Resume from January 29, 2024 File

Світлана

Керівник відділу розвитку

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вороніна Світлана
Київ

[open contact info](look above in the "contact info" section) — віддана перевага способу зв’язку
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Керівник відділу розвитку

Успішний досвід з відкриття нових торгових точок/відділень, успішний досвід розробки стратегії та політики продажів, формування позитивного P&L комерційного департаменту. Формування цінових моделей та побудова цінового позиціонування. Планування та проведення маркетингових та трейд-маркетингових активностей, досвід побудови стратегії інтернет-маркетингу. Побудова якісної системи звітності та аналітики продажу та витрат.
Успішний досвід проведення зустрічей та переговорів, організація та проведення мотиваційних та професійних польових тренінгів.

Агенція нерухомості "LaVida"
Штат: 60 співробітників;
Період роботи: червень 2022р. – серпень 2023р.

Спеціаліст з надання послуг продажу/купівлі нерухомості
Функціональні завдання:
• Оцінка нерухомості. Порівняльний аналіз за аналогами, параметрами. Створення правильної стартової ціни.
• Створення плану роботи. Як передбачається просування об’єкта нерухосмості. Можливий сценарій розвитку подій.
• Передпродажна підготовка. Доведення об’єкта нерухомості до товарного виду. Готовність документів.
• Створення контенту. Фото, відео інша медіа-інформація (3D, панорама, плани, схеми для сайтів, друку, оголошень.
• Покази. Планування переглядів, зустрічей. Переговори із потенційними клієнтами, третіми сторонами.
• Звітність по роботі. Динаміка з просування. Подальші стратегії продажу.
• Супровід угоди.

Фінансова компанія "КітГруп" (надання фінансових послуг)
https://kitgroup.ua/
Штат: 350 співробітників;
Період роботи: жовтень 2020р. – грудень 2021р.
Підпорядкованість: виконавчому директору компанії.

Операційний директор валютного департаменту
Підпорядкування – 250 осіб
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (два менеджери відділу розвитку, керівник кол-центру, головний касир компанії, завгосп, керівник інтернет-маркетингу, маркетолог).
Основне завдання – організація та контроль роботи 79 пунктів обміну валют, відкриття нових торгових пунктів.
У підпорядкуванні 5 відділів:
- відділ розвитку
- відділ касирів
- відділ інтернет-маркетингу
- колл центр
- господарський відділ
Функціональні завдання:
• Опис, налагодження, впровадження та подальше вдосконалення бізнес-процесів компанії
• Розробка та контроль виконання планів відкриття нових відділень. Пошук комерційної нерухомості, організація договірної роботи оренди/суборенди, аналіз фінансових показників привабливості комерційної нерухомості
• Реалізація ефективної системи управління персоналом
• Розробка та реалізація систем мотивації та KPI персоналу
• Стратегічне та тактичне планування
• Бюджетування та оптимізація витрат
• Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат

Результат:
Розробила структуру відділу розвитку, впровадила зміни. Налагодила бізнес-процес щодо взаємодії з внутрішнім замовником. Відкрила 5 пунктів
Оптимізувала касову вертикаль, описала посадові обов»язки і впровадила зміни. Розробила план адаптації та навчання лінійного персоналу для утримання колективу.
У відділі колл-центру оптимізувала структуру відділу, впровадила новий напрямок взаємодії з клієнтами. Автоматизувала поточний бізнес-процес.

Магазини взуття “Мода Еглє Мода” (роздрібний та оптовий продаж взуття)
(https://egle.ua/)
Період работи: квітень 2006 г. - серпень 2020 г.
Підпорядкованість: власнику компанії.
Штат: 80 співробітників;
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (менеджер з роботи з товаром, бухгалтер, керівник інтернет-магазину, керівники магазинів).

Загальна кількість співробітників департаменту продажів – 60 осіб (менеджери інтернет-магазину, продавці, комірники).

Керівник відділу продажів (3 роки), керівник відділу закупівель (2 роки), керуюча магазином (8 років), старший касир (1 рік)

Функціональні завдання:
◦ Розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку компанії (розвиток магазинів мережі магазинів, інтернет-магазину)
◦ Оптимізація процесів
◦ Розробка та контроль виконання стратегії продажів за напрямками
◦ Вивчення, оцінка та аналіз ринкової ситуації
◦ Виявлення та пропозиція точок зростання продажів
◦ Сегментація клієнтської бази та її розвиток
◦ Створення та впровадження скриптів та стандартів роботи відділів
◦ Стратегічне та тактичне планування
◦ Бюджетування та оптимізація витрат
◦ Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат
◦ Участь у формуванні продуктової лінійки та управління ціноутворенням по каналам продажів
◦ Ініціювання, підготовка, погодження з HQ та проведення маркетингової активності
◦ Участь у виставках та конференціях
◦ Управління командою
• Підбір, навчання, адаптація персоналу
◦ Розробка системи розвитку персоналу
◦ Розробка систем мотивації та KPI персоналу

Результат:
Маржинальність товару зросла на 14%; вдалося зменшити кількість залишків товару в кінці сезону (з 50% до 25%-30%), виробництво та продаж товару під власною торговою маркою компанії під моїм кураторством становила 50% прибутку роздрібної мережі.
Освіта:
2004
Сумський державний університет, Суми
Фінанси, Фінанси та кредит
2000
Путивльський аграрний технікум
Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (закінчила з «красним» дипломом)
Додаткова освіта

Курси, тренінги, такі як "Етапи продажів", "Робота з запереченнями", "Переговори з нуля", "Курс керівника" (підбір, адаптація, мотивація співробітників, впровадження нововведень, організація та управління командою), "Нове покоління".

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: