Resume from April 24, 2024 File

Олександр

Регіональний директор, керівник відділу продажів, байєр

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме.

На вакансії:

Операційний директор на національному/регіональному рівні. Директор філії. Директор з розвитку. Керівник відділу продажів. Директор із закупівель. Керівник служби експлуатації, менеджер флоту.

Кулаков Олександр Євгенович
Дата народження
22.11.1978
Контактна інформація
[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) (+ Telegram, WhatsApp, Viber)
Освіта
Вища економічна. Донецький Національний Університет, економічний факультет.
Дата завершення навчання
2001р.
Спеціальність
Економіст-маркетолог.

Досвід роботи
1. Період, посада, назва компанії, функціонал.
01.10.22 - 10.02.24. Менеджер річкового флоту+менеджер з закупівель. Компанія «Трансшип Груп».

1. Участь у побудові організаційних процесів, документообігу з розвитку річкового флоту компанії на р. Дунай.
2. Підбір, комплектація, заміна екіпажів суден річкового флоту як по своїх каналах, так і у тісній взаємодії з крюїнгом.
3. Ведення обліку та контроль за терміном дії дозвільних документів на суднах.
4. Організація процесу закупівель необхідних обладнання та ТМЦ для суден від пошуку та підписання нових контрактів з постачальниками до контролю поставок згідно з заявками екіпажів.
5. Перевірка та затвердження табелів робочого часу під час нарахування ЗП.
6. Контроль ведення фінансового та паливного звітів на суднах.
7. Операційна робота у режимі 24/7 з екіпажами, агентами, суперінтендантом, стивідорами, диспетчерами портів, портовою владою.
Вид діяльності компанії
Надання послуг с перевезення та перевалки зернових культур власним флотом, повного комплексу послуг з експедирування, повного спектру буксирних послуг.
Мета
Сформувати та розвинути власний річковий флот на р. Дунай для перевезення та перевалки зернових культур. Чим забезпечити зростання експорту зернових у важливий для країни час.
Результати
Організована робота власного річкового флоту (11 одиниць флоту: 3 самохідних судна, 5 барж, 2 буксири, 1 плавкран) для перевезення та перевалки зернових культур по р. Дунай. Сформований професійний склад екіпажів суден. Введена система щоденної, щотижневої та щомісячної звітності для оперативного відстеження процесів на суднах. Знайдені нові постачальники ТМЦ, з якими підписані контракти. З моменту створення власного річкового флоту перевезено більше 100 тис. тн зернових.
2. Період, посада, назва компанії, функціонал.

01.02.19 – 01.04.22. Керівник служби експлуатації флоту та куратор з будівництва елеваторів. Фінансово-промислова група «Global».

1. Організація процесу створення та розвитку річкового та морського флоту компанії для каботажних перевезень на р. Дніпро та у Чорному морі (2 самохідних судна + баржі).
2. Пошук вантажів, розрахунок ставок фрахту, організація та контроль таймінгу рейсів, аналітика економічної ефективності виконаних рейсів.
3. Підбір, комплектація, заміна екіпажів суден річкового флоту.
4. Ведення обліку та контроль за терміном дії дозвільних документів на суднах.
5. Організація процесу закупівель необхідних обладнання та ТМЦ для суден (від пошуку та підписання нових контрактів з постачальниками до контролю поставок згідно з заявками екіпажів).
6. Ведення та затвердження у керівництва табелів робочого часу під час нарахування ЗП.
7. Контроль ведення фінансового та паливного звітів на суднах.
8. Операційна робота у режимі 24/7 з екіпажами, агентами, суперінтендантом, стивідорами, диспетчерами портів, портовою владою, регістром України.
9. Участь у плануванні і затвердженні бюджету ремонтних докових робіт для продовження регістрових документів.

Вид діяльності компанії
1. Зберігання та перевалка зернових культур на елеваторах, припортових терміналах.
2. Перевезення зернових власним автомобІльным, залізничним, річковим та морським транспортом.
Мета
Побудувати власні елеватори, у тому числі на р. Дніпро, організувати перевалку та перевезення зернових на р.Дніпро та у Чорному морі за допомогою власного флоту.
Результати
1. Побудовані власні елеватори з одночасним зберіганням до 10 000 тн зернових.
2. Організована робота власного та орендованого флоту по перевезенню зернових по р. Дніпро.
3. З моменту організації перевалено та перевезено по р. Дніпро у порти Чорного моря до 150 тис. тн зернових.
3. Період, посада, назва компанії, функціонал.
01.12.17 – 01.02.19. Керівник відділу продажів мінеральних добрив. Фінансово-промислова група «Global».

1. Організація, розвиток і керування напрямком «Мінеральні добрива».
2. Створення відділу продажів та організація роботи філіалів.
3. Побудова каналів продажу мінеральних добрив на території України.
4. Організація роботи с заводами-виробниками, їхніми філіями, складами.
5. Аналіз ринку мінеральних добрив, основних виробників на ринку, імпортерів добрив.
6. Проведення переговорів з фермерами, холдингами з продажів добрив та закупівлі зернових по форвардним контрактам.

7. Контроль за замовленнями, розрахунками, відвантаженням добрив, веденням обліку та первинної документації.
Результати
1. Більше 150 нових контрагентів.
2. Більше 30 000 тн проданих мінеральных добрив більш, ніж на 200 млн. грн.
3. Організована робота відділу прямих продажів та 2-х філій.

4. Період, посада, назва компанії, функціонал.
01.03.17 – 22.06.17 www.modnakasta.ua
Посада
Категорійний менеджер напрямку «Взуття» нового проєкту «Каталог»
Вид діяльності
e-commerce. Лідери online-продажів одягу та взуття в Україні у сегменті flash-sale.
Мета
Стати №1 на ринку взуття як в онлайн, так і офлайн просторі до 2019 року.
Результати
1. Проведено аналіз ринку взуття, конкурентів, зон розвитку категорії станом на весну 2017 року.
2. Підготовлено та захищено план розвитку категорії на 2 роки у проєкті «Каталог».
3. Сформовано асортиментну матрицю всередині категорії та wish-лист за брендами для пошуку та введення в асортимент.
4. Зроблено аналіз постачальників та виробників взуття як вітчизняних, так і європейських брендів.
5. Знайдено нових агентів і постачальників одягу та взуття з Європи та Азії.
6. Проведено переговори та здійснено перші поставки стічних товарів з Європи за новими контактами.
7. Проведено роботу з замовлення нових колекцій у вітчизняних виробників взуття.
8. Продовжено пошук нових постачальників для акцій на modnakasta.ua. Підключено близько 10 нових постачальників.
5. Період, назва компанії
20.06.15 - 01.03.17 www.modnakasta.ua
Вид діяльності
e-commerce. Лідери online-продажів одягу та взуття в Україні в сегменті flash-sale.
Посада
Баєр направлень «Взуття», «Чоловічий одяг»
Результати
1. Проведення переговорів з новими та чинними вітчизняними постачальниками. Приведення умов роботи з ними до єдиного стандарту.
2. Контроль цін постачальників та конкурентів. Забезпечення постачання за мінімальними цінами.
3. Пошук нових партнерів. Приведено в компанію та розвинено понад 50 постачальників у різних товарних категоріях.
4. Організація участі компанії у тематичній виставці для пошуку нових постачальників та прямого діалогу з виробниками. Знайдено нові контакти, які згодом стали постачальниками МК.
5. Приведення категорії до частого виконання планових показників з продажу та % викуплених артикулів в акції.
6. Контроль документообігу та фінансових питань щодо кожного з 50 постачальників.
7. Щоденний контроль за випуском акцій. Ціни продаж. Викладення. Відповідність фото. Банери. Розмірні сітки. Оновлення цін та залишків. Уцінка артикулів, що не продаються.
8. Контроль за відсутністю оригінальних товарів у пропозиції постачальників.
9. Робота з постачальниками щодо збільшення маржинальності.
10. Контроль за своєчасними та повноцінними відвантаженнями на замовлення постачальниками.
11. Контроль асортименту в акціях, проведення переговорів з постачальниками про надання дод. знижок на товар, що не продається.
12. Підготовка, організація та проведення великої акції Black Friday. За результатами цього заходу у 2016 р. – у трійці ефективних баєрів (з 13 баєрів).
13. Реалізовано програму навчання та наставництва. Навчені кілька баєрів, які успішно працюють у компанії.
14. Розвиток постачальників у довірених категоріях до 50% порівняно з аналогічними періодами минулих сезонів.
6. Період, назва компанії
07.11.14 – 03.06.15 ООО «ТД «Золотий Урожай Рітейл», Lauffer Group.
Посада
Retail. Операційний директор Харківського регіону та роздрібної мережі на національному рівні, FMCG, ТОВ «ТД «Золотий Урожай Рітейл», Lauffer Group. Більше 400 торгових точок.
Вид діяльності компанії
Лідери хлібного ринку України. ТОВ «ТД «Золотий Урожай Рітейл», Lauffer Group.
Мета
Підвищення продажів мережі щонайменше на 10% порівняно з аналогічним періодом. Розробка та відкриття торгових точок нового формату.
Результати
1. Організація роботи мережі відповідно до стандартів Компанії.
2. Оптимізація бізнес-процесів, зменшення витрат. Зменшення заборгованості перед основними постачальниками.
3. Проведення переговорів із постачальниками з метою максимального наповнення торгових точок товарами.
4. Виконання планів розвитку мережі. Зростання продажів на 7%.
5. Підвищення економічної ефективності роботи мережі.
6. Відкриття нових торгових точок, закриття неефективних.
7. Участь у розробці нових форматів торгових точок із розширеним асортиментом.

Щодо відкриття нових торгівельних точок:
1. Розробка та впровадження концепції щодо відкриття нових роздрібних магазинів.
2. Підготовка та захист бізнес-плану по кожному об'єкту.
3. Керівництво фінансово-господарською діяльністю мережі магазинів.
4. Організація приймання об'єкта та введення в експлуатацію.
5. Вирішення адміністративно-господарських та фінансово-економічних питань, пов'язаних із відкриттям торгової точки.
6. Організація та контроль робіт з комплексного оснащення торгової точки.
7. Управління продажами роздрібної мережі.
8. Визначення та управління асортиментною політикою.
9. Ціноутворення.
10. Управління закупівлями, робота з постачальниками.
11. Управління торгової логістикою (товарні запаси, склад, доставка);
12. Аналіз ринку та конкурентів.
13. Побудова та впровадження системи безпеки та запобігання втратам.
14. Керівництво персоналом: підбір, навчання, формування команди, побудова систем мотивації та оплати праці, атестація.
15. Розробка та реалізація маркетингових заходів для забезпечення зростання продажів.
7. Період, назва компанії
03.05.07 - 07.11.14. Компания «PACA» (взуття)
Посада
Директор донецького оптового представництва та роздрібної мережі взуттєвих магазинів «ELLENKA», «PACA», «Pramo».
Мета
Організація та розвиток оптової, роздрібної, інтернет-торгівлі взуттям та супутніми товарами
Обов’язки та результати
Управління діяльністю філії (оптова торгівля + роздрібна мережа + франчайзинг + інтернет-магазин).
Відкриття та рентабельне функціонування оптового напряму.
1. Організація роботи оптового представництва «з нуля», забезпечення його рентабельної роботи.
2. Пошук нових клієнтів (понад 100 клієнтів до регіону).
3. Упорядкування взуттєвої карти Донецької та Луганської областей, вивчення особливостей регіонального ринку, його ємності.
4. Розробка на основі результатів аналізу ринку стратегії з просування та продажу продукції на даному ринку.
5. Розробка оперативних та перспективних планів збуту продукції в регіоні.
6. Організація внутрішніх регіональних виставок для збору замовлень, підготовка та участь у національних спеціалізованих виставках взуття.
7. Асортиментне та фінансове планування діяльності.
8. Збір та аналіз інформації про позиціонування конкурентів у клієнтів, про зміну ринкової ситуації на регіональному ринку;
9. Надання звітів за підсумками сезонної та річної роботи Представництва; участь у розробці коротко- та середньострокової стратегії.
10. Ведення комерційних переговорів із VIP-клієнтами. Погодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладання договорів.
11. Контроль прийому та обробки замовлень клієнтів менеджерами;
12. Контроль відстеження термінів та сум оплат клієнтів;
13. Систематичне відвідування клієнтів та встановлення найбільш сприятливих взаємовигідного співробітництва відносин.
14. Підтримка асортиментної лінійки у клієнтів, забезпечуючи підсортування.
15. Забезпечення відповідного позиціонування товару, розробка маркетингових заходів для успішного просування.

Ефективне планування, відкриття та розвиток роздрібного напряму, франчайзингу ELLENKA, RASA, PRAMO (10 магазинів) та інтернет-магазину www.ellenka-rasa.com.ua.

