Inna
Спеціаліст з обслуговування клієнтів, офіс-менеджер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 30 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a email, Facebook and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10106768
Work experience
Координатор відділу підтримки клієнтів
from 09.2022 to 08.2023
(11 months)
Palm Labs, Дистанційно (IT)
• обробка запитів клієнтів (B2B), комунікація (імейли, чат, дзвінки)
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами, робота на репутацію компанії
• написання статей для сайту, розгорнутих інструкцій для користувачів
• редагування та оновлення бази даних, робота з документацією
• ручне тестування системи на регулярній основі, виявлення багів та передача на доопрацювання
• тісна комунікація з командою та розробниками
• пошук персоналу та навчання новачків
Фахівець з підтримки клієнтів
from 06.2021 to 09.2022
(1 year 3 months)
Ciklum, Львів (IT)
• обробка запитів клієнтів (імейли, чати), технічна підтримка (B2C)
• виконання поставлених KPI
• написання та оновлення шаблонів листів
• робота з великими об’ємами інформації, слідкування за всіма оновленнями
• комунікація з командою
Спеціаліст з контролю якості сервісу
from 08.2019 to 11.2020
(1 year 3 months)
Zoom Support (Clario), Рівне (IT)
• перевірка якості надання сервісу
• оцінка ведення комунікації з клієнтами (чати, дзвінки агентів)
• надання фідбеку та рекомендацій агентам
• покращення якості обслуговування клієнтів
• робота над запровадженням нових ефективних критеріїв оцінки сервісу
• навчання новачків
• оновлення бази даних, редагування статей
Спеціаліст технічної підтримки, менеджер з продажу
from 11.2016 to 08.2019
(2 years 9 months)
Zoom Support (Clario), Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
• комунікація з клієнтами (чати, дзвінки), надання технічної підтримки
• перевірка системи клієнтів на наявність помилок, несправностей шляхом віддаленого доступу до комп’ютера
• надання рекомендацій згідно виявлених проблем/запитів клієнта
• продаж підписок на технічне обслуговування та програмне забезпечення
• уміння переконувати клієнтів, працювати з запереченнями,
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами
• виконання місячного плану продажів, слідкування за статистикою, робота над помилками
• написання скриптів, шаблонів чатів
• співпраця з іншими відділами та командами
Education
Рівненський державний гуманітарний університет
Факультет іноземної філології (англійська, німецька мови)
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)
Additional education and certificates
Школа Журналістики, ГО «Молодь Діє»
2013
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — advanced
- German — average
- Russian — fluent
Similar candidates
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 UAH, Lviv
Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, діловод
20000 UAH, Lviv
Помічник керівника, офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з документами
16000 UAH, Lviv
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Lviv
Фахівець з обслуговування клієнтів, експерт з продажу, акаунт-менеджер
30000 UAH, Lviv