Resume from April 18, 2024 PRO

Олеся

Бізнес-аналітик, фінансовий контролер, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер бек-офісу

from 10.2020 to now (3 years 7 months)
DTEK, Київ (Енергетика)

Аналіз та контроль бюджету
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Планування та бюджетування в рамках місяця, тижня, дня
• Контроль договорів, умови оплати, відстрокування платежів
• Робота з договорними документами та первинною документацією
• Участь в розробці та тестуванні скриптів
• Аналіз, опис вимог, розробка, вдосконалення та впровадження бізнес процесів
• Підготовка фінансових звітів та презентацій
• Підтримка бізнесів в плануванні та організації платіжних процесів ( в т.ч числі
офіси Європи)
• Комунікації з СFO та виявлення проблемних етапів в бізнес-процесах
• Розробка функціональних вимог, розпоряджень та процедур
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Підтримка менеджерів в плануванні та організації платежів
• Відповідальність за формування та контроль виконання плану надходжень і платежів
(cash flow) на місяць і платіжного календаря , інтерпретація відхилень
• Участь у формуванні бюджетноі політики та затвердження фінансового плану для
компаній групи, коригування фінансових планів
• контроль та оперативний аналіз кредиторськоі / дебіторськоі заборгованності
• контроль внутрішніх трансферів для забезпечення платежів бізнесів групи

Персональний асистент

from 08.2019 to 09.2020 (1 year 1 month)
DTEK, Київ (Енергетика)

• travel – support, робота з візовими центрами
• Контроль дедлайнів та персональног обізнес-календаря
• Планування відряджень, участь у конференціях , навчання та бізнес-заходів
• Підготовка протоколу нарад, сповіщення всіх участників, контроль та звіт по статусах
виконання задач
• Менеджмент та супроводження персональних бізнес-проектів директора
• Комунікації та налагодження робочих процесів з керівниками департаментів та
менеджментом, щодо вирішшення біззнес-задач
• Врегулювання конфліктних ситуацій
• Підготовка звітів по запиту директора. Аналіз звітів з висновками
• Участь в розробці та підготовці бізнес-плану
• Перевірка документів ,котрі надаються на візування керівнику
• Робота з платіжними системами
• Внутрішні комунікації відносно організацій заходів всередині компаніі
• Виконання персональних доручень керівника

Education

Національний гірничий університет

Фінанси та аудит, Дніпро
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Національний гірничий університет

Інженер конструктор, Дніпро
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Knowledge and skills

MS PowerPoint Power Query MS Power BI MS Word Работа с оргтехникой MS Excel Уміння аналізувати Продуктивність Формування зведених таблиць Користувач ERP-системи Планування бюджету Користувач 1С 1С:Підприємство Контроль кредиторської заборгованості Сервіс Вчасно Уважність

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Про себе
Маю активну життєву позицію, клієнтоорієнтована та позитивно налаштована, підхожу творчо до вирішення поточних операційних завдань, вважаю, що немає задач, котрі неможливо вирішити. Вважаю свою сильною стороною наполегливість та роботу на результат команди. Аналізую помилки, оптимізую роботу. Уважна до деталей. Вважаю, що завжди є чому вчитися.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: