За кожним успішним результатом стоїть якісне планування. Звісно, й частка удачі в такій справі присутня. Але не варто покладатися на цю примхливу пані, бо, як показує практика, ключем до перемоги є перш за все якісно вибудована стратегія та комплексний підхід. Як саме створити їх та втілити в життя, підкажуть видання від провідних світових спеціалістів. Саме такі книжки дбайливо дібрала експерт видавництва «Фабула».

Тож читаємо, надихаємося, плануємо 😉

Анна Іванова
Анна Іванова
PR-менеджерка видавництва «Фабула», книжкова оглядачка

«Стратегія, що працює», Пол Лейнванд і Чезаре Мейнарді

Стратегія полягає в тому, щоб сформувати чіткі плани та дотримуватися їх.

Нині майже кожна сфера бізнесу стикається з важливими стратегічними викликами. Шлях до створення цінності має нечіткий вигляд. Згідно з одним із глобальних опитувань керівників вищої ланки, проведених компанією Strategic, більш ніж половина з 4 400 респондентів заявили, що не вважають, що мають виграшну стратегію.

У чудовій книжці автори пояснюють, як компанії досягти узгодженості у встановленні стратегії та її реалізації.

Внутрішній устрій та корпоративна культура також впливають на якість бізнесу й продукту, що реалізується. Книжка звертає увагу саме на практичну частину діяльності, надаючи засоби, які можна впроваджувати вже під час читання.

«Гарна стратегія. Погана стратегія», Річард Румельт

Книжка систематизує підхід та досвід багатьох успішних компаній, а також тих, що зазнали краху з певних причин. Вона — потужний дороговказ на шляху до вибору правильної стратегії.

Гарна стратегія — це, по суті, логічна структура, яку я називаю ядром. Ядро стратегії містить 3 елементи: діагноз, політику керівництва та послідовні дії. Опанувавши структуру та базові компоненти гарної стратегії, ви розвиватимете здібності до виявлення поганої стратегії. Адже вам не треба неодмінно бути режисером, аби виявити поганий фільм.

Краще вчитися на чужих помилках, ніж на своїх, тож автор надає всі засоби, щоб розібратися, де мішанина і безглуздя, а де справді вивірена робоча стратегія.

«Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа», Мартін Томас

Як кажуть, якщо вашого бізнесу немає в інтернеті — у вас немає бізнесу. Та побудова іміджу компанії у соціальних мережах не така проста, як здається. «Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа» Мартіна Томаса розкаже, як використовувати інтернет-платформи для ефективного маркетингу, оформлювати акаунти й будувати комунікації від імені компанії.

Уміння використовувати соціальні медіа для залучення зацікавлених сторін та просування корпоративної програми незабаром стане частиною посадової інструкції для далекоглядних керівників і лідерів.

Мартін Томас наочно показує, як отримати максимальну користь від можливостей, що дають нам соціальні медіа. Книжка також наштовхує на більш розважливий погляд стосовно ризику ведення соціальних мереж для бізнесу і репутацію в цілому.

«Диференціюйся або помри», Джек Траут і Стів Рівкін

У своїй книжці автори нагадують, що виробник працює перш за все для споживача. А отже, щоб виділитися серед конкурентів та привернути увагу до свого продукту, варто детально аналізувати не тільки ринок, а й потреби потенційних покупців. Як зробити це максимально ефективно, підкаже згадане видання.

На самому початку не існувало проблеми вибору. Коли наш давній пращур запитував, що буде на обід, відповідь була доволі проста — якась тваринка, яку він зможе неподалік уполювати, вбити й приволокти назад до печери. Нині ж ви заходите до величезного, мов печера, супермаркету й кидаєте погляд на море різних шматків м’яса. Ваша проблема більше не полягає в тому, щоб спіймати м’ясце. Ваше проблема полягає в тому, щоб розібратись, який із сотень різних пакунків, розкладених перед вами, придбати.

«Стратегія Ґо», Павло Авраамов

Стратегічні принципи східної гри «Ґо» взяв за основу своєї книги Павло Авраамов, щоб продемонструвати важливість покрокових дій у втіленні бізнес-плану. У книжці зібрані найбільш показові кейси у різних галузях, на прикладі яких автор пояснює, які саме дії спрацювали й чому. Готові зіграти у гру та вийти з неї переможцями? Як зазначає автор:

Стратегія Ґо — гра імператорів, полководців і сучасної бізнес-еліти, найдавніша й найскладніша стратегічна гра на планеті. Вона старша від нашої цивілізації, єгипетських пірамід і майже від усього, що ми знаємо та уміємо: їй понад 5 000 років, і її витоки губляться в темряві тисячоліть.


Читайте також