Resume from April 11, 2024 File

Юлия

Бухгалтер, экономист

Age:
47 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

[open contact info](look above in the "contact info" section)

ЮЛІЯ ЧАЙКОВСЬКА [open contact info](look above in the "contact info" section)
БУХГАЛТЕР, ЕКОНОМІСТ
Remote або
м.Кропивницький, Україна

Понад двадцять п'ять років моєї кар'єри присвячено роботі в ПАТ "НВП"
Про мене Радій, де я накопичила значний досвід у сфері економіки та обліку. Моя
праця була сповнена різноманітних викликів та успіхів, які допомогли мені
розвинути глибоке розуміння бізнес-процесів та управлінської звітності.
Тепер, після років відданої та результативної роботи, я відчуваю, що настав
час для нових горизонтів та можливостей.

Я відкрита до цікавих пропозицій, які дозволять реалізувати свої знання та навички

Освіта 1993-1998
Кіровоградський інститут сільськогосподарського
машинобудування (КІСМ), тепер КНТУ

Управління трудовими ресурсами

Досвід RPC Radiy | 1998 - дотепер
Провідний економіст

Забезпечення комплексного обліку матеріалів та здійснення оперативних транзакцій, пов’язаних з
рухом товарів.
Організація процесу інвентаризації запасів, аналіз розбіжностей та коригування надлишків або
нестач.
Впровадження процедур документації для списання продукції з урахуванням вимог законодавства
та точності.
Управління прийому, контролю та обробки первинної документації, забезпечення цілісності даних.
Ведення складського обліку, контроль за правильним оформленням та веденням облікових книг.
Керування процесом виробничого обліку, включаючи облік за замовленнями, розподіл накладних
витрат, ведення обліку незавершеного виробництва та готової продукції.
Розрахунки та взаємозаліки з матеріально відповідальними особами, управління витратами на
командировки, представницькі та оперативні витрати.
Розробка вартості ремонтів та виробництва, формування стратегії ціноутворення.
Ведення обліку предметів з низькою вартістю та високою зносостійкістю, забезпечення
оптимального фінансового планування.
Управління процесом видачі довіреностей для покращення ефективності операцій.

Soft skills
Уважність: Підтримую точність у всіх аспектах роботи, умію виявляти та виправляти помилки, а
також запобігати їх виникненню у майбутньому.
Логічне мислення: Ефективно аналізую дані для розробки стратегій та вирішення проблем,
використовуючи критичне мислення для оптимізації процесів.
Відповідальність: Візьму на себе виконання завдань з високим рівнем
відповідальності та надійності
Ефективність: Маю навички ефективної роботи з великим обсягом інформації,
вмію пріоритизувати та вести кілька проектів одночасно.
Деталізація: Зосереджуюсь на деталях, що дозволяє мені підвищувати якість
роботи та запобігати проблемам на ранніх етапах.

Hard Skills
Обізнаність зі стандартами бухгалтерського обліку
Використання бухгалтерського програмного забезпечення: 1C, Microsoft Excel, CRM та
інші спеціалізовані облікові системи.
Дебіторська та кредиторська заборгованість: Уміння керувати процесами виставлення
рахунків, сплати зобов'язань та відстеження неплатежів.
Звітність та документообіг: Вміння оформляти та вести бухгалтерську документацію,
підготовка звітів для внутрішнього та зовнішнього використання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: