Resume from October 18, 2023 File

Ганна

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Майстренко Ганна Валентинівна

Дата народження:

Місце проживання
контактний телефон:

Освіта:

Досвід роботи:

Особисті якості:

Професійні та інші навички:
08.02.1982

м.Київ, вул. Лаврухіна 15/46, кв.392
тел. моб: [open contact info](look above in the "contact info" section)

1999-2001 – Київський технікум
залізничного транспорту
спеціальність – товарознавство та
комерційна діяльність;
2004-2008 – Українська академія
друкарсва
спеціальність – видавнича справа та
редагування

23.08.2001 – 31.01.2002 Мале
підприємство ,,Явір”
продавець
04.02.2002 – 31.03.2002 ТОВ ,,Потап”
продавець
10.04.2002 – 02.06.2006 ЗАТ ,,Конві”
укладальник-пакувальник конвертного
виробництва
02.10.2006 – 30.04.2007 ТОВ ,,Реклама – Прінт” палітурник
03.05.2007 – 12.04.2013 ТОВ ,,Видавничий Центр Реклами”
брошурувальник
22.05.2013 – 07.06.2013 ТОВ ,,КТМ’’ консультант контакт-центра
16.07.2013 – 31.12.2014 ТОВ ,,IMP” фахівець відділу обслуговування клієнтів. До моїх посадових обов’язків входило: розповсюдження друкованої продукції різної тематики для різної вікової категорії людей шляхом продзвонів як напрацьованих клієнтів так і пошук нових клієнтів (холодні продзвони), оформлення замовлень.
12.10.2015 – 21.08.2018 Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) головний спеціаліст відділу звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організаційного забезпечення, з 10.03.2016 головний спеціаліст сектору контролю управління організаційного забезпечення, з 16.09.2016 головний спеціаліст відділу організаційної, інформаційно-аналітичної роботи та контролю управління організаційного забезпечення
22.08.2018 – дотепер Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) головний спеціаліст сектору інформаційного та аналітичного забезпечення,
з 18.06.2021 головний спеціаліст відділу інформаційного та аналітичного забезпечення. До моїх посадових обов’язків входить:
- здійснення прийому, реєстрації, попереднього розгляду вхідної та вихідної кореспонденції у Департаменті з питань реєстрації через систему електронного документообігу «АСКОД», поданя її на розгляд керівництву Департаменту;
- здійснення контролю за своєчасним надходженням доручень до безпосередніх виконавців після накладання резолюції керівництвом Департаменту;
- забезпечує обробку документації та звернень громадян з використанням сучасних автоматизованих засобів обробки інформації;
- здійснення прийому та реєстрації звернень громадян що надійшли через програму CRM «CallCenter» (КБУ «Контактний центр м. Києва»), в тому числі і звернень, які надходять на урядову телефонну «гарячу» лінію, внесення відповіді до програми в електронному вигляді;
- забезпечення підготовки плану заходів організації роботи із зверненнями громадян, графіку проведення перевірок організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Департаменту, графік звітування щодо організації роботи із зверненнями громадян керівників структурних підрозділів перед керівництвом Департаменту, графіків проведення особистих та прямих («гарячих») телефонних ліній, графіку проведення нарад, семінарів щодо надання методичної допомоги працівникам структурних підрозділів в роботі зі зверненнями громадян;
- забезпечення зведення, підготовки та подання звітів щодо результатів опрацювання контрольних доручень, звернень громадян та запитів на публічну інформацію;
- забезпечення дотримання законодавства про захист персональних даних при здійсненні обробки, зберігання та використання персональних даних;
- ведення обліку, зведення, зберігання, розмноження та використання документів з грифом «Для службового користування» відповідно до чинного законодавства;
- складання зведеної номенклатури справ Департаменту та номенклатури справ відділу; погодження її з Державним архівом м.Києва.

Відповідальність, стресостійкість, ініціативність, пунктуальність, уважність, комунікабельність, доброзичливість, порядність.

ПК – вільно володію, Англійська мова – зі словником, працювала в програмі Бітрікс24, програмі Cops, працюю в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (АСКОД), CRM-1551.

Додаткова інформація: До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Шукаю цікаву гідно оплачувану роботу. Якщо потрібно, готова навчатися для досягнення максимально позитивних результатів на новій посаді. Ціную дружній колектив, де усі поважають один одного.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: