Resume from April 10, 2024 File

Михаил

Комерційний директор

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тимофєєв Михайло
05.02.1981
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключові професійні компетенції:
• Орієнтація на досягнення результату для бізнесу
• Створення системи, які працюють на бізнес
• Цілепокладання
• Успішна робота з даними, відповідальність за ухвалені рішення
• Мотивування, розвиток співробітників
• Інноваційний
• Масштабне та перспективне бачення
• Ефективне управління комунікаціями у командній роботі
• Бізнес-адміністрування

Очікувана заробітна плата:
• Оклад – 30 000 ₴ (за результатами співбесіди та залежно від бюджету компанії)
• KPI - %

06.02.2022 – 30.05.2023
Навчально-науковий інститут бізнес-освіти КНЕУ (імені Анатолія Поручника) - https://ibo.kneu.edu.ua/
• Запрошений викладач за програмою МВА «Операційний менеджмент»

01.02.2022 – 01.11.2022
ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ МЕРЕЖ» - https://nettech.ua/
Активне та пасивне обладнання для побудови локальних мереж, мереж кабельного телебачення, Wi-Fi мереж, обладнання для інтернет-провайдерів. Телекомунікаційна компанія-імпортер: Lankore, HORTEX, 3K, TITAN, Sofetec, MONOLIT, Larex.
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Паладов Дмитро Сергійович
Підпорядковані підрозділи:
Комерційний Департамент (12 осіб):
- відділ продажів
- відділ закупівель
- відділ логістики
- відділ маркетингу
- відділ ЗЕД

• Розробка стратегії та плану розвитку компанії. Розв'язання тактичних завдань.
• Аналіз ринку, конкурентів, маркетингові дослідження.
• Аналіз фінансових показників з метою ухвалення управлінських рішень.
• Розробка заходів щодо розширення ринків збуту та збільшення обсягів продажів.
• Складання аналітичних звітів для реалізації прогнозних показників із продажу продуктів компанії.
• Аналіз інформації щодо планових показників відділу продажу/логістики/зовнішньоекономічної діяльності/маркетингу/закупівель
• Управління процесами продажів, закупівель (Україна та Імпорт), участі у тендерних процедурах, логістики, маркетингу.
• Контроль дебіторську заборгованість.
• Розрахунок фінансових показників ефективності комерційної діяльності організації.
• Управління продуктовими групами (Product Management).
• Взаємодія з іноземними партнерами із закупівлі активного та пасивного обладнання (ЗЕД). Переговори. Управління процесом імпортного постачання.
• Pre-Sales підготовка виведення ринку нових товарних груп (Маркетинг).
• Формування цінової політики на продуктові групи товарів. Формування продуктового портфеля.
• Робота з ТОП-клієнтами компанії (IT-інтегратори, провайдери).
• Операційне управління:
• Планування.
• Декомпозиція плану продажу.
• Мотивація.
• Організація роботи відділів.
• Контроль виконання планових та цільових показників.
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

06.08.2021 – 23.12.2021
Група компаній "AVG GROUP» - https://avg.world/
Дизайн-проектування, Проектування, Архітектура, Development
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Войтко Андрій Сергійович
Підпорядковані підрозділи:
Комерційний Центр (5 осіб):
- Комплектатори дизайн-проектів та інтер'єрів
- Тендерний відділ

• Управління бюджетами групи компаній
• Управління проектами
• Контролінг тендерних процедур
• Робота з контрагентами та партнерами для досягнення оптимальних цін та якості для замовників
• Управління будівельними проектами
• Впровадження процесів тендерних процедур (переведення компанії на електронний тендерний майданчик SmartTender)
• Аналіз візуалізацій дизайн-проекту
• Аналіз архітектурних планувань проект
• Складання бюджетів з дизайн-проектування для замовників
• Контроль фінансових потоків вхід-вихід
• Управління процесами комплектації об'єктів дизайн-проектування
• Прийняття ефективних рішень та синхронізація на основі розуміння всіх процесів та функцій бізнесу
• Впровадження стратегії – Комунікація/Компетенції/Технологія
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

11.2017 – 06.08.2021
МТ-Консалтинг (ФОП Тимофєєв Михайло Віталійович)
Консалтинг / Аудит
• Головний виконавчий директор / Бізнес-консультант
Практичні бізнес-тренінги у сфері:
• Закупівлі та постачання
• Логістика та запаси
• Управління складами
• Управління потоком логістичного ланцюга (Supply Chain Management)
• Процес управління потоком створення цінності (Менеджмент якості | Lean production)
• Моделювання та оптимізація бізнес-процесів
• Автоматизація процесів керування. Використання IT-систем.
• Аудит інформаційних систем Формування управління IT-інфраструктурою

20.08.2019 – 16.12.2020
Група компаній мережі ресторанів This is Півбар - https://thisispivbar.ua/
Мережа ресторанів This is Півбар (ТОВ "ГЛОБАЛ ЕНТЕРТЕЙНМЕНТ")
• Комерційний директор (CCO)
Власник: Єлісєєв Андрій Володимирович
Підпорядковані підрозділи:
1. Комерційний центр
2. Центр логістики (4 особи)
• «Договірна кампанія» (комерційні умови для компанії. Побудова довгострокової взаємовигідної співпраці з партнерами)
• Створення та системне ведення бази постійних та альтернативних постачальників
• Забезпечення своєчасності поставок та доступності сировини на заготівельному цеху та ресторанах
• Розподіл пріоритетів оплати. Робота з кредиторською заборгованістю
• Взаємодія з контрагентами
• Контроль закупівельних цін
• Оптимізація FC
• Прийняття ефективних рішень та синхронізація на основі розуміння всіх процесів та функцій бізнесу
• Контроль динаміки показників за напрямами комерційної діяльності
• Проектна робота зі стратегічних напрямків бізнесу (IT, Маркетинг, Фінанси, Логістика)
• Учасник проектів: ERP, LEAN, оптимізація FC, онлайн ресторан EATRIX
• Керівник проекту Заготівельний Цех (Project Manager – інженерне проектування)
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

04.2018 – 01.2019
Група компаній DIM - https://dim-bud.ua/
Девелоперсько-будівельний холдинг повного циклу
• Директор з матеріально-технічного постачання групи компаній DIM (CPO)
Власник: Насіковський Олександр Володимирович
Підпорядковані підрозділи:
1. Відділ матеріально-технічного постачання (3 особи)
2. Адміністративно-господарський відділ (1 особа)
3. IT-дирекція (5 осіб)
Створення системи принципів організації постачання, побудованої на відкритості та прозорості для досягнення найкращих результатів ефективності витрачання коштів на користь та в рамках стратегічного розвитку Компанії
• Формування політики управління закупівельною діяльністю групи компаній DIM
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Nákupі.prom.ua
• Учасник проекту (у складі проектного комітету) під час підготовки концептуального рішення щодо впровадження інформаційної системи на базі програмного продукту «BAS ERP: Управління підприємством 2.1» для автоматизації управління закупівлями
• Управління відділом матеріально-технічного постачання групи компаній DIM
• Управління адміністративним напрямом групи компаній DIM
• Управління тендерним відділом групи компаній DIM
• Управління IT-дирекцією групи компаній DIM
• Проведення тендерних процедур для забезпечення прозорості закупівельної діяльності групи компаній DIM
• Участь у розробці стратегічних бізнес-напрямків групи компаній DIM
• Zakúpki.Prom.ua – Партнер року 2018 за впровадження електронної системи закупівель на підприємствах Замовників
• Smarttender – Партнер року 2018 завдяки ефективному підходу до бізнес-процесів було досягнуто високого результату в економії та автоматизації. RIALTO – відкрита система комерційних торгів
• Зовнішньоекономічна діяльність: повний супровід від переговорів із міжнародними партнерами до формування ціноутворення в Україні після розмитнення вантажів.

04.2018 – 09.2018
• в.о. IT-директора групи компаній DIM (Interim CIO)

• Формування IT-стратегії для бізнес-трансформації IT-дирекції групи компаній DIM
• Розгортання проекту із впровадження BAS ERP (у складі проектного комітету)
• Впровадження внутрішньо корпоративного порталу на базі Bitrix24 (Адміністратор сервісу Бітрікс24)
• Впровадження системи help/service desk на базі OTRS 5
• Розгортання системи моніторингу активних мережевих та периферійних пристроїв на базі системи моніторингу Zabbix 3.4
• Модернізація оргтехніки на базі обладнання Konica Minolta
• Побудова багаторівневих служб технічної підтримки за методологією ITIL (Реорганізація організаційної структури IT-дирекції)
• Розробка інформаційних політик, стандартів IT-управління
• WDS (Windows Deployment Services) – Компанія отримала інструмент, що дозволяє готувати та розгортати готові образи операційних систем. Скорочення на 30% часу на підготовку нового робочого місця.
• Підготовлено організаційну структуру Департаменту інформаційних технологій та інновацій згідно з методологіями ITIL (з урахуванням пріоритетного напряму ITSM, розробки програмного забезпечення, формування кадрового потенціалу для впровадження автоматизації процесів на базі BAS ERP – центр з впровадження та розвитку ERP.)
• Модернізація сервісу електронної пошти компанії - Тестування найкращого рішення для стабільного та масштабування сервісу електронної пошти (MS Exchange, Zimbra)
• Windows Server Update Services (WSUS)
• Модернізація мережі компанії
• Розгортання сервера для тестового оточення під час впровадження автоматизації процесів на базі BAS ERP

