Resume from November 13, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10200901

Адміністратор, менеджер з продажу

Employment:
Full-time.
City:
Baryshivka

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

from 04.2019 to 12.2022 (3 years 8 months)
Баришівська селищна рада, Баришівка (Державні організації)

04.04.2019 - 02.02.20 Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та залучення інвестицій апарату виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- аналіз стану і тенденції економічного і соціального розвитку громади;
- участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та підготовка пропозицій з цих питань;
- підготовка проектів програм та стратегій соціально-економічного розвитку громади, аналітичних матеріалів, планових показників;
- розробка заходів, спрямованих на залучення інвестицій, в тому числі — іноземних, кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади;
- забезпечення впровадження державної, регіональної, місцевої політики у сфері інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства;
- формування бази проектів, які потребують залучення інвестицій, підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади;
- пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі закордонних, щодо інвестиційних містобудівних проектів, інших проектів, що потребують залучення інвестицій;
- інформування суб’єктів господарювання громади про проведення вітчизняних та міжнародних заходів, що стосуються інвестиційної діяльності, надає їм практичну допомогу для участі в цих заходах;
- підготовка матеріалів для подання Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Київській обласній державній адміністрації інформації щодо переліку об’єктів, фінансування яких пропонується здійснювати за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету України, місцевого бюджету та залучених інвестицій;
- супроводження інвестиційних проєктів;
- щоквартальний аналіз стану справ із залучення інвестицій та економічного розвитку, аналітичні матеріали щодо прогнозу розвитку території громади;

03.02.2020-16.12.2022 Адміністратор Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень послуг;
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийом від суб'єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій ) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
- розгляд справ про адміністративні порушення та накладання стягнень, підготовка пропозицій щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг;
- формування та ведення реєстру адміністративних послуг в порядку, установленому уповноваженим органом;
- ведення державних реєстрів та надання відомостей з них;
- формування та зберігання реєстраційних справ;
- ведення документообігу;

Бухгалтер - комірник

from 12.2014 to 09.2016 (1 year 9 months)
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Золотий ключик" Баришівської селищної ради Київської області, Баришівка (Освіта, наука)

- ведення табелю робочого часу працівників дошкільного навчального закладу (30 осіб);
- нарахування батьківської плати за харчування дітей в Дошкільному навчальному закладі;
- отримання продуктів харчування згідно накладної, здійснення зважування, бракеражу сирої продукції;
- ведення обліку термінів реалізації продуктів;
- видача продуктів харчування працівникам