Resume from April 18, 2024 PRO

Inna

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, офіс-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Координатор відділу підтримки клієнтів

from 09.2022 to 08.2023 (11 months)
Palm Labs, Дистанційно (IT)

• обробка запитів клієнтів (B2B), комунікація (імейли, чат, дзвінки)
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами, робота на репутацію компанії
• написання статей для сайту, розгорнутих інструкцій для користувачів
• редагування та оновлення бази даних, робота з документацією
• ручне тестування системи на регулярній основі, виявлення багів та передача на доопрацювання
• тісна комунікація з командою та розробниками
• пошук персоналу та навчання новачків

Фахівець з підтримки клієнтів

from 06.2021 to 09.2022 (1 year 3 months)
Ciklum, Львів (IT)

• обробка запитів клієнтів (імейли, чати), технічна підтримка (B2C)
• виконання поставлених KPI
• написання та оновлення шаблонів листів
• робота з великими об’ємами інформації, слідкування за всіма оновленнями
• комунікація з командою

Спеціаліст з контролю якості сервісу

from 08.2019 to 11.2020 (1 year 3 months)
Zoom Support (Clario), Рівне (IT)

• перевірка якості надання сервісу
• оцінка ведення комунікації з клієнтами (чати, дзвінки агентів)
• надання фідбеку та рекомендацій агентам
• покращення якості обслуговування клієнтів
• робота над запровадженням нових ефективних критеріїв оцінки сервісу
• навчання новачків
• оновлення бази даних, редагування статей

Спеціаліст технічної підтримки, менеджер з продажу

from 11.2016 to 08.2019 (2 years 9 months)
Zoom Support (Clario), Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

• комунікація з клієнтами (чати, дзвінки), надання технічної підтримки
• перевірка системи клієнтів на наявність помилок, несправностей шляхом віддаленого доступу до комп’ютера
• надання рекомендацій згідно виявлених проблем/запитів клієнта
• продаж підписок на технічне обслуговування та програмне забезпечення
• уміння переконувати клієнтів, працювати з запереченнями,
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами
• виконання місячного плану продажів, слідкування за статистикою, робота над помилками
• написання скриптів, шаблонів чатів
• співпраця з іншими відділами та командами

Education

Рівненський державний гуманітарний університет

Факультет іноземної філології (англійська, німецька мови)
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)

Additional education and certificates

Школа Журналістики, ГО «Молодь Діє»

2013

Knowledge and skills

Привітність Комунікабельність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Відповідальність Ведення CRM Здатність до навчання Знання офісних програм Ведення соціальних мереж MS Office Неконфліктність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — advanced
  • German — average
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: