- 2016
1 000 доларів заплатять людям, які дивитимуться TikTok впродовж 10 годин
Американська маркетингова агенція Ubiquitous шукає трьох людей, які впродовж тривалого перегляду TikTok досліджуватимуть нові тенденції соцмережі. Work.ua розповідає, як подати анкету на участь.
Прийом заявок триватиме до 31 травня 2023 року, після цього форма закривається. У конкурсі переможцями стануть лише три учасники. Надалі вони впродовж 10 годин будуть дивитися ТікТок, потім заповнять документ, де зазначать нові тенденції, які помітили. Потім переможці отримають по 1 000 доларів від маркетингової агенції.
Щоб подати заявку, кандидатам необхідно:
- мати обліковий запис у TikTok;
- знати, як працює соцмережа;
- вміти відстежувати тренди;
- бути старшим/-ою за 18 років.
В анкеті кандидати мають написати про себе від 100 слів про те, чому вважають, що підходять для цієї роботи. А ті, хто напише це також і у твітері та відмітить @ubiquitousofficial, отримають пріоритет у процесі відбору.
Кандидатів повідомлять про перемогу електронною поштою протягом 7 днів після дати закриття анкетування.
Раніше Work.ua розповідав, що тепер на Дія.Освіта понад 50 освітніх серіалів про професії.
5 comments
To leave a comment, you need to sign in.
Як зазначає роботодавець, останній день подачі заявок на цю посаду був 31 травня. Тому, на жаль, зараз подати заявку на цю вакансію вже не вийде. Радимо слідкувати за новинами на сайті компанії: www.ubiquitousinfluence.com, можливо, у майбутньому буде відрита подібна вакансія 😉