Resume from June 4, 2024 File

Альона

Менеджер ЗЕД

Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельник Альона Володимирівна

Посада: Менеджер ЗЕД
Місце роботи: Київ (Лівий берег), Бориспіль, дистанційно
Рік народження: 1991
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E–Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Заробітна плата: 30 000 грн

Освіта:
З 2008–2013 – Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі(УДУФМТ). Факультет міжнародного менеджменту та маркетингу, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (магістр).

Досвід роботи:

Червень 2018 – січень 2023 – провідний фахівець з аналізу ринку праці Київського обласного центру зайнятості.

Професійні навички та знання:
• Аналіз ситуації на ринку праці, а також стану надання соціальних послуг громадянам, які шукають роботу та роботодавцям в області,
• Формування звіту про виконання бюджетної програми обласного центру зайнятості за участю структурних підрозділів,
• Підготовка та розповсюдження інформаційно-аналітичних матеріалів щодо ситуації на ринку праці та діяльності обласної служби зайнятості,
• Аналіз показників попиту та пропонування робочої сили і підготовка щодо прогнозування розвитку обласного ринку праці,
• Виконання доручень Державного центру зайнятості та обласного центру зайнятості, спрямованих на реалізацію функцій державної служби зайнятості.

Березень 2015 – травень 2018 – менеджер ЗЕД ТОВ «Завод Електротехнічного Обладнання»

Професійні навички та знання:
• ПК– впевнений користувач (1С 7.8, пакет MS Office),
• бухгалтерська первинна документація,
• підготовка документів для митного брокера,
• ведення телефонних переговорів та листування з іноземними партнерами,
• заключення міжнародних договорів та відстеження їхньої готовності,
• супровід поставок: оформлення заявок та підготовка документації на оплату постачальникам, інформаційне супроводження доставки,
• оформлення договорів, доручень,
• проведення первинних документів,
• підготовка тендерної документації,
• співпраця з рекламними агентствами,
• реєстрація вхідної вихідної кореспонденції,
• вміння працювати з цифрами та документами,
• вміння працювати з офісною технікою.
Знання мов:
Українська – рідна,
Англійська – вище середнього,
Німецька – базовий рівень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: