Оператор call-центра

Оператор call-центра — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном.

607
jobs
23 000
average salary

Що робить оператор call-центра

Викликати таксі, записатися на прийом до лікаря, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими питаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта і або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.

Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • надання інформації за продуктами та послугами компанії;
  • документальне оформлення заявок і замовлень;
  • обробка запитів клієнтів із сайту;
  • підготовка звітів про виконану роботу.

Оператори колл-центрів можуть здійснювати і вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.

Скільки отримує оператор call-центра

Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.

23 000 UAH

for may 2025

*according to 2 139 job postings

Salary distribution

14 000 UAH
46 000 UAH

Change in average salary

«Call center operator» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні оператору call-центру

  • Грамотна мова та дикція.
  • Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
  • Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
  • Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Наскільки затребувані оператори call-центру

На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.

607
jobs on our site

Number of job postings

«Call center operator» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на оператора call-центра

Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Even more information about educational institutions.

Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!

Other professions

Бариста

Бариста

Бариста — це фахівець з приготування кави. Людина, яка чудово знається на сортах зерен, може абсолютно точно визначити ступінь прожарювання, вид помелу та спосіб заварки, зробивши тільки один ковток напою.

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».