• File

Олександра

Провідний фахівець зі складської логістики

Age:
28 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Казакова Олександра Олегівна
Дата народження: 09.12.1995
Адреса проживання: Бучанський район (Києво – Святошинський) , с. Чайки
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1. Донецький юридичний інститут МВС України (м. Кривий Ріг), з 01.09.2013 по 31.06.2017г. (бакалавр), факультет правознавства, юрист.
2. Університет банківської справи (м. Київ), з 01.09.2017 по 23.01.2019г. (магістр), спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування».

Досвід роботи:
1. ТОВ «Зерно-Агротрейд» (агропромхолдинг “Астарта”) - 11.2020 — по теперішній час — Провідний фахівець зі складської логістики та документообігу
◦ Збір та обробка первинної документації, контроль вірного оформлення.
◦ Ведення переговорів з контрагентами щодо усунення помилок та зауважень в оформленні документів.
◦ Підписання актів виконаних робіт.
◦ Передача рахунків в оплату та контроль їх проведення.
◦ Ведення реєстру оплат.
◦ Ведення реєстру витрат в базі 1С.
◦ Ведення реєстру актів наданих бухгалтерії.
◦ Ведення табелю обліку робочого часу.
◦ Пошук сторонніх елеваторів для розміщення врожаю.
◦ Ведення перегорів з керівниками підприємств для укладання договорів.
◦ Укладання договорів на зберігання та подальше їх супроводження.
◦ Ведення реєстру залишків на сторонніх елеваторах.
◦ Перевірка та контроль оплат за послуги сторонніх елеваторів.
◦ Формування та ведення плану розміщення зернових на власних елеваторах та складах.
◦ Контроль залишків на власних складах.
◦ Планування бюджету для сторонніх елеваторів.

2. АТ КБ «ПриватБанк» з 10.2020г — 11.2020 - Закупівельник
• Організація закупок та проведення тендеру
• Пошук учасників для проведення тендеру

3. АТ «Ощадбанк» з 08.2018г. - 10.2020 — Спеціаліст відділу бюджетування та договірних відносин департаменту інформатизації.

◦ Супровід договірної роботи на придбання послуг, програмного забезпечення, техніки, ліцензій та ін. Робота з постачальниками.
◦ Підготовка та погодження проектів договорів.
◦ Ведення реєстру договорів.
◦ Формування та підписання фінансових розпоряджень на проведення оплат та подальша передача документів до бухгалтерії.
◦ Підписання актів виконаних робіт із постачальниками.
◦ Контроль розрахунків із постачальниками, ведення реєстру оплат.
◦ Публікація договорів у загальній базі.

4. ПАТ «ПУМБ» з 09.2016г. — 07.2018г. — Архіваріус РЕГІОНАЛЬНОГО ЦЕНТРУ В М.КИЇВ.
◦ Контроль за правильністю формування та оформлення структурними підрозділами справ, що підлягають здачі до архіву на зберігання
◦ Надання методичної допомоги та консультування з питань архівного діловодства
◦ Прийом документів до архіву на зберігання
◦ Систематизація та розміщення в архіві документів, що надійшли на зберігання, та їх облік.
◦ Видача документів з архіву в тимчасове користування, згідно з запитами, що надійшли. Контролює повернення справ, виданих з архіву. Супровід процесу вилучення оригіналів документів щодо постанов судових органів.
◦ Щорічний відбір документів на знищення, складання акту на знищення документів зі строком зберігання, що минув.
◦ Виконання робіт із заповнення довідкового апарату архіву – електронної бази

5. ПАТ «ПУМБ» 02.2016-09.2016 - робота за договором підряду у Відділі кадрового діловодства.
• Підготовка кадрових документів, складання описів (особистих справ звільнених співробітників, наказів, розпоряджень тощо) передачі на зберігання архів.

6. ПАТ «ПУМБ» 09.2015-01.2016 — спеціаліст управління дистанційного продажу Операційного сервісного центру.
• Обдзвон клієнтів з пропозицією активувати або оформити кредитну картку, кредит на вигідних умовах.
• Консультація щодо продуктів банку: кредитні картки та кредити. Презентація переваг цих продуктів.
• Консультування щодо місцезнаходження найближчих відділень банку.
• Оформлення заявок за телефоном.
• Робота відповідно до стандартів телефонного обслуговування клієнтів.

Професійні навички: впевнений користувач ПК: MsOffice, навички оперативного пошуку інформації в Інтернеті.

Особисті якості: відповідальна, вмію працювати в команді, ініціативна, комунікабельна, тактовна, готова до навчання та маю бажання працювати та розвиватися.

Додаткова інформація:
Захоплення – тренажерний зал, музика.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: