Resume from June 4, 2024 PRO

Катерина

Адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 11.2023 to now (7 months)
DIM 9000, Київ (Приватні особи)

* документальний супровід клієнтів;
* підготовка та укладання договорів;
* координація звернень клієнтів у CRM системі (створення, опрацювання та закриття, згідно матриці відповідальності);
* консультація по фінансовим питанням (структура тарифу, пояснення нарахувань по платіжкам за комунальні послуги);
* консультація по банківським платіжним системам (створення шаблонів різних мобільних банків, допомога в здійсненні платежів);
* розробка покрокових інструкцій для клієнтів;
* оформлення договорів з ДТЕК та Ясно, надання детальної консультації та повного супроводу в процесі заключення прямих договорів;
* формування замовлення канцелярії для офісу дільниці;
* створення паперових та електронних реєстрів;
* опрацювання та редагування великих баз данних.

Адміністратор салону краси

from 04.2023 to 11.2023 (7 months)
Redline, Київ (Краса, фітнес, спорт)

* Відкриття та закриття салону;
* Консультування клієнтів про послуги та ціни, а також по асортименту косметики;
* Оформлення записів та розрахунок клієнтів у системі 1С;
* Ведення онлайн записів через Viber, Telegram, Instagram;
*Формування щоденних звітів.

Адміністратор магазину

from 10.2018 to 02.2023 (4 years 4 months)
Digel-Benvenuto / Lerros (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом вхідної документації від ТРЦ та розподіл її в необхідні відділи, перед відправленням в офіс компанії;
Допомога в оформленні заявок на повернення товару клієнтами;
Вирішення конфліктних питань;
Контроль наявності необхідної канцелярії та справності роботи оргтехніки;
Формування замовлення (канцелярії та товару);
Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
Допомога з заповненням документів на працевлаштування;
Проведення розрахунку співробітників, що звільнились;
Складання графіків роботи;
Навчання продавців (технікам активних продажів, вивченню асортименту,
розмірних сіток, роботи з 1С і т.д);
Постановка задач на день/тиждень та контроль їх виконання;
Контроль та забезпечення виконання персоналом стандартів обслуговування, а
також виконання індивідуальних планів продажів;
Проведення тренінгів та створення навчальних матеріалів для покращення
продажів;
Організація коректного виконання переоцінки товару;
Розміщнення товару на складі, та оптимізація складського приміщення магазину відповідно сезонним потребам;
Організіція та проведення переобліку в магазині;
Пакування та відправка інтернет замовлень Новою поштою;

Маю досвід відкриття нового магазину, а також досвід в закритті магазинів мережі.

Продавець-консультант

from 04.2017 to 10.2018 (1 year 6 months)
Roy Robson (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Консультація по асортименту, якостям, посадкам та моделям; Підбір Total Looks; Підтримка чистоти та порядку в торговельному залі; Дотримання вимог візуального мерчендайзингу; Участь в проведенні інвентаризацій, зміні колекцій; Розрахунок клієнтів в системі 1С.

Education

Національний Університет Харчових Технологій

Якість, стандартизація та сертифікація, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Knowledge and skills

Організованість Лідерство Комунікабельність Користувач 1С Ведення документації Управління командою Управління магазином Наполегливість Підбір персоналу Інвентаризація Управлінські навички Контроль цінників Оформлення вітрини Адміністративна робота Управління персоналом Продаж одягу Проведення касових операцій

Additional information

Мої особисті якості: проактивність, чесність, гіпервідповідальність; стресостійкість.

Люблю читати, займатись спортом, подорожувати.
В роботі ціную баланс робота/відпочинок, ціна/якість; маю розуміння, що сервіс та побудова сильної команди позитивно зміцнює стосунки між продавцем та покупцем.

Розглядаю графік 2/2 або 3/2 (5/2 на 8 годинний робочий день)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: