Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10060074
Менеджер по роботі з клієнтами
- City:
- Irpin
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Особисті дані
Дата народження: 2 вересня 1996 р.
Вік: 27
Сімейний стан: не одружена
Адреса: м.Ірпінь, вул. Тургенівська, 10А
Телефон мобільний: [
Тип роботи
Повний робочий день
Досвід роботи
Вересень 2017 – по 2019р – бухгалтер, мережа АЗС ПАТ «УКРНАФТА»
Обов’язки:
• Оперативний облік та аналіз реалізації нафтопродуктів по видам оплат;
• Перевірка змінних звітів;
• Облік приходу та реалізації нафтопродуктів;
• Участь та аналіз результатів інвентаризації;
• Облік касових операцій ;
• Контроль руху готівки АЗС;
• Виписка податкових накладних;
• Звірка еквайрингу (виписки по платіжним карткам (VISA), паливним та скретч-картам) ;
• Перевірка та реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ОРО);
• Формування внутрішньої звітності для керівництва.
Січень 2020 – по квітень 2020 – менеджер з логістики, DSV Logistics.
Обов’язки:
• Управління складськими запасами та замовленнями;
• Ведення документообігу (як правило, в 1С), контроль договорів та рахунків від
контрагентів, складання звітів.
• Формування товарних звітів, проведення аналізу дебіторської і кредиторської
заборгованості для бухгалтерії.
• Розподіл товарів на складі (облік наявності складських місць).
• Взаємодія з представниками компаній-імпортерів.
• Оповіщення керівників компаній-партнерів про зміни цін та умов роботи.
Квітень 2020 – вересень 2021 – бухгалтер, мережа АЗС ПАТ «УКРНАФТА»
Обов’язки:
• Оперативний облік та аналіз реалізації нафтопродуктів по видам оплат;
• Перевірка змінних звітів;
• Облік приходу та реалізації нафтопродуктів;
• Участь та аналіз результатів інвентаризації;
• Облік касових операцій ;
• Контроль руху готівки АЗС;
• Виписка податкових накладних;
• Звірка еквайрингу (виписки по платіжним карткам (VISA), паливним та скретч-картам) ;
• Перевірка та реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ОРО);
• Формування внутрішньої звітності для керівництва.
2021 –лютий 2024 – Помічник головного бухгалтера, ТОВ «Інтерселінг Фаст»
• Робота з первинними документами та контрагентами;
• Робота з веденням електронних таблиць звітності про доходи та витрати;
• Робота з банківськими платежами;
• Формування пакетів документів та рахунків;
• Робота в CRM системі, 1С, УНФ
Освіта
2012 - 2015р.р. – Київський фінансово економічний коледж НУДПСУ
2015-2018 р.р.- Національний університет податкової служби України, спеціальність:
«Фінанси та банківська справа». Ступінь бакалавр.
Професійні навички:
— знання діловодства;
— вільне користування ПК;
— робота з первинною документацією;
— вільне спілкування з людьми;
— Знання мов: українська — рідна.
Знання мов
Українська
Робота з комп’ютером
Впевнений користувач: MS Office, Internet, Outlook Express, 1С, CRM
Особисті якості
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,
ініціативність, порядність. Маю чудові комунікативні навички.
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами
Irpin
Менеджер по роботі з клієнтами
Irpin
Менеджер по роботі з клієнтами
Irpin
Менеджер по роботі з клієнтами
Irpin
Менеджер по роботі з клієнтами
Irpin, Remote