1. Організація роботи роздрібної територіальної філії «з нуля» згідно з чинним законодавством, забезпечення її рентабельної роботи.
2. Проведення аналізу ринку торгової нерухомості, аналіз доцільності відкриття торговельного об'єкта, оцінка ефективності торгових об'єктів, що працюють.
3. Участь у створенні комп'ютерної моделі магазинів перед відкриттям. Визначення формату магазину, видів обладнання з урахуванням усіх особливостей та розташування приміщень.
4. Ведення переговорів із орендодавцями, обговорення договірних умов, вирішення спірних питань, конфліктних ситуацій.
5. Підбір персоналу, його навчання, розробка та впровадження програм мотивації, робота над покращенням якості обслуговування покупців (у тому числі за допомогою оцінки таємними покупцями).
6 Організація, контроль ефективності роботи логістики та складу.
7. Регулярна звітність перед центральним офісом.
8. Контроль фінансової складової діяльності, контроль касової дисципліни, оптимізація витрат філії.
9. Аналіз показників роботи філії з допомогою програми 1С.
10. Розробка та впровадження маркетингових заходів для підвищення впізнаваності.
11. Участь у розробці асортиментної матриці магазинів, безпосередня участь у закупівлі товарів для мережі.
12. Забезпечення фінансового планування та своєчасного виконання фінансових зобов'язань. Контроль своєчасності податкових відрахувань, оновленням необхідного пакета документів для діяльності філії.
13. Розробка проєкту, участь у його створенні та запуск інтернет-магазину взуття.
14. Організація безперебійної командної роботи всього представництва. Психологічні тренінги, робота на створення почуття «колективізму», організація та проведення заходів щодо покращення мікроклімату в колективі.
8. Період, назва компанії
19.09.05 – 03.05.07. Мережа супермаркетів та гіпермаркетів “БУМ”.
Посада
Керівник напряму «NONFOOD», «Легпром» (категорійний менеджер) у Торговій Мережі «БУМ», м. Донецьк.
Опис діяльності компанії
Мережа супермаркетів та гіпермаркетів. Роздрібна торгівля продуктами харчування та товарами народного споживання.
Мета
Пошук та аналіз постачальників та виробників товарів для торгової мережі. Укладання контрактів за всіма довіреними товарними категоріями. Налагодження ефективної роботи ввірених категорій.
Обов’язки та результати
Пошук постачальників, підписання договорів на умовах реаліцації та повного повернення непроданих позицій (товарні групи: nonfood, чоловічий, жіночий, дитячий, спортивний одяг та взуття; товари для немовляти; домашній текстиль; аксесуари галантерея, сезонні товари).
2. Ведення переговорних сесій, підписання 50 договорів постачання на максимально вигідних умовах.
3.Створення концептуальних сезонних колекцій одягу та взуття.
4. Формування асортименту, створення планограм викладання товарів.
5.Моніторинг цін конкурентів, формування роздрібних цін та націнок.
6. Організація безперебійних поставок товарів.
7.Контроль за оплатами постачальникам.
8.Контроль за правильним веденням первинної бухгалтерії, своєчасними звірками.
9. Планування та проведення рекламних акцій, презентацій колекцій, розпродажів.
10.Оптимізація асортименту через його детальний аналіз.
9. Період
05.05.04 – 14.09.05. ТОВ «ТД «ДеМарк»
Посада
Генеральний директор, директор із закупівель.
Опис діяльності компанії
Виробництво та продаж чоловічих костюмів
Мета
Організація виробництва та системи продажів чоловічого одягу ТМ «De Mark»
Обов’язки та результати
1.Знайдені нові постачальники тканин та фурнітури з Європи та Прибалтики. Підписані договори поставки, організовані поставки необхідних матеріалів для виробництва костюмів.

2.Організована та налагоджена робота по виробництву та продажам чоловічих костюмів ТМ «De Mark».

3.Створений, узгоджений на кожному етапі та реалізований процес виробництва нових моделей чоловічого одягу.

4.Налагоджений та документально закріплений порядок взаємодії між відділом маркетингу та розвитку, відділом постачання, експериментальним цехом, виробничими цехами, складами матеріалів та готової продукції, відділом перевірки якості, відділом продажів та роздрібною мережею, фінансовим відділом на всьому етапі створення та продажів нової колекції.

5.Розроблений та виведений новий бренд костюмів ТМ «DeMark» на ринок чоловічого одягу.

6.Сформована власна мережа магазинів продажу чоловічого одягу. Організована робота з гуртовими покупцями..

7.Реалізована рекламна програма з виводу нової торгівельної марки чоловічого одягу на ринок України. У тому числі організована участь у виставках та фестивалях моди у Києві.

Знання англійської мови
Pre-intermediate
Знання ПК
WORD, EXCEL, OUTLOOK, підготовка презентацій у РР, 1С.
Особисті якості
Вміння організувати процеси з нуля. Цілеспрямованість, активність, націленість на результат, працездатність, дипломатичність у нестандартних ситуаціях, стресостійкість, креативність, уміння працювати в команді, ефективно підбирати та керувати персоналом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: