Resume from January 18, 2024 File

Лідія

Контент-менеджер

City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані:
ПІБ: Бастюченко Лідія Олександрівна
Дата народженння:19.10.1985р.
Громадянство:Україна
Сімейний стан: одружена (діти: дочка - 12 р., син - 3,5р.)
Адреса: м.Канів, Черкаська обл.
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-Mail[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
01.09.2007 – 08.07.2008 рр.. – Київський університет туризму, економіки та права, спеціальність «Готельне господарство», кваліфікація спеціаліст з готельної справи.
07.09.2003 – 30.06.2007 рр. – Східноєвропейський університет економіки та менеджменту, спеціальність «Туризм», кваліфікація бакалавр з туризму.
.
Дипломи/сертифікати:
25.05.2010 р.Сертифікат про проходження курсів англійської мови, Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету.
20.11.2006 р. Сертифікат про проходження курсів «Комп'ютерне забезпечення офісної діяльності», СУЕМ.
Ціль:
Подальший розвиток та вдосконалення професійних навичок з метою набуття професійного та кар'єрного зростання. Реалізація власного потенціалу, знань та досвіду для досягнення максимальних результатів при виконанні завдань, визначених компанією.

Досвід роботи:
01.02.2021 р. – 15.02.2022р. - Код Підбору (рекрутингова компанія) на посаді провідного ресечера - віддалено, без зарахування до штату.
Обов'язки: керування відділом ресечерів по соцмережам, контроль правильності заповнення звітності, розподіл навантаження по відділу, також вела вакансії як ресечер, здійснювала щоденний пошук резюме згідно з замовленням від відділу рекрутингу, взаємодія з рекрутером для покращення роботи пошуку по вакансіях, вибудовування ефективних фільтрів пошуку.

05.05.2018 р. – по даний час - ТОВ МЗ Дніпросталь на посаді спеціаліста по сопроводу закупівель.
Обов'язки: робота в системі «IT-підприємство», укладання контрактів та специфікацій з постачальниками, створення заявок на верифікацію нових розрахункових рахунків та банків контрагентів, формування та коригування товарного плану місяця, створення приходів ТМЦ та акцепт рахунків, оформлення довіреностей на товар, що поставляється, повний супровід поставки ТМЦ на підприємство (від формування замовлення до фактичного прибуття на завод), повна комунікація з постачальниками з приводу замовлення.

05.10.2016 – 01.05.2017 рр. - ТОВ «Золотий Орлан» на посаді аналітика консолідованої інформації, ТОВ «ОлгаЛогістик» на посаді оператора баз даних.
Обов'язки: робота в базі SalesWork та у програмі 1С дистриб'ютора, формування та коригування маршрутів ТП, ведення та надання звітності згідно зі стандартами компанії, розробка додаткових звітів на запит менеджерів з продажу, складання табелів обліку робочого часу, робота з документацією

18.04.2016 – 30.06.2016 рр. – Дніпропетровський університет ім.А.Нобеля на посаді спеціаліста студентського деканату.
Обов'язки: адміністративна підтримка студентів денної, вечірньої та заочної форм навчання, ведення особових справ студентів, аналітична діяльність з академічної успішності студентів, підготовка документів до державної атестації студентів; підготовка дипломів та додатків до дипломів, робота у програмі 1С університету.

09.07.2007 – 29.10.2010 рр. - Національний авіаційний університет на посаді менеджера зі зв’язків з громадськістю і реклами.
Обов'язки: організація проведення заходів, зустрічей, фестивалів за участю студентів, ведення діловодства відділу згідно з системою менеджменту якості, участь у розробці сувенірної продукції університету, написання статей про діяльність університету, виконання доручень керівництва (замовлення залізничних квитків, подання заяв на оформлення віз).

10.01.2007 – 31.05.2007рр. - фірма «Юнона» на посаді менеджера з роздрібної торгівлі.
Обов'язки: продаж мобільних телефонів та аксесуарів, консультація відвідувачів про товари.

01.04.2006 – 31.07.2006 рр. - ресторан «Эліт» на посаді менеджера.
Обов'язки: проведення співбесід, тренингів по сервісу, прийняття замовлень на бенкети та їх організація, зустріч гостей ресторану.
Вміння/навички: впевнений користувач ПК (MSOffice, Excel, Internet, робота з електронною поштою), комунікативні навички, робота з офісною технікою.
Додаткова інформація: володію англійською мовою (intermediate), українською, російською.
Особисті якості: комунікабельність, порядність, акуратність, пунктуальність, сумлінність, старанність, стресостійкість, здатність та бажання до саморозвитку, бажання працювати та вчитися новому, серйозний підхід до роботи.
На даний момент розглядаю віддалений формат роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: