Resume from February 7, 2024 File

Тетяна

Бухгалтер, фінансист, економіст

Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тетяна Синельникова
рік народження: 1975
 e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
 тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета пошуку роботи:
робота в команді на повний або неповний робочий день та пов’язана з бухгалтерським та
фінансовим обліком, аналізом діяльності підприємства, розробкою нових проектів з отримуванням
гідної винагороди за свою працю, нормованим робочим часом, здоровими стосунками у колективі,
професійним розвитком та вивчення англійської мови.

Досвід работи:

2009-по теперішній час ПП “Соверен груп” м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ,
оптова торгівля та виробництво, родинний бізнес)
Посада: Провідний економіст по бухгалтерському обліку та аналізу господарської діяльності
(единий)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку у повному обсязі юридичних осіб на
загальній системі оподаткування, на спрощеній системі оподаткування (3 група);
✓ складання та подача звітності;
✓ реєстрація в ЄРПН податкових накладних з ПК з ПДВ, розрахунки коригування,
розблокування, відображення в обліку податкових накладних з ПЗ, зведення даних для
складання звітності;
✓ облік та списання ТМЦ та ПММ по підприємству, накази, картки обліку, акти ввода в
експлуатацію та списання;
✓ Розразунки по зарплаті, кадрова робота (штатний розклад, накази, комерційна таємниця,
посадові інструкції тощо);
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки;
✓ розрахунково-касові операції, касові докумети, кліент-банк, авансові звіти, відрядження;
✓ робота з ОСВ, картками та аналізом по рахунках та картками і аналізом субконта;
✓ архівація документів, бухгалтерський документообіг компанії.

2017-2021 ПрАТ “ЕСМА” входить у склад холдінгу ПрАТ «АСНОВА ХОЛДИНГ» м.Київ (загальна
система оподаткування з ПДВ, орендна діяльність)
Посада: Економіст з фінансової роботи (в підпорядкуванні 1 людина, частково бухгалтерській
облік веде аутсорсингова компанія холдінгу)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку в частині надання орендних та
комунальних послуг;
✓ контроль та аналіз дебіторська та кредиторська заборгованісі, акти звірки;
✓ підготовка за запитом керівництва аналітичних розрахунків, робота з фінансовими
даними, бюджетування, план/факт, складання кошторисів;
✓ контроль руху та перерозподіл грошових потоків на поточних рахунках;
✓ підготовка документів за запитом для аудиторів, оцінщиків, банків та інших організацій;
✓ правове забезпечення договірної роботи, контроль за дотриманням процесу погодження та
підписання договору, робота в проектних командах, робота з проблемними контрагентами,
підготовка притензій, листування;
✓ взаємодія з компаніями та підрозділами Холдингу, орендарями, контрагентами, щотижневі
планерки в компанії;
✓ виріщення нагальних питань.

2001-2016р.р ПАТ “Солді і К” м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ, оптово-роздрібна
торгівля)
Посада: Провідний бухгалтер (штат бухгалтерів компанії 20 чоловік)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку;
✓ розрахунки по заробітній платі (відпускні, лікарніні, декретні), кадрове супроводження,
накази, розпорядчі документи;
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки;
✓ відображення в обліку податкових накладних з ПЗ, зведення даних для складання звітності;
✓ ТМЦ (товар, ПММ, МШП, МНМА, ОЗ), облік первинної документації, накази, картки обліку,
акти ввода в експлуатацію та списання;
✓ ЗЕД (купівля валюти, розрахунок собівартості, оприбуткування товара), подача
статистичної звітності;
✓ розрахунково-касові операції, касові докумети, кліент-банк, авансові звіти, відрядження,
доручення;
✓ підготовка та подача звітності в частині вірених ділянок, проходження перевірок.

1999-2001р.р. ООО “Резон" м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ, оптово-роздрібна
торгівля та виробництво)
Посада: зам. головного бухгалтера (штат 2 чоловіка)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку, звітність;
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки, облік ТМЦ, касові операції,
доручення;
✓ ведення податкового обліку з ПДВ;
✓ облік первинної документації, розрахунок собівартості та калькуляція товару;
✓ розразунки по зарплаті, кадрова робота, звітність.

Загальний трудовий стаж: більше 25 роки
Бухгалтерскі програми: 1С 7.7, 8.2, Бест-4.
Працюю в: MS Office, Internet, кліент-банки, M.E.Dok, Вчасно, Електронний кабінет платника
податків, Ліга-Закон, Power Point
Особові якості: високий рівень організації праці та відповідальність, командна взаємодія та
самостійна робота в рамках своїх обов’язків, є бажання навчатися новому, готовність до
професійного розвитку.
Інтереси: подорожі, відеомонтаж, презентації, малювання, шиття і інша творча діяльність.
Домашні улюбленці: кіт та рибки.

Освіта:

Онлайн-курси PROMETHEUS
2017р. Підвищення кваліфікації КУРВ за програмою «Бізнес-аналітик».
2000-2006р. Київський Національний Економічний Університет ім.В.Гетьмана
✓ Спеціальність: облік та аудит.
✓ Спеціалізація: облік та аудит в управлінні підприємницькою діяльністю.
✓ Кваліфікація: магістр.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: