• File

Віта

Діловод, координатор

Age:
41 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Прізвище Ім’я По батькові: АБАШИДЗЕ ВІТА СЕРГІЇВНА
Abashydze Vita
Дата народження: 28 червня 1983 р.
Місце реєстрації(згідно паспорту): Донецька обл.,м.Горлівка, вул.Красношапки,42,кв.104
Місто проживання: з 2014 р. по 2022 р.-м.Краматорськ,
березень 2022 р.- січень 2023 р.- за кордоном, Польща, Грузія
січень 2023 р. - м.Тернопіль, вул.Київська,9,кв.200
Сімейне положення: розлучена, маю сина Абашидзе Іллю,22.02.2008 р.н.
Маю 3 групу інвалідності
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
посилання на сторінку у Facebook: [open contact info](look above in the "contact info" section)
водійське посвідчення: так
закордонний паспорт: так
можливість відряджень: так
освіта: вища

Мета
Зайняти цікаву посаду, яка дозволить використовувати досвід і одночасно дасть можливість професійного
зростання, фінансової стабільності, наближати перемогу, бути корисною.

Досвід роботи

• Назва компанії: магазин «Десерт» ФО-П Абашидзе Віта Сергіївна, м.Горлівка, Донецька
обл., Україна
▪ Посада: директорка,власниця оптово-роздрібного магазину «Десерт»
▪ Період роботи: березень 2003р. - червень 2014 р.
▪ Обов’язки:
o керівництво магазином і співробітниками,
o складання планів роботи, донесення їх до відома співробітників і контроль їх виконання,
o підбір та закупка асортименту товарів магазину,
o контроль за виглядом вітрин,
o ведення бухгалтерського обліку,
o розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів,
o ведення переговорів з постачальниками та клієнтами, організація та проведення ділових зустрічей,
презентацій, укладання договорів.

• Назва компанії: Громадська спілка «Всеукраїнське громадське об’єднання «Національна
Асамблея людей з інвалідністю України»
▪ Посада: асистентка координатора проєкту «Інклюзивні послуги для всіх: посилення доступу
до освіти та інших послуг для дітей з обмеженими можливостями на сході України» в
Донецькій області
▪ Період роботи: 4 листопад 2019 р. — 30 квітня 2020 р.
▪ Обов’язки:
o комунікація із координатором проєкту щодо процесів реалізації проєкту,
o технічна допомога в організації проведення заходів ( тренінгів, семінарів, ін.),
o участь у відборі учасників та учасниць для заходів у співпраці із координатором проєкту,
o допомога в організації та веденні документообігу (електронного та паперового),
o технічна організація подій регіонального рівня,
o ділова комунікація з партнерами проєкту та іншими зацікавленими сторонами,
o участь у підготовці необхідної звітності.
• Назва компанії: Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської
організації Союз осіб з інвалідністю України» (ГО «ДОО ВО СОІУ») м.Краматорськ,
Україна
▪ Посада: регіональний координатор проєкту «Інклюзивні послуги для всіх: посилення
доступу до освіти та інших послуг для дітей з обмеженими можливостями на сході України»
▪ Період роботи: 1 червня 2020 р. — 31 жовтня 2020 р.( по трудовій),
з 1 листопада 2020 р.- 31 травня 2021 р.(як ФО-П)
▪ Обов’язки:
o організація та забезпечення ефективної комунікації з усіма учасниками проєкту,
o керівництво проектом на місцевому рівні у співпраці з SCI та ГО «ДОО ВО СОІУ»,
o підтримка комунікації з місцевими органами влади,
o відповідальність за збір та оновлення документації, включаючи списки учасників,
контактну інформацію, розклади заходів та іншу важливу інформацію,
o звітування по проєкту з метою реалізації завдань проєкту «Інклюзивні послуги для всіх:
посилення доступу до освіти та інших послуг для дітей з обмеженими можливостями на
сході України».

• Назва компанії: ФО-П Абашидзе Віта Сергіївна
▪ Посада: фізична особа-підприємець
▪ Період роботи: з 23 листопада 2020 р.
▪ Обов’язки:
o КВЄД 63.99,70.22,82.19,82.11,74.90,69.20- надання інших інформаційних послуг, консультування з
питань комерційної діяльності та керування, надання комбінованих офісних послуг, діяльність у
сфері бух.обліку,
o КВЄД 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту(диспетчерські послуги).

Оформлення, перевірка правильності складання документів (договори, заявки, акти, рахунки),
контроль відправки замовнику оригіналів документів та отримання назад свого екземпляру, оплата
рахунків, моніторинг надходження оплати за послуги, опрацювання внутрішніх запитів.

Громадська діяльність
● червень 2020 р. – лютий 2022 р. – членкиня Координаційної Ради з питань внутрішньо
переміщених осіб при виконавчому комітеті Краматорської Міської Ради,
●серпень 2020 р.- лютий 2022 р. - постійна членкиня житлової комісії з обліку внутрішньо
переміщених осіб та надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла
для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб,
● березень 2020 р. – засновник та член Правління ГО «Футістар Інклюзія», автор ідеї
інклюзивного футболу в м.Краматорськ,
● березень 2019 р. – засновник Громадської організації «Батьки дітей з особливостями
розвитку та інвалідністю «Сила батьківських можливостей»,
● з жовтня 2020 р. – Голова Правління Громадської організації «Батьки дітей з особливостями
розвитку та інвалідністю «Сила батьківських можливостей».
Освіта
● Навчальний заклад: Донбаська Державна Машинобудівна Академія (ДДМА) м.Краматорськ,
Україна
Ступінь: бакалавр з обліку та аудиту
Назва спеціальності: «Економіка і підприємництво»
Період навчання: Вересень 2000р. — Лютий 2005 р.
● Навчальний заклад: Донбаська Державна Машинобудівна Академія (ДДМА) м.Краматорськ,
Україна
Ступінь: спеціаліст з обліку та аудиту
Назва спеціальності: «Облік і аудит»
Період навчання: Березень 2005 р. — Лютий 2006 р.

Вміння та навики
● впевненний користувач ПК ( Internet, соціальні мережи, MS Office),
● навички ведення договірної роботи,
● уміння проводити переговори,
● інклюзія, соц.захист,
● навички складання документів,
● досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях,
● вміння взаємодіяти з аудиторією, проводити презентації,
● досвід роботи у сфері педагогіки, проведення тренінгів, семінарів,
● знання мов: українська – рідна, англійська – базова.

Додаткова інформація

Особисті якості
● дисциплінованість,
● комунікабельність,
● наполегливість
● чесність,
● відповідальність,
● організованість,
● уважність до деталей,
● вміння працювати самостійно або в команді,
● досвід роботи у сфері педагогіки, проведення тренінгів, семінарів

Листопад 2023 року

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: