Давид
Customer support representative
- Age:
- 23 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10150121
Work experience
Customer support representative
from 10.2021 to 09.2023
(1 year 11 months)
ShiftArts, Дистанційно (IT)
Працював над двома проєктами.
1. Shopify Customer Support:
- Маю великий досвід роботи зі Slack, Trello, Notion.
- Працював з Front, високий рівень знання платформи.
- Знаюся у платформі Shopify зі сторони власника магазину.
- Допомагав клієнтам у налаштуванні застосунків для створення Курсів, Інвойсів, Анімаціі у магазині та інше.
- Співпрацював з розробниками додатків, розумію як донести до технічних спеціалістів проблему користувача.
- Робив гайди для користувачів застосунків
- Працював у форматі чату та листування, маю високий рівень Англійської у листуваннях
2. P2E гра, побудована на NFT
- Працював у ролі ком'юніті менеджера
- Допомагав новим гравцям та інвесторам розібратися, як працює гра
- Співпрацював з командою гри задля кращого сервісу
- Обробляв запити з сайту гри через Intercom (впевнений користувач)
Education
Старопольский Університет
Економіка; Готельный бізнес та туризм, Черкаси
Higher, from 2018 to 2020 (2 years)
Другий студент від свого університету, який пройшов співбесіду на посаду аніматора в Іспанії.
Поліпшив розмовну англійську.
Виконав найголовніше завдання аніматора: робив людей щасливими. З деякими гостями через два роки досі перебуваю у спілкуванні.
Отримав 8 пропозицій щодо роботи в інших країнах, здебільшого в Англії.
Практика додала відповідальності та свободи у спілкуванні з незнайомими людьми, знаходження спільних тем для спілкування.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — above average
- Polish — beginner
- Ukrainian — fluent
More resumes of this candidate
Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Customer Support Manager, Shift Arts, 2 years 6 months
Similar candidates
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 UAH, Lutsk, Remote
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 UAH, Rivne, Remote
Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Remote
Customer support representative, sales agent
15000 UAH, Kharkiv, Remote
Customer support supervisor, representative
36000 UAH, Kyiv, Remote