Resume from November 21, 2023 File

Ірина

Фахівець відділу кадрів

Age:
45 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Ірина Кравчук
менеджер з персоналу, бухгалтер
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
• м. Бориспіль Київська обл.
Навички
Спеціалізовані програми:
1С: Бухгалтерія (8.2) УПП, M.E.Doc, MS Office,“Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”

Професійні навичи
Знання бухгалтерського обліку
Планування і контроль виконання бюджетів підприємства
Ведення кадрового обліку в повному обсязі
Знання законодавчих актів України у сфері оплати праці, державних закупівель, формування статей бюджету підприємства.
Публічні закупівлі – Прозоро

Освіта
Спеціаліст
Житомрський агроекологічний університет
2005 - 2010
Облік і аудит

ПТУ №34 м. Радомишль
диплом з відзнакою

бухглатер
Додаткова освіта
Навчання з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, установ, підприємств і організацій

Семінари із законодавства у сфері трудового законодавства та оплати праці

Навчання в програмі Прозоро

Досвід роботи
Головний бухгалтер
КПТМ "Бориспільтепломережа"
вересень 2021 листопад 2021
• Організація бухгалтерського обліку на підприємстві, контроль і управління фінансовими ресурсами.
• Підготовка та подача звітів до контролюючих органів.
• Складання звітів для керівництва компанії з управлінського обліку
• Робота з банками.
• Робота з контрагентами (своєчасність оплати, заборгованості).
Інженер відділу кадрів
КПТМ "Бориспільтепломережа"
січень 2021 серпень 2021
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі та в програмі 1С УПП
• Облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін, пов’язаних із трудовою діяльністю.
• Оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток, лікарняних та відрядження).
• Ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок.
• Складання графіків відпусто.
• Ведення табеля обліку робочого часу та графіків.
• Складання відповідних звітів.
• Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням.
• Аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу.
• Розробка і впровадження посадових інструкцій.
• Розробка і впровадження Правил внутрішнього трудового розпорядку положень по роботі з персоналом, планування професійної кар'єри співробітників та атестація.
• Надання консультацій щодо трудового законодавства.
• Розробка та впровадження штатного розпису та Колективного договору.
Бухгалтер 1 категорії по заробітній платі
Радомишльська ЦРЛ
квітень 2017 червень2019
• Нарахування заробітної плати, відпускних та лікарняних, декретних та інших виплат співробітникам в штаті більше 300 чол.
• Нараховання винагороди по договорах ЦПХ.
• Відрахування за виконавчими листами.
• Поданням звітності до фондів.
• Перевірка табеля обліку робочого часу співробітників.
• Робота в системі «Клієнт-Банк».
Заступник головного лікаря з економічних питань
КНП “Центру ПМСД” Радомишльської міської радими
вересень 2016 лютий 2017
• Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
• і контролю виконання бюджетів.
• Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звіт.
• Розробка та впровадження заходів щодо оптимізації видаткової частини бюджету.
• Складання Кошторису та звітності, складання плану закупівель.
• Проведення тендерів та ведення звітності у сфері державних закупівель.
Провідний експерт
ПАТ "Райффайзен Банк Аваль"
березень 2014 вересень 2016
• Обслуговування фізичних та юридичних осіб.
Бухгалтер за суміщенням касир
КПТМ "Бориспільтепломережа"
грудень 2003 січень2006
• Ведення касових та банківських операцій.
• Ведення операцій по руху ТМЦ.
• Участь в проведенні інвентаризації, складання бухгалтерської звітності.
• Ведення публічних закупівель.
• Вела систему зберігання архівної документації.

Інспектор відділу кадрів
КПТМ "Бориспільтепломережа
лютий 2006 лютий 2014
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі
• Облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю.
• Оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток, лікарняних та відрядження).
• Ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок.
• Робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ
• Складання графіків відпусток.
• Ведення табеля обліку робочого часу та графіків.
• Складання відповідних звітів.
• Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням.
• Розробка і впровадження посадових інструкцій.
• Розробка і впровадження Правил внутрішнього трудового розпорядку положень по роботі з персоналом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: