Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.

268
jobs
38 000
average salary

Що робить digital-маркетолог

Щоб зрозуміти, що входить до обов’язків digital-маркетолога, спочатку варто розібратися з самим поняттям digital-маркетингу. Отже, digital-маркетинг — це маркетинг, який використовує цифрові канали для залучення та утримання клієнтів.

Часто digital-маркетинг плутають з інтернет-маркетингом і вважають, що digital-маркетолог займається виключно поданням товарів і послуг, залученням і утриманням клієнтів через Мережу, проте це не так. Інтернет-маркетинг — тільки частина роботи digital-маркетолога, насправді його обов’язки часто виходять за межі інтернету, в офлайн, хоча і нерозривно з ним пов’язані.

Як це відбувається? Наприклад, якщо ви розміщуєте білборд, то це звичайний маркетинг, але якщо на ньому є QR-код, це вже digital-маркетинг; якщо розміщуєте рекламу на радіо чи телебаченні — маркетинг, а якщо в мовленні онлайн-радіостанції або цифрового ТБ — digital-маркетинг.

Таким чином ми отримуємо головний обов’язок digital-маркетолога — залучати та утримувати клієнтів, користувачів з використанням усіх доступних цифрових засобів.

Для цього фахівцеві потрібно:

  • Вибудовувати digital-стратегію — план просування товару або послуги в інтернеті.
  • Розробляти і впроваджувати медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.
  • Складати портрет покупця, клієнта, користувача.
  • Займатися побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).
  • Аналізувати ринок і конкурентів.
  • Займатися SEO-оптимізацією сайту компанії.
  • Працювати з веб-аналітикою сайту, проводити A / B тести.
  • Тестувати й оцінювати ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.

Часто digital-маркетолог також проводить численні зустрічі з задіяними в створенні продукту і рекламної кампанії співробітниками, агентствами-підрядниками (ставить їм завдання і стежить за виконанням), партнерами, іноді з клієнтами. Впродовж роботи взаємодіє з різними командами всередині компанії — дизайнерами, веб-розробниками, контент-менеджерами.

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

38 000 UAH

for may 2025

*according to 513 job postings

Salary distribution

19 000 UAH
75 000 UAH

Change in average salary

«Digital Manager» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні digital-маркетологу

  • Глибокі знання в маркетингу та інтернет-маркетингу.
  • Уміння настроювати й аналізувати інтернет-аналітику.
  • Аналітичний склад розуму.
  • Творчі здібності, розуміння принципів написання рекламних текстів, створення зображень, що привертають увагу.
  • Базові знання HTML, CSS або Photoshop.
  • Комунікабельність, бажано розвинений особистий бренд.
  • Уміння працювати в команді й ставити задачі іншим фахівцям.
  • Досвід роботи в продажах схвалюється.
  • Готовність постійно дізнаватися нове і здатність швидко навчатися.

Наскільки затребувані digital-маркетологи

Оскільки переважна більшість компаній зараз активно використовують цифрові технології для реклами і налагодження контакту з клієнтами, digital-маркетологи дуже затребувані.

268
jobs on our site

Number of job postings

«Digital Manager» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на digital-маркетолога

Стати digital-маркетологом можна, закінчивши профільні курси за цим напрямком. Добре, якщо до цього ви вже отримали знання в маркетингу, рекламі та/або аналітиці сайтів.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Even more information about educational institutions.

Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!

Other professions

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу — це професійний спортивний консультант, який складає для клієнта спортивну програму, стежить за правильністю її виконання, курує тренувальний процес і надає рекомендації по режиму харчування.

Бармен

Бармен

Бармен — майстер коктейльної справи. Він знає, як зробити сухий мартіні та що треба збовтати, а не змішувати.