія сповнена цікавих історій про те, як Ма зміг заснувати одну з найдорожчих у Китаї та світі компаній», — каже речник TED.

«Давати і брати», Адам Грант

Автор цієї книги — знаменитий професор Уортонской школи бізнесу і спікер TED Адам Грант. На його думку, що ґрунтується на дослідженнях людської психології та спілкуванні з успішними людьми різних сфер, ті, хто прагнуть тільки брати, ніколи не будуть успішними. Навіть у жорсткому світі бізнесу, де, здавалося б, немає місця альтруїстам-жертводавцям, якраз найкраще працюється «давачам».

Не завжди їхні добрі справи відразу оцінюються, але в довгостроковій перспективі — усе стає на свої місця.

Але не все так просто з цим типом людей, які часто жертвують власними ресурсами, часом, здоров’ям, щоби допомогти іншим, забуваючи про свою роботу або навчання. Тому автор розповідає, як «дає» правильно вибудувати кордону«.

Колега Адама Гранта по TED, арабська підприємниця Лейла Хотейт каже, що ця чудова робота «змушує вас слідувати власним цінностям і велінням серця в робочих процесах».


Читайте також