Resume from April 16, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10191901

Бухгалтер

City of residence:
Rivne
Ready to work:
Kyiv, Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

Кочура Ольга Аркадіївна / OLGA KOCHURA
Дата народження: 12.07.1975 р.
Місто проживання: м. Рівне
Контактна інформація: м.т. [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: вища, Рівненський педагогічний інститут (вчитель анг.мови, рос.мови, літератури) 1992-1997 рр. (школу закінчила з золотою медаллю, інститут – з червоним дипломом)
Додаткова освіта: музична школа за класом фортепіано
Досвід роботи:
бухгалтер (2018- поточний період) - (лист з виконуваними завданнями прикладається)
менеджер зі збуту (2003-2018)
секретар (2003)
1997-2001рр. – референт-перекладач (діловодство, переклад листів, наукових та бізнес-статей, супровід керівництва у ділових закордонних поїздках)
1997 р. – робота вчителем англ. мови у ЗОШ
Знання та навички: Впевнений користувач ПК (Word, Exel, 1-С бухгалерія), гарне знання літературних мов (українська, російська), середнє - англ.мова (велика перерва в практиці)
Характеристика: серйозна, відповідальна, швидко опановую нове. Хочу працювати на підприємстві, яке сприяє розвитку України, турбується про навколишнє середовище та про умови праці своїх громадян, робить

ПЕРЕЛІК ВИКОНУВАНИХ ФУНКЦІЙ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ
• складання та надсилання клієнтам рахунків, оформлення видаткових накладних, ТТН, контроль за наявністю оригіналів документів, створення документів на повернення товарів від покупців – щоденна робота
• робота з банківськими виписками за попередній день, контроль за правильним рознесенням оплат від клієнтів - щодня
• складання оперативного управлінського звіту (сума реалізації, сума отриманих коштів, сальдо кінцеве) - щодня
• звірка розрахунків з клієнтами (в телефонному режимі, із застосуванням електронних засобів: Viber, е-mail, Fredo-звіт)
• участь в проведенні ревізії на складі готової продукції, складання Акту ревізії, виявлення надлишків/недостач
• формування та реєстрація податкових накладних
• участь в розблокуванні податкових накладних (написання-редагування листа-пояснення, підбір пакету документів для сканування)
• ведення бази клієнтів та номенклатури в УТ, 1С:8 (створення карток нових клієнтів за всіма правилами (створення клієнта, контрагента, оферти, договору, контактної особі та всіх необхідних реквізитів), внесення змін у вже існуючих)
- перевірка правильності внесення прихідних накладних на власну продукцію та покупні товари
- формування управлінської звітності за місяць
- робота з договорами покупців (заповнення реквізитів в типові Договори згідно умов, узгоджених менеджерами; надсилання клієнтам та контроль за поверненням)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: