• November 30, 2022
  • 1999

76% кандидатів стикалися з ситуацією, коли рекрутери після співбесіди не зв’язувалися з ними

Work.ua провів опитування та дізнався, як часто шукачі не отримують зворотного зв’язку від роботодавців після співбесіди, та чому роботодавці не відповідають кандидату після інтерв’ю про рішення щодо нього.

Уявімо, кандидат приходить на співбесіду, а після, декілька днів чекає на відповідь від менеджера з наймання. Потім минає тиждень, два, три… а від рекрутера жодних новин. І це надзвичайно дратує і гальмує, правда? Що робити далі? Чи продовжувати відгукуватися на інші вакансії?

Виявляється, з такою ситуацією стикалися 76% кандидатів, і тільки 24% завжди отримували зворотний зв’язок після інтерв’ю з рекрутером.

Опитування проводилося в листопаді 2022 року. В ньому взяли участь 9 142 особи.

Опитування проводилося в листопаді 2022 року. В ньому взяли участь 9 142 особи.

Також кандидати могли надати свою відповідь, проходячи опитування, і найчастіше писали таке:

  • «Мені не повідомили про результати співбесіди, може не було зв’язку, бо зараз немає мережі».
  • «Не телефонували, тільки обіцяли зв’язатися».
  • «На місці вирішували завжди, підходимо ми одне одному чи ні».

Зазначимо, що через сайт Work.ua роботодавці можуть надсилати шукачам рішення щодо них, яке приходить на електронну пошту, в Центр Сповіщень на сайті та у мобільний застосунок.

Тому не забувайте їх перевіряти, а також дивитися повідомлення у месенджерах, які ви зазначили на сайті. Рекрутери можуть зв’язуватися з вами письмово, щоб запросити на співбесіду. Такий формат досить актуальний під час екстрених відключень і відсутності мережі.

Також радимо ознайомитися з порадами, що робити, якщо вам не відповідають після співбесіди.

Водночас Work.ua провів опитування серед роботодавців і запитав «З яких причин ви можете не відповісти кандидату після співбесіди про рішення щодо нього?».

Здебільшого рекрутери не надають зворотний зв’язок після співбесіди «через великий потік кандидатів» (30%), а також, бо «у компанії заведено давати зворотний зв’язок тільки у разі позитивної відповіді» (25%).

Ще причини, за якими рекрутери можуть не повідомити кандидату щодо рішення, бо можуть про це забути (22%), «через повільне ухвалення рішень у компанії» (20%), та рекрутер просто не знає, що відповісти (3%).

 Опитування проводилося в листопаді 2022 року. В ньому взяли участь 1 523 особи.

Опитування проводилося в листопаді 2022 року. В ньому взяли участь 1 523 особи.

Додатково рекрутери зазначали:

  • «Стикаюся з кандидатами, з якими немає бажання вести діалог після співбесіди, бо вони поводилися нетактовно, могли хамити».
  • «Є кандидати, які постійно надсилають своє резюме на усі вакансії, та не мають відповідного досвіду або просто не з’являються на співбесіду. З яких причин вони це роблять, не зрозуміло — таким ми перестали відповідати».
  • «У разі якщо кандидат не підійшов за критеріями вакансії».
  • «Іноді не вистачає часу».
  • «Через великий потік кандидатів буває, що забуваю відповісти».
  • «Через відсутність електропостачання та інтернету, мобільного зв’язку».
  • «Домовляюся заздалегідь з кандидатом про те, що якщо на конкретну дату він не отримає від мене зворотний зв’язок, то по ньому було ухвалене негативне рішення».
  • «Не люблю повідомляти неприємні новини, але якщо треба це зробити, то повідомляю письмово».

Як рекрутерам не забувати відповідати кандидатам і повідомляти рішення щодо них

Нагадаємо, що система управління наймом нагадує вам про зворотний звʼязок для кандидатів. Тобто, коли ви надаєте одному або кільком кандидатам статус «Не підійшов», СУН сама пропонує надіслати їм повідомлення з відмовою.

Так ви не забудете відповісти, а ті, хто вам не підходить, знатимуть про це, будуть вдячні за зворотний зв’язок і зможуть спокійно продовжити пошук.

Раніше Work.ua повідомляв, що 45% молоді в Україні не задоволені своєю роботою.


Читайте також 

To leave a comment, you need to sign in.