Resume from December 7, 2023 File

Людмила

Фінансовий директор

Age:
48 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельник Людмила Ігорівна, 48 років

Місто проживання: м. Тернопіль;
Сімейний стан: одружена, 2 дітей (20 та 12 років);
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section); Е-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section);
Заробітна плата: від 30 тисяч гривень, службовий автомобіль.
Посада:

__________
Досвід роботи:
ТОВ «СЕРВІС-АГРОЗАХІД», директор фінансовий;
Серпень 2019 -
- контроль дебіторської-кредиторської заборгованості;
- робота з банками; пошук фінансових механізмів для розрахунків за товар, кредитування (в т.ч.
по державних програмах), фінансовий лізинг, купівля-продаж валюти та ін;
- навчання менеджерів фінансових механізмів для залучення коштів та виконання планів (векселі,
аграрні розписки, форвардні контракти, договора поруки, договора застави та ін.);
- контроль руху товарів на складі;
- контроль роботи Департаменту трейду (закупівля та реалізація зернових та олійних культур,
робота з елеваторами, лабораторіями, перевізниками та ін.);
- документальний супровід трейдерський операцій (в т.ч. експортних);
- робота в 1С.
ТОВ «СЕРВІС-АГРОЗАХІД», бухгалтер;
Вересень 2018 – серпень 2019
- розрахунки з постачальниками (заведення в 1с, набір платіжок, контроль 631 рах.);
- робота з договорами;
- облік основних засобів та МШП;
- розрахунки з покупцями (виписка рахунків і видаткових накладних);
- авансові звіти;
- робота з клієнт-банком (Райффайзен Банк Аваль);
- імпортні операції (купівля валюти, постановка на прихід МД).
- ведення кадрів;
- адміністативна робота (пошта, вхідна-вихідна кореспондеція, створення Наказів та ін. внутрішніх
документів, реєстрація договорів).
ТОВ «Бондіолі і Павезі Україна», бухгалтер;
Грудень 2017 – вересень 2018
- створення податкових накладних, реєстрація ПН в ПЗ «Арт-Звіт»;
- розрахунки з постачальниками;
- Основні засоби, МШП, Авансові звіти;
- облік шин, здача макулатури, спецодяг;
- розробка внутрішніх документів (Положення, Накази);
- клієнт-банк (Райффайзен Банк Аваль, Кредо Банк);
- імпортні операції (купівля валюти, постановка на прихід МД).

АТ «Райффайзен Банк Аваль», провідний економіст, начальник сектору, заступник начальника
відділу, головний економіст;
Січень 2002 – грудень 2015
- обслуговування фізичних осіб;
- моніторинг касових документів;
- робота у відділі касових операцій, звітність;
- здійснення ревізій у касових вузлах відділень;
- відділ експортно-імпортних операцій юросіб.

ТОВ «Газопромисловий комплекс», бухгалтер.
Липень 1999 - грудень 2001
- банківські операції; - облік векселів;
- ведення основних засобів (нарахування амортизації);
- розрахунки з покупцями.

Укрсоцбанк, економіст.
Вересень 1996 – липень 1999
- обслуговування фізичних та юридичних осіб.
Освіта:
Тернопільська академія народного господарства, 1992 – 1996 рр.;
Магістр; Облік та аудит.
Вміння та навички:
- вміння працювати у 1С (версії 7.7; 8.3);
- вміння працювати у Ехсеl, Word, PowerPoint – впевнений користувач;
- пройдено два етапи курсів адміністраторів у Стоматологійчній клініці Заблоцького, м. Львів;
- отримано сертифікати домашньої медсестри та масажиста;
- вільне володіння українською. Англійська – на побутовому рівні, є розуміння польської мови;
- вміння водити автомобіль, стаж 20 років.
Додаткова інформація:
- вимоглива, відповідальна, чесна, надійна, скурпульозна, здатна аналізувати та ситематизувати, займаю
активну позицію у колективі, люблю працювати у команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: