Resume from April 23, 2024 File

Sergey

Комерційний директор, керівник департаменту продажів

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сергій Поляков
Київ, Україна

[open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключові професійні компетенції:
РЕЗЮМЕ • Управління продажами та обслуговуванням
• Стратегія та розвиток бізнесу
• Переговори та управління відносинами
• Лідерство та коучинг
• Аналітика та креативність

Резюме кваліфікацій:
• Досвідчений керівник групи B2B продажів та розвитку
• Аналітичний склад розуму та підприємливість
• Чесність, порядність та надійність

Досягнення та особистий внесок:
• Описано нижче за позиціями

Особистісні характеристики:
• Цілеспрямованість, комунікабельність, креативність, енергійність, стресостійкість
• Здатність аналізувати та маніпулювати даними
• Навички ведення переговорів, концептуальні продажі та управління людьми
• Організаторські здібності, відповідальність, пунктуальність
• Креативне мислення, відкритість до інновацій
• Швидка навченість

• Надихаючі, цікаві завдання
МОТИВАЦІЯ • Досягнення мети
• Команда зі схожим мисленням
• Чесність і взаємоповага
• Сім'я

ВИНАГОРОДА Очікувана винагорода (чиста): для подальшого обговорення

КОНТАКТНІ ДАНІ Cell: [open contact info](look above in the "contact info" section) (skype, telegram, viber)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
01. 2021 — теперішній час
ПРОФЕСІЙНИЙ OMO Systems, Киев, omo.systems & omosystems.us
ДОСВІД
Комерційний директор
• Керування комерційною функцією (продажі та маркетинг)
• Розробка комерційної та маркетингової стратегії
• Розробка та впровадження бізнес-процесів
• Створення та розвиток системи продажів
• Створення системи мотивації та оцінювання
• Особисті контакти з ТОП-клієнтами на рівні перших осіб
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
Досягнення:
• Розроблено та успішно запущено ціннісну пропозицію для українського ринку. У 5+ містах
підключено понад 200 багатоквартирних будинків з близько 10 000 активними користувачами
• Створено абсолютно нову концепцію ринку B2B - послуги для офісів, бізнес-центрів,
девелоперів та керуючих компаній.
• Створено та запущено систему продажів. Проведено сегментацію клієнтів B2B/B2C,
розроблено та впроваджено організацію структури торгової команди (ролі, відповідальність,
оцінка, винагороди).
• Запуск партнерського каналу продажів. Процес описаний і допоміжні матеріали готові. Понад
10 партнерів в Україні надають наші послуги як для B2C, так і для B2B ринку.
• Зараз розвивається концепція міжнародних послуг. Проведено дослідження ринку в ЄС і США,
сформована бізнес-концепція, ведуться сертифікація обладнання та переговори з
потенційними партнерами.

07. 2004 — 11.2020
Київстар, Київ, www.kyivstar.net

Начальник відділу з розвитку LE-сегменту (великі підприємства) B2B в Київської області (03. 2020 —
11.2020)
• Керування відділом продажів і обслуговування (52 підлеглих співробітника)
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
дорожчі продажі та крос-продаж
• Ведення міжнародних клієнтів в Україні
• Управління комплексними спільними проектами - IoT, BigData, Cloud тощо
• Особисті контакти з ТОП-клієнтами на рівні перших осіб
• Розробка довгострокової стратегії співпраці
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Навчання менеджерів, їх оцінка та проведення стратегічних сесій
Досягнення:
• Успішне виконання квартальних планів команди за весь час перебування на посаді, навіть з
урахуванням нових COVID-реалій. Усі підпорядковані менеджери з продажу досягли успіху в
цей період.
• Завдяки постійній контактній підтримці було досягнуто високого рівня психічного здоров’я та
залученості команди в період переходу від повністю офлайн через повністю віддалений до
гібридного режиму роботи.
• Жодних втрат великих клієнтів або значного зниження доходу за весь час перебування на цій
посаді. З іншого боку, була низка успішних проектів, що дали можливості для розвитку бізнесу
із існуючими клієнтами - Венбест, Метінвест, Галнафтогаз та ін.
• Зберігся найвищий рівень комунікацій з ключовими особами великих клієнтів, незважаючи на
критичне скорочення відряджень і очних зустрічей. Це дало вплив на підтримку відносин і
подальший розвиток бізнесу в нових реаліях.

Начальник департаменту з розвитку ключових та міжнародних клієнтів (06. 2018 — 02. 2020)
• Керування відділами продажу та обслуговування (65 підлеглих співробітників)
• Керування широкими регіональними командами (з підлеглими керівниками) по всій Україні
• Розробка та реалізація стратегії продажів і обслуговування сегментів
• Річне та квартальне стратегічне планування роботи департаменту
• Розробка комплексних спільних проектів - IoT, BigData, Cloud і так далі

2
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
Up-sell & Cross-sell
• Управління міжнародними проектами в групі VEON
• Робота з ТОП ключовими клієнтами на рівні перших осіб
• Розробка довгострокової стратегії співпраці
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Навчання менеджерів, їх оцінка та проведення стратегічних сесій
Досягнення:
• Абсолютний результат виконання командою квартального доходу з перевищенням не менш
ніж 10% за весь час перебування на посаді. Щонайменше 90-95% підлеглих менеджерів з
продажу були успішними з кварталу в квартал.
• Оновлення команди продажів і обслуговування - нова структура, нові ролі, нові напрямки.
Зростання доходу завдяки концепції care-to-sales.
• У складі VEON-холдингу запущена нова мультинаціональна команда продажів. Забезпечив
участь у міжнародних процесах закупівель зі співпрацею між країнами. Домовленості про
запуск сучасного проекту SD-WAN досягнуті з компанією ngena.
• Немає втрачених KA-клієнтів за весь час перебування в ролі. З іншого боку, було багато
успішних проектів із залученням нових клієнтів і значним зростанням бізнесу з існуючими
клієнтами. Нова Пошта, Метінвест, Arcelor Mittal та ін.
• Забезпечив потужний вплив на розвиток нового конвергентного бізнесу в наближеній до ядра
області – Інтернет речей, хмарні сховища, аналітика великих даних. Відкритий спосіб отримати
додатковий дохід і забезпечити міцні відносини з ключовими клієнтами.

Начальник відділу з розвитку ключових клієнтів (Київ, Полтава) (06.2016 — 05.2018)
• Керування відділом продажів (33 підлеглих співробітника)
• Керування регіональними командами в Київській та Полтавській областях
• Квартальне стратегічне планування підрозділу
• Повний цикл управління взаємодією з клієнтами - утримання, залучення, сервісна підтримка,
дорожчі продажі та крос-продаж
• Управління комплексними спільними проектами - IoT, BigData, Cloud тощо
• Робота з ключовими клієнтами на рівні перших осіб
• Сеанси аналізу виграшів і програшів
• Персональний підбір персоналу (співбесіди з шукачами)
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Начальник відділу з розвитку великих клієнтів (Дніпро) (02.2016 —05. 2016)
• Керування відділом продажів (13 підлеглих співробітників)
• Квартальне стратегічне планування підрозділу
• Робота з клієнтами LA на рівні перших осіб
• Сеанси аналізу виграшів і програшів
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Начальник сектору з розвитку ключових клієнтів (Дніпро) (07.2015 —01.2016)
• Керування відділом продажів (9 підлеглих співробітників)
• Короткострокове планування командної стратегії
• Робота з клієнтами LA на рівні перших осіб
• Оцінка ризиків і можливостей
• Участь в оцінці та плануванні співробітників

Менеджер з розвитку ключових клієнтів / Керівник групи (Дніпро) (11. 2013 — 06. 2015)
• Керування відділом продажів (3 підлеглих співробітника)
• Короткострокове планування командної стратегії
• Робота з клієнтами КА на рівні перших осіб
• Розробити стратегію продажів, орієнтованих на клієнта
• Оцінка ризиків і можливостей

Менеджер з продажу ключовим клієнтам, (Дніпро) (05. 2012 — 10. 2013)
• Робота з ключовими клієнтами В2В на рівні перших осіб
• Моніторинг ринку бізнес-клієнтів, визначення можливостей і потенційних угод

3
• Розробка стратегії продажу, орієнтованих на клієнта
• Розробка комплексної пропозиції
• Ведення переговорів і робота з запереченнями
• Укладання довгострокових контрактів
• Ведення клієнта та робота над зростанням доходів
• Оцінка ризиків і можливостей

Адміністративний помічник, (Дніпро) (11. 2008 — 04. 2012)
• Ведення ділового листування
• Адміністрування та координація діяльності адміністративного підрозділу
• Постановка завдань та управління адміністративним персоналом
• Контроль розподілу завдань
• Аналіз роботи підрозділів на основі KPI

Менеджер з розвитку та підтримки комплексних рішень, (Дніпро) (10. 2007 – 11. 2008)
• Розробка та продаж конвергентних рішень
• Підтримка продажів та надання комплексних послуг
• Розробка інструменти для аналізу клієнтської бази
• Аналіз ринку

Менеджер з продажу, (Дніпро) (07.2004 — 10. 2007)
• Робота з клієнтами KA для залучення, розвитку та підтримки відносин
• Аналіз потреб та економічного впливу, розробка індивідуальних рішень
• Робота з договорами, дебіторською заборгованістю
• Розвиток навичок продажів на ринку B2B
• Переговори та презентації

09. 1999 — 06. 2004
Мобілочка (Астел ЛТД), (Дніпро)
Начальник відділу з гуртових продажів
• Побудова системи оптових продажів та логістики на національному рівні
• Ведення переговорів та укладання договорів на рівні перших осіб
• Аналіз ринку мобільних телефонів та аксесуарів, визначення потреб
• Аналіз закупівель та продажів
• Контроль роботи оптових спеціалістів у філіях, складання планів

4
ОСВІТА 1994 - 1999
Державний Національний Університет, Дніпро
Фізики, електроніки та комп’ютерних систем, Спеціаліст

ТРЕНІНГИ, • 2020 Директор з розвитку бізнесу, Освітня платформа L.A.B.A.
СЕМІНАРИ,
КУРСИ
• 2019 EQ - Емоційний інтелект (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2019 Управлінський фокус (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2016 Управлінський фокус (Курс і оцінювання), Hogan Assessments Systems Inc.

• 2014 Процеси управління великими клієнтами (LAMP), Miller Heiman

• 2014 Наставництво в стратегічних та концептуальних продажах, Miller Heiman

• 2013 Стратегічні продажі, Miller Heiman

• 2013 Концептуальні продажі, Miller Heiman

• 2007 Постановка цілей та тайм-менеджмент, Агенція Організаційного Розвитку

• 2006 Thomson NETg course U74041 - Microsoft PowerPoint 2002 Proficient User AcadEx, Proficient
User

• 2006 Thomson NETg course U74042 Microsoft PowerPoint 2002 Expert User AcadEx, Expert User

• 2006 Розвиток ефективних навичок продажів (Стратегія і тактика взаємодії із ключовими
клієнтами, Цілеспрямована аргументація, Робота із запереченнями, Презентація та
досягнення рішень), Mercuri International Ukraine

ПРОФЕСІЙНІ Володіння іноземними мовами: English – B2
НАВИЧКИ
Володіння загальним та додатковим ПЗ: Windows & Mac Office package, Wordpress, Figma etc.
Водійська ліцензія: Категорія B

ПЕРСОНАЛЬНІ Дата та місце народження: 02.01.1978, м.Дніпро (Дніпропетровськ)
ДАНІ
Сімейний статус: одружений
Діти: 1 донька (7 років)

ДОДАТКОВА Строк роботи на посаді після подачі заяви про звільнення: за згодою
ІНФОРМАЦІЯ

5

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: