• File

Наталія

Бухгалтер

Age:
55 years
City of residence:
Pustomyty
Ready to work:
Lviv, Pustomyty

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОВЕРЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
Бухгалтер
Повна зайнятість
Дата народження: 14.02.1969 р.
Телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Вища- Донецький національный технічний університет
Додаткова освіта:
Бухгалтерія та аудит, «Регіональна школа бізнесу Донецького національного технічного університету.
Досвід роботи:
06.2023 09.2023 – ТОВ «ЗМІСТОБУД» - помічник головного бухгалтера (будівництво).
Обов’язки:
• Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• Вхідне, вихідне ПДВ, формування та здача звітності з ПДВ;
• Формування та здача фінансової звітності ТОВ, ФОП;
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• Виконнання їнших доручень головного бухгалтера

01.2022 -05.2023 р. - ТОВ «Культтовары» –бухгалтер ( оптова торгівля)
Обов’язки:
• Ведення бухгалтерського та управлінського обліку в повному обсязі;
• Планування платежів на день та відправка через систему Клієнт-банк;
• Проведення касових операцій, ведення касової документації, інвентаризація грошових коштів;
• Складання та фінансовий контроль авансових звітів;
• Ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару та послуг;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Складання бухгалтерської та податкової звітності;
• Розрахунок заробітної плати;
• Підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи для керівництва
• Облік ОЗ, МНМА, ТМЦ
• Складання бухгалтерської та податкової звітності
• Складання фінансової звітності для керівництва

10.2018-12.2021 р. ТОВ «Геркулес»– бухгалтер
Обов’язки:
• Ведення операцій по руху сировини та ТМЦ;
• Щоденні звірки з клієнтами;
• Контроль руху грошових коштів;
• Робота в системі Клієнт-банк;
• Щоденна аналітика кредиторської та дебіторської заборгованості.
• Підготовка та формування фінансових звітів для керівництва, внутрішніх звітів для відділів компанії (робота зі зведениими таблицями в Excel- управлінський облік);

01.04.2015-30.10.2017 р.- ТОВ «АТП» - бухгалтер ( транспортні перевізення)
Обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
• Виставлення рахунків та актів клієнтам;
• Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
• Складання податкової звітності та подання до контролюючих органів;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

09.2008 г-02.2015 г. – ПП «Амальтея» бухгалтер (оптова торгівля)
Обов’язки:
• Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку:
• Робота з первинною документацією;
• Робота з касою та авансовими звітами;
• Проведення банковских операції в системі Кліент-банк;
• Підготовка і здача звітності в податкові та державні органи;
• Нарахування заробітної плати;
• Аналіз та дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок з контрагентами;

12.2007 г. – 09.2008 г. – ФОП Якубовський А.В.– бухгалтер ( транспортні перевізення)
• Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП на загальнії системі оподаткування:
• Облік ТМЦ,ОЗ,МНМА, ведення касових та банківських операцій, нарахування заробітної плати ;
• Складання податкової звітності та подання до контролюючих органів;

03.2000 – 12.2007 – ТОВ «Геркулес»–провідний бухгалтер по контролю за філіями (оптова торгівля продуктами харчування)
• Фінінсовий контроль та обробка внутрішніх звітів філій підприємства;
• Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
• Ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
• Участь в проведенні інвентаризації.
• Контроль руху грошових коштів;
• Підготовка та формування звітів для керівництва, внутрішніх звітів для відділів компанії.

Професійні та інші навички:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), знання бухгалтерських програм:1С Підприємство версії- 7,7, 8.2, 8.3, ВАS Аccent , Клієнт-Банк, FREDO, Електронний кабінет.

Особисті якості: аналітичне мишлення, здатність до швидкого навчання, сумлінне виконання поставлених завдань, відповідальність, працьовитість, пунктуальність, цілеспрямованість, комуникабельність, стресостійкість, самоконтроль, наполегливість та прагнення до професійного зростання, вміння узгоджено працювати в колективі, ввічливість, життєрадісність, дотримуюсь етики ділового спілкування, терпіння, чесність, порядність, безконфліктність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: