Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10191901/
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
- City of residence:
- Rivne
- Ready to work:
- Kyiv, Rivne
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Р Е З Ю М Е
Кочура Ольга Аркадіївна / OLGA KOCHURA
Дата народження: 12.07.1975 р.
Місто проживання: м. Рівне
Контактна інформація: м.т. [open contact info ](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут (вчитель анг.мови, рос.мови, літератури) 1992-1997 рр. (школу закінчила з золотою медаллю, інститут – з червоним дипломом)
Додаткова освіта: музична школа за класом фортепіано
Досвід роботи:
бухгалтер (2018- поточний період) - (лист з виконуваними завданнями прикладається)
менеджер зі збуту (2003-2018)
секретар (2003)
1997-2001рр. – референт-перекладач (діловодство, переклад листів, наукових та бізнес-статей, супровід керівництва у ділових закордонних поїздках)
1997 р. – робота вчителем англ. мови у ЗОШ
Знання та навички: Впевнений користувач ПК (Word, Exel, 1-С бухгалерія), гарне знання літературних мов (українська, російська), середнє - англ.мова (велика перерва в практиці)
Характеристика: серйозна, відповідальна, швидко опановую нове. Хочу працювати на підприємстві, яке сприяє розвитку України, турбується про навколишнє середовище та про умови праці своїх громадян, робить
ПЕРЕЛІК ВИКОНУВАНИХ ФУНКЦІЙ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ
• складання та надсилання клієнтам рахунків, оформлення видаткових накладних, ТТН, контроль за наявністю оригіналів документів, створення документів на повернення товарів від покупців – щоденна робота
• робота з банківськими виписками за попередній день, контроль за правильним рознесенням оплат від клієнтів - щодня
• складання оперативного управлінського звіту (сума реалізації, сума отриманих коштів, сальдо кінцеве) - щодня
• звірка розрахунків з клієнтами (в телефонному режимі, із застосуванням електронних засобів: Viber, е-mail, Fredo-звіт)
• участь в проведенні ревізії на складі готової продукції, складання Акту ревізії, виявлення надлишків/недостач
• формування та реєстрація податкових накладних
• участь в розблокуванні податкових накладних (написання-редагування листа-пояснення, підбір пакету документів для сканування)
• ведення бази клієнтів та номенклатури в УТ, 1С:8 (створення карток нових клієнтів за всіма правилами (створення клієнта, контрагента, оферти, договору, контактної особі та всіх необхідних реквізитів), внесення змін у вже існуючих)
- перевірка правильності внесення прихідних накладних на власну продукцію та покупні товари
- формування управлінської звітності за місяць
- робота з договорами покупців (заповнення реквізитів в типові Договори згідно умов, узгоджених менеджерами; надсилання клієнтам та контроль за поверненням)
Кочура Ольга Аркадіївна / OLGA KOCHURA
Дата народження: 12.07.1975 р.
Місто проживання: м. Рівне
Контактна інформація: м.т. [
Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут (вчитель анг.мови, рос.мови, літератури) 1992-1997 рр. (школу закінчила з золотою медаллю, інститут – з червоним дипломом)
Додаткова освіта: музична школа за класом фортепіано
Досвід роботи:
бухгалтер (2018- поточний період) - (лист з виконуваними завданнями прикладається)
менеджер зі збуту (2003-2018)
секретар (2003)
1997-2001рр. – референт-перекладач (діловодство, переклад листів, наукових та бізнес-статей, супровід керівництва у ділових закордонних поїздках)
1997 р. – робота вчителем англ. мови у ЗОШ
Знання та навички: Впевнений користувач ПК (Word, Exel, 1-С бухгалерія), гарне знання літературних мов (українська, російська), середнє - англ.мова (велика перерва в практиці)
Характеристика: серйозна, відповідальна, швидко опановую нове. Хочу працювати на підприємстві, яке сприяє розвитку України, турбується про навколишнє середовище та про умови праці своїх громадян, робить
ПЕРЕЛІК ВИКОНУВАНИХ ФУНКЦІЙ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ
• складання та надсилання клієнтам рахунків, оформлення видаткових накладних, ТТН, контроль за наявністю оригіналів документів, створення документів на повернення товарів від покупців – щоденна робота
• робота з банківськими виписками за попередній день, контроль за правильним рознесенням оплат від клієнтів - щодня
• складання оперативного управлінського звіту (сума реалізації, сума отриманих коштів, сальдо кінцеве) - щодня
• звірка розрахунків з клієнтами (в телефонному режимі, із застосуванням електронних засобів: Viber, е-mail, Fredo-звіт)
• участь в проведенні ревізії на складі готової продукції, складання Акту ревізії, виявлення надлишків/недостач
• формування та реєстрація податкових накладних
• участь в розблокуванні податкових накладних (написання-редагування листа-пояснення, підбір пакету документів для сканування)
• ведення бази клієнтів та номенклатури в УТ, 1С:8 (створення карток нових клієнтів за всіма правилами (створення клієнта, контрагента, оферти, договору, контактної особі та всіх необхідних реквізитів), внесення змін у вже існуючих)
- перевірка правильності внесення прихідних накладних на власну продукцію та покупні товари
- формування управлінської звітності за місяць
- робота з договорами покупців (заповнення реквізитів в типові Договори згідно умов, узгоджених менеджерами; надсилання клієнтам та контроль за поверненням)
Similar candidates
-
Головний бухгалтер
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Sofiivska Borshchahivka -
Бухгалтер
30000 UAH, Kyiv -
Помічник бухгалтера
25000 UAH, Kyiv, Vasylkiv -
Бухгалтер
10000 UAH, Kyiv, Remote -
Бухгалтер по зарплате
35000 UAH, Kyiv -
Головний бухгалтер
20000 UAH, Kyiv