Zoom, Teams, Slack: забагато застосунків на роботі викликає у працівників падіння продуктивності та вигоряння
Як ви думаєте, скільки разів ви перемикаєтеся між програмами протягом дня? Для багатьох працівників ця рутина стала частиною роботи. Але виявилося, що таке перемикання обтяжує людей, марнує час, зусилля та концентрацію.
Мало хто вже згадує про пандемію коронавірусу, яка розповсюдилася по світу на початку 2020 року. Тоді неймовірна кількість працівників перейшла на віддалену роботу, а програми віртуального спілкування та співпраці стали критично важливими для бізнесу.
Наприклад, щоб провести відеозустріч, знадобилося використовувати Zoom, планувати зустрічі у Google Calendar, виписувати завдання на день у Trello, спілкуватися з іншими департаментами в Slack, або месенджерах по типу Telegram, Viber, Messenger, ділитися документами за допомогою Microsoft Teams, яка інтегрована з Word, PowerPoint і Excel, переписуватися з клієнтами або партнерами в Gmail й таке інше.
Тепер працівникам доводиться орієнтуватися в п’яти різних застосунках, щоб почати свій день.
Програми за програмами, усі з постійними сповіщеннями, зашифрованими паролями та протоколами. І на відміну від публікацій ваших друзів у Facebook, сповіщення у робочих програмах не так легко заглушити.
За даними Okta, розробника хмарного забезпечення, минулого року компанії використовували у середньому 89 різних застосунків, як порівняти з 58 у 2015 році. У великих роботодавців ця цифра становить 187. З цих програм близько 30% дублюють одна одну або не додають жодної користі, пише Bloomberg.
Ще одне нещодавнє дослідження 20 команд трьох великих роботодавців показало, що працівники перемикалися між різними застосунками та вебсайтами 1 200 разів на день. Це трохи менше ніж чотири години на тиждень або приблизно п’ять тижнів на рік, які витрачаються на натискання клавіші Alt-Tab.
Цікавий факт, коли користувач перемикається з однієї програми на іншу, це коштує більших зусиль, ніж просто фізичне натискання клавіш. Людині потрібен час, щоб адаптуватися до програми та її семантичного контексту. Наприклад, коли ви переходите з електронної пошти на електронну таблицю, інтерфейси, макети та цілі дуже відрізняються.
Перемикання між програмами психологія та нейробіологія назвала «перемиканням контексту». І це когнітивний тягар, який збільшує вироблення мозком кортизолу (основного гормону стресу), сповільнює нас і ускладнює концентрацію.
Загалом 76 працівників у 2021 році звільнилися з великих компаній через надмірну кількість програм та вигоряння на роботі.
Раніше Work.ua писав, що
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Єлизавета Танчук 15.11.2022, 08:07