Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10191901

Бухгалтер

Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Київ, Рівне

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Кочура Ольга Аркадіївна / OLGA KOCHURA
Дата народження: 12.07.1975 р.
Місто проживання: м. Рівне
Контактна інформація: м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут (вчитель анг.мови, рос.мови, літератури) 1992-1997 рр. (школу закінчила з золотою медаллю, інститут – з червоним дипломом)
Додаткова освіта: музична школа за класом фортепіано
Досвід роботи:
бухгалтер (2018- поточний період) - (лист з виконуваними завданнями прикладається)
менеджер зі збуту (2003-2018)
секретар (2003)
1997-2001рр. – референт-перекладач (діловодство, переклад листів, наукових та бізнес-статей, супровід керівництва у ділових закордонних поїздках)
1997 р. – робота вчителем англ. мови у ЗОШ
Знання та навички: Впевнений користувач ПК (Word, Exel, 1-С бухгалерія), гарне знання літературних мов (українська, російська), середнє - англ.мова (велика перерва в практиці)
Характеристика: серйозна, відповідальна, швидко опановую нове. Хочу працювати на підприємстві, яке сприяє розвитку України, турбується про навколишнє середовище та про умови праці своїх громадян, робить

ПЕРЕЛІК ВИКОНУВАНИХ ФУНКЦІЙ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ
• складання та надсилання клієнтам рахунків, оформлення видаткових накладних, ТТН, контроль за наявністю оригіналів документів, створення документів на повернення товарів від покупців – щоденна робота
• робота з банківськими виписками за попередній день, контроль за правильним рознесенням оплат від клієнтів - щодня
• складання оперативного управлінського звіту (сума реалізації, сума отриманих коштів, сальдо кінцеве) - щодня
• звірка розрахунків з клієнтами (в телефонному режимі, із застосуванням електронних засобів: Viber, е-mail, Fredo-звіт)
• участь в проведенні ревізії на складі готової продукції, складання Акту ревізії, виявлення надлишків/недостач
• формування та реєстрація податкових накладних
• участь в розблокуванні податкових накладних (написання-редагування листа-пояснення, підбір пакету документів для сканування)
• ведення бази клієнтів та номенклатури в УТ, 1С:8 (створення карток нових клієнтів за всіма правилами (створення клієнта, контрагента, оферти, договору, контактної особі та всіх необхідних реквізитів), внесення змін у вже існуючих)
- перевірка правильності внесення прихідних накладних на власну продукцію та покупні товари
- формування управлінської звітності за місяць
- робота з договорами покупців (заповнення реквізитів в типові Договори згідно умов, узгоджених менеджерами; надсилання клієнтам та контроль за поверненням)

Схожі кандидати

Головний бухгалтер
Київ

Бухгалтер з первинної документації, фахівець з обліку
35000 грн, Київ, Обухів, Дистанційно

Бухгалтер
Київ, Ірпінь, Буча

Бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
30000 грн, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: