Resume from April 22, 2024 File

Валерія

Адміністратор готелю

Age:
31 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 3 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лаціна-Зінчук Валерія Андріївна
Адміністратор готелю, 20 000 грн
Вік:31 рік

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (будь-який месенджер)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета : Використання та вдосконалення своїх професійних якостей і навичок, здобутих за роки роботи в готельній сфері для надання гостям послуг високої якості та оптимізації продажу. Набуття і удосконалення нових знань у тонкощах роботи всіх департаментів готелю.
Досвід роботи
Адміністратор служби прийому і розміщення
З 09.2021 по нинішній час (2 роки)
ГК «Ріус», Львів (Готельний бізнес)
• Вдалий Досвід співпраці з представниками організацій ООН / Червоний хрест / Посольство Ізраїлю
• Організація прийому представників шоу-бізнесу України та міжнародної зірки.
• бронювання номерів
• прийом, реєстрація, розміщення і виписка відвідувачів
• проведення взаєморозрахунків з постояльцями і підготовка звітної документації; надання повної інформації про послуги готелю при особистому спілкуванні і по телефону;
• контроль над дотриманням правил проживання і експлуатації номерів; контроль якості обслуговування відвідувачів
• координування роботи персоналу готелю
• координування і організація роботи покоївок
• контроль якості підготовлених номерів до поселення
• розподіл роботи з урахуванням штатного розкладу покоївок
• Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.
• досвід вирішення конфліктних ситуацій;
• навички спілкування з відвідувачами згідно стандартів обслуговування
• знання документообігу;
• досвід розрахунково-касових операцій
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• навик ведення переговорів та ділової переписки;
Касир/адміністратор зала
с 10.2020 по 12.2020 (2 місяці) NOVUS, Ірпінь (торгівля)
ведення касових операцій;
робота з касовим апаратом, терміналом, сканером, кардрідером та ін.; складання касової звітності
проведення інкасації;
прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів; проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень; прийом товару;
здача магазину під охорону.

Головний фахівець з діловодства та канцелярії
с 07.2020 по 08.2020 (1 месяц)
"Райфайзен Банк Аваль", Київ, Київ (банківська\юридична сфера)
-Організація роботи канцелярії.
• Забезпечення своєчасного оброблення кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставляння за призначенням.
• Здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильним оформленням.
• Організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання.
• Вживання заходів щодо забезпечення працівників служби діловодства необхідними інструктивними та довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці.
• Контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасним здаванням справ до архіву, підготування довідок про додержання строків виконання документів.
• Забезпечення друкування та розмножування службових документів.
-Знання, розуміння і застосовання діючих нормативних документів.
• Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт
Бариста
с 02.2020 по 04.2020 (2 месяца) “Фора», Київ (Торговля)
Висока культура спілкування з клієнтами; Робота в системі R-Keeper;
Знання асортименту бару;
Володіння технікою приготування коктейлів; Навички приготування високоякісної кави; Ведення касової документації, зняття каси; Досвід проведення інвентаризацій;
Головний експерт Управління збору заборгованості мікробізнесу ДПЗРК
с 11.2018 по 12.2019 (1 год 1 месяц)
"Райфайзен Банк Аваль", Київ (банківська\юридична сфера)
Обробка юридичної документації.
Консультація регіональних колег з юридичних питань. Прийом вхідних дзвінкі.
Ділова переписка.

Аcистент генерального директора
с 11.2017 по 07.2018 (8 месяцев)
"Лесаффр Украина", Київ (ООО "Лесаффр Украина" - підприємство Групи Лесаффр, світового лідера в області виробництва дріжджів та інгредієнтів для хлібопечення.)
прийом відвідувачів;
прийом телефонних дзвінків; ведення діловодства; організація нарад;
замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
замовлення канцтоварів для офісу; виконання прохань керівника.
Так само в обов'язки входить знання всіх стосуються діловодства нормативних документів, документообігу, організації діловодства, структури управління, основ володіння оргтехнікою, правил охорони праці.
Адміністратор Служби прийома розміщення і бронювання
с 11.2015 по 12.2017 (2 роки 1 місяць)
ГК "Братислава", Київ (готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор служби прийому і розміщення
з 11.2015 по 12.2017 (2 роки 1 місяць)
ГК "Братислава", Київ (надання готельних, ресторанних послуг.)

бронювання номерів;
прийом, реєстрація, розміщення і виписка відвідувачів;
проведення взаєморозрахунків з постояльцями і підготовка звітної документації; надання повної інформації про послуги готелю при особистому спілкуванні і по телефону;
контроль над дотриманням правил проживання і експлуатації номерів; контроль якості обслуговування відвідувачів;
координування роботи персоналу готелю; врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.
• досвід вирішення конфліктних ситуацій;
• навички спілкування з відвідувачами;
• знання документообігу;
• досвід розрахунково-касових операцій;
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• навик ведення переговорів та ділової переписки;
• знання ділового етикету;
• Знання іноземних мов;
З навичок, набутих за час роботи, хотілося б відзначити: сумлінність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, прагнення навчатися новому, вміння працювати в колективі.
Продавець-касир
с 05.2012 по 06.2012 (1 мсяць)
АТБ, Київ (мережа супермаркетов АТБ)
• робота на розрахунково-касовому апараті
• розміщення та викладка товару в торговому залі
• участь в прийомі товару
Освіта
КІМО
Міжнародное право, европейске право, Київ Неоконченное высшее, с 2013 по 2016 (3 года)
Інститут післядипломної освіти. Заочна форма навчання.

КНУ ім. Тараса Шевченка
Інститут Філології.: спец .: мова та література (російська) та англійська мова, Київ
Вища, с 2009 по 2015 (6 лет)
Отримала ступінь магістра за спеціальністю мова та літератута (російський), англійська мова за спеціалізацією вал "літературознавство".
отримала кваліфікацію магістр мови і літератури
-філолог - дослідник
викладач Вищого Навчального Заклади (рус.яз., літ-ра, англ.яз)
-науковий редактор.
Диплом магістра і доповнення до диплома відповідає моделі, яка була розроблена Європейською комісією, Радою Європи і ЮНЕСКО.Данний диплом відповідає українським і міжнародним стандартам.

Додаткова освіта
Harrow House, Swanage, UK (2007,2008 по 1 місяці)
Володіння мовами
• Українська- вільно
• Російська - вільно
• Англійська - вільна
• Французська – середній рівень

Професійні і додаткові навички

• Добре володіння ПК
• Досвідчений користувач офісним пакетом програм
• Вільне володіння програмного забезпечення готелів:
• Fidelio V.8 / Зro Hotel / Servio
• Досвідчений користувач Windows та соцмереж
• Користування розрахунковою системою R-Keeper
• Знання стандартів обслуговування
• Комунікабельність
• Грамотне усне мовлення
• Вправне письмо
• Знання ты дотримання делового этикету
• Вміння приймати швидкі рішення у нестандартних ситуаціях
• Багаторічна практика роботи в колективі
• Практика роботи на посаді керівника
• Високий рівень відповідальності
• Здатність до організації роботи керівника, виконання доручень
• Допомога в організації заходів.
• Творчі здібності
• Здатність до монотонної роботі з документами
• Здатність до організації роботи команди
• Вміння працювати в команді з людьми різного віку
• Організація заходів / організація нестандартних запитів гостей
• Дисципліна і контроль
• Дотримання правил і вимог

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: