Ukraine's #1 job site
- File
Тетяна
Персональний асистент
- City of residence:
- Kamianets-Podilskyi
- Ready to work:
- Chernivtsi
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10006177/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Тинок Тетяна Юріївна
Дата народження: 4 травня 1982 р.
Місто проживання: Чернівці
Телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта :[open contact info ](look above in the "contact info" section)
• Високий рівень відповідальності, самоорганізованості.
• Здатність ефективно організовувати роботу інших людей, вимогливість.
• Вміння знаходити ефективні рішення, бачити суть процесів.
• Креативний підхід до будь-якого завдання, проблеми, ситуаціїї з подальшим
вирішенням.
• Цілеспрямованість, вмотивованість, самодисципліна.
• Здатність до швидкого самоаналізу, самовдосконалення, самонавчання.
• Здатність працювати в умовах змін.
Досвід роботи :
В даний момент - самоосвіта, навчання на онлайн курсах і тренінгах.
ПП «Техресурс – 1», Юрист
з 02.2020 - 11.2022 рр.
Приватна юридична практика
з 12.2007 по -- 2019 р.
Основні функції:
• Робота з документацією: складання позовних заяв, скарг та інших документів
правового характеру; направлення запитів до державних органів, складання різного
роду договорів, ведення архівної справи та ін.
• Надання юридичних консультацій та роз’яснень з правових питань; юридична
допомога в судових та інших державних інстанціях і установах; усні та письмові довідки
з законодавства.
• Ведення цивільних, сімейних, кримінальних справ…, післясудовий супровід.
• Відвідування семінарів та тренінгів з підвищення кваліфікації
Помічник адвоката
з 08.2005 по 12.2007
Основні функції:
• Ознайомлення з юридичною справою; здобуття навиків роботи з
документацією, співпраці з людьми; ведення переговорів і консультацій з юридичних
питань; надання всіх видів юридичної допомоги.
Менеджер з персоналу
з 09.2004 – 07.2005 – ТзОВ «Сільпо-31» м.Чернівці ЗАО « FOZZY Group»
Основні функції:
• Організація та контроль діяльності відділення по роботі з персоналом.
• Кадрове діловодство.
• Підбір та адаптація персоналу на всіх рівнях. Наставництво, супроводження
нових співробітників.
• Прогнозування потреби в персоналі згідно стратегії розвитку компанії.
• Оцінка персоналу. Визначення кваліфікаційного рівня співробітників
(атестація).
• Визначення потреби в навчанні, організація внутрішнього та зовнішнього
навчання співробітників, індивідуальна робота зі співробітниками.
• Контроль штатного розкладу та організаційної структури компанії. Створення
посадових інструкцій та правил організаційної політики. Контроль трудової дисципліни
співробітників.
• Складання і подання звітності у всі відповідні державні органи щодо
штатного розкладу і його якості, а також внутрішня звітність компанії .
• Побудова HR бренду компанії та розробка стратегії його просування на ринку
праці (співпраця з університетами, наставниками, організація конференцій для
студентів).
• Співпраця з медіа ( замовлення реклами на радіо, друкованих ЗМІ ) для
більш ефективного пошуку і підбору кваліфікованого персоналу.
• Відвідання тренінгу (м.Київ) з відбору персоналу і проведення інтерв’ю з
видачею відповідного сертифікату.
Освіта
1999 - 2004 - Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича,
спеціальність "Правознавство".
Професійні навички та вміння
Впевнений користувач MS Office, Exel, інші додатки, Internet
Володіння мовами:
• українська — вільно
• російська — вільно
• англійська — B2
Додаткова інформація
Готовність до відряджень, пунктуальність, комунікабельність, грамотна ділова мова.
Дата народження: 4 травня 1982 р.
Місто проживання: Чернівці
Телефон: [
Ел. пошта :[
• Високий рівень відповідальності, самоорганізованості.
• Здатність ефективно організовувати роботу інших людей, вимогливість.
• Вміння знаходити ефективні рішення, бачити суть процесів.
• Креативний підхід до будь-якого завдання, проблеми, ситуаціїї з подальшим
вирішенням.
• Цілеспрямованість, вмотивованість, самодисципліна.
• Здатність до швидкого самоаналізу, самовдосконалення, самонавчання.
• Здатність працювати в умовах змін.
Досвід роботи :
В даний момент - самоосвіта, навчання на онлайн курсах і тренінгах.
ПП «Техресурс – 1», Юрист
з 02.2020 - 11.2022 рр.
Приватна юридична практика
з 12.2007 по -- 2019 р.
Основні функції:
• Робота з документацією: складання позовних заяв, скарг та інших документів
правового характеру; направлення запитів до державних органів, складання різного
роду договорів, ведення архівної справи та ін.
• Надання юридичних консультацій та роз’яснень з правових питань; юридична
допомога в судових та інших державних інстанціях і установах; усні та письмові довідки
з законодавства.
• Ведення цивільних, сімейних, кримінальних справ…, післясудовий супровід.
• Відвідування семінарів та тренінгів з підвищення кваліфікації
Помічник адвоката
з 08.2005 по 12.2007
Основні функції:
• Ознайомлення з юридичною справою; здобуття навиків роботи з
документацією, співпраці з людьми; ведення переговорів і консультацій з юридичних
питань; надання всіх видів юридичної допомоги.
Менеджер з персоналу
з 09.2004 – 07.2005 – ТзОВ «Сільпо-31» м.Чернівці ЗАО « FOZZY Group»
Основні функції:
• Організація та контроль діяльності відділення по роботі з персоналом.
• Кадрове діловодство.
• Підбір та адаптація персоналу на всіх рівнях. Наставництво, супроводження
нових співробітників.
• Прогнозування потреби в персоналі згідно стратегії розвитку компанії.
• Оцінка персоналу. Визначення кваліфікаційного рівня співробітників
(атестація).
• Визначення потреби в навчанні, організація внутрішнього та зовнішнього
навчання співробітників, індивідуальна робота зі співробітниками.
• Контроль штатного розкладу та організаційної структури компанії. Створення
посадових інструкцій та правил організаційної політики. Контроль трудової дисципліни
співробітників.
• Складання і подання звітності у всі відповідні державні органи щодо
штатного розкладу і його якості, а також внутрішня звітність компанії .
• Побудова HR бренду компанії та розробка стратегії його просування на ринку
праці (співпраця з університетами, наставниками, організація конференцій для
студентів).
• Співпраця з медіа ( замовлення реклами на радіо, друкованих ЗМІ ) для
більш ефективного пошуку і підбору кваліфікованого персоналу.
• Відвідання тренінгу (м.Київ) з відбору персоналу і проведення інтерв’ю з
видачею відповідного сертифікату.
Освіта
1999 - 2004 - Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича,
спеціальність "Правознавство".
Професійні навички та вміння
Впевнений користувач MS Office, Exel, інші додатки, Internet
Володіння мовами:
• українська — вільно
• російська — вільно
• англійська — B2
Додаткова інформація
Готовність до відряджень, пунктуальність, комунікабельність, грамотна ділова мова.
Similar candidates
-
SMM, контент-менеджер, адміністратор, помічник керівника
22000 UAH, Chernivtsi -
Інспектор відділу кадрів, офіс-менеджер
Chernivtsi -
Секретар (діловодство)
15000 UAH, Chernivtsi, Remote -
Адміністратор, продавець-консультант, офіс-менеджер
Chernivtsi -
Адміністратор на ресепшн
Chernivtsi -
Офіс-менеджер
Chernivtsi