02.2007-10.2017
Транспортна компанія SAT - https://www.sat.ua/
Транспорт та Логістика
• в.о. Директора з логістики та виробництва (Interim Director of logistics) (11.2016 – 09.2017)
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підраховані відділи: (відділ закупівель, інженерний відділ, відділ транспорту, відділ ремонту складської техніки та транспорту, виробничий відділ – дивізійна мережа філій регіональних структурних підрозділів по Україні)
Формування структури та оптимізація бізнес-процесів підрозділу ЛОГІСТИКА ТА ВИРОБНИЦТВО ТОВ «Транспортна компанія «САТ»
Операційне управління Дирекцією з логістики та виробництва за напрямками:
• Управління закупівлями
• Управління інженерними роботами
• Управління транспортними перевезеннями
• Управління ремонтами складської техніки та транспорту
• Управління запасами та планування виробництва складських робіт
• Координація фінансових потоків, пов'язаних з операційним управлінням дирекцією з логістики та виробництва.

05.2017 – 10.2017
• Начальник відділу закупівель та обліку
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підлеглі: (5 осіб – менеджери з постачання, 1 особа – завідувач складом, 1 особа – економіст)
Централізоване управління закупівлями та постачанням у логістичній компанії з багато філіальною структурою/Дирекція з логістики та виробництва:
• Затвердження плану закупівель
• Контроль плану закупівель у натуральному вираженні
• Контроль плану закупівель у грошовому вираженні
• Контроль за виконанням бюджету фактичних витрат із закупівель
• Затвердження постачальників «вхідної номенклатури»
• Затвердження номенклатури закупівель
• Розробка форм документів для врегулювання розбіжностей із постачальниками
• Аналіз виконання плану закупівель у грошах
• Аналіз виконання плану закупівель у натуральних одиницях
• Проведення тендерних процедур через систему відкритих комерційних закупівель Rialto. Ключовий замовник конкурентних закупівель у розрізі електронних тендерних процедур
• Забезпечення своєчасності поставок з оптимальними показниками ціни та якості товарів, робіт та послуг
• Ефективне та економне витрачання коштів Компанії, формування економічно обґрунтованих ринкових цін для основних ресурсів, що закуповуються. Підвищення якості послуг компанії
• Зниження витрат та витрат бізнес-процесу ОС, нормування запасів
• Запобігання прийому неякісних товарів, робіт та послуг. Підвищення якості товарів, що закуповуються
• Закупівля товарів оптимальними партіями для досягнення найкращої ціни з урахуванням показників запасу всіх груп товарів
02.2007 – 05.2017
• Керівник відділу постачання
Власник: Мільгівська Світлана Іванівна
Підлеглі: (5 осіб – менеджери з постачання, 1 особа – завідувач складом, 1 особа – економіст)
Управління закупівлями та постачанням у логістичній компанії з багато філіальною структурою
Створення системи принципів організації постачання, побудованої на відкритості та прозорості для досягнення найкращих результатів ефективності витрачання коштів на користь та в рамках стратегічного розвитку Компанії:
• Безперебійне забезпечення підрозділів якісною продукцією
• Економічна ефективність при проведенні закупівель
• Система ефективного контролю за закупівлями
• Запобігання помилкам та зловживанням у галузі закупівель
• Закупівля продукції на конкурентній основі. Контроль за прийняттям рішень у ситуаціях, коли закуповувати на конкурентних ринках неможливо
• Єдиний підхід до рівня регламентації та організації закупівельної діяльності, проведення окремих закупівель

Основні функції
• Побудова системи централізованого управління постачанням
• Організація бізнес-процесів роботи відділу постачання для ефективного забезпечення компанії
• Планування та управління бюджетом закупівель
• Проведення тендерних процедур для забезпечення прозорості закупівельної діяльності компанії
• Проект переходу компанії на тендерні торги через електронні майданчики
• Розробка політики управління закупівлями та постачанням
• Стратегічне планування та прогнозування операційного бюджету витрат
• Формування планів закупівель по всіх групах товарів, що закуповуються, робіт, послуг
• Формування ланцюга постачання ТМЦ
• Управління складськими запасами центрального складу підприємства. Робота в проектах компанії, впровадження та їх реалізація
• Розробка методики впровадження Project Management з урахуванням специфіки напряму процесів компанії
• Аналітична робота
• Закупівлі товарів/робіт/послуг: інженерного, проектного, ремонтно-будівельного спрямування (додатковий функціонал)
• Моніторинг, аналіз ринку, пропозицій постачальників
• Розробка технічних завдань для автоматизації процесів постачання
• Ініціативна участь у розробці нових бізнес-напрямків компанії

ОСВІТА
2019
• Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Інститут бізнес-освіти
MBA Бізнес-адміністрування
Diploma Master Degree in Business Administration

2019
• London School of Business and Finance LSBF

2013
• Школа бізнесу КИБІТ
Менеджмент
Система професійного менеджменту. Основи проектного управління

2012
• Школа бізнесу КИБІТ
Менеджмент
Система менеджменту та управління діяльністю

2003
• Київський національний торговельно-економічний університет
ТЗФ, Експертиза товарів та послуг

ЕЛЕКТРОННІ СЕРТИФІКАТИ:

2021
• Збалансована система показників для бізнесу
• Фінансовий менеджмент
2019
• Безпека інформаційних систем
2018
• Адміністратор сервісу Бітрікс24
• 1С-Бітрікс: Бізнес-процеси
• 1С-Бітрікс: Інтеграція з 1С
2017
• ITIL. IT Service Management за стандартами V.3.1
• Інноваційний менеджмент
• Моделювання бізнес-процесів
• Оптимізація бізнес-процесів
• Публічні закупівлі
• Стратегічний менеджмент
• Управління ІТ на основі COBIT 4.1
• Управління проектами відповідно до стандарту PMI PMBOK
• Фінансовий менеджмент
2016
• Бізнес-англійська
• Менеджмент організації
• Публічні закупівлі для бізнесу
• Економіка фірми

ІНОЗЕМНІ МОВИ: Англійська – B2 (Upper-Intermediate)

КЕЙСИ:
ПРОЕКТНЕ УПРАВЛІННЯ:

• Проект отримання сертифіката ISO (Транспортна компанія "САТ")
• Впровадження project менеджменту з «0» – на основі методології PM BOOK
• Проект розширення та масштабування підрозділів компанії (Транспортна компанія «САТ»)
• Побудова IT-дирекції з «0» – компанія «ДІМ»
• Проект автоматизації бізнесу на базі системи ERP – компанія «ДІМ»
• Проект впровадження bi-аналітики – компанія «ДІМ»
• Проект автоматизації тендерних процедур – компанія «ДІМ»
• Проект зниження FC – компанія This is Півбар
• Проект будівництва заготівельного цеху – компанія This is Півбар
• Проект впровадження облікової системи на базі 1С ERP – This is Півбар
• Проект систематизації та автоматизації бізнес-процесів – «АВГ»
• Проекти, пов'язані з IT-аудитами та розробкою IT-стратегії, та надалі впровадження (спостерігач у проектному комітеті) – компанія «МТ-Консалтинг»

Група компаній мережі ресторанів This is Півбар
• Успішний проект оптимізація FC
• Впровадження проектів ERP, LEAN, Оптимізація FC, відкриття онлайн ресторану EATRIX
• Керівник проекту Заготівельний Цех (Project Manager – інженерне проектування)

Група компаній DIM
• Формування політики управління закупівельною діяльністю групи компаній DIM
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Zakupkі.prom.ua
• Учасник проекту (у складі проектного комітету) під час підготовки концептуального рішення щодо впровадження інформаційної системи на базі програмного продукту «BAS ERP: Управління підприємством 2.1» для автоматизації управління закупівлями
• Формування IT-стратегії для бізнес-трансформації IT-дирекції групи компаній DIM
• Створення IT-дирекції з «0»
• Переведення групи компаній DIM на проведення конкурентних тендерних процедур у комерційному секторі на майданчиках Smarttender та Nákupі.prom.ua
• Zakupki.Prom.ua – Партнер року 2018 за впровадження електронної системи закупівель на підприємствах Замовників
• Smarttender – Партнер року 2018 завдяки ефективному підходу до бізнес-процесів було досягнуто високого результату в економії та автоматизації. RIALTO – відкрита система комерційних торгів
• Впровадження та адміністрування корпоративного порталу 1С-Бітрікс24

Транспортна компанія SAT
• Формування структури та оптимізація бізнес-процесів підрозділу ЛОГІСТИКА ТА ВИРОБНИЦТВО ТОВ «Транспортна компанія «САТ»
• Розробка політики управління закупівлями та постачанням
• Розробка методики впровадження Project Management з урахуванням специфіки напряму процесів компанії
• Проект переходу компанії на тендерні торги через електронні майданчики
• Впровадження проекту "Бережливе виробництво"
• Ребрендинг компанії ТОВ "ТК "САТ"
• Аудит ІТ-інфраструктури компанії ТОВ "ТК "САТ"

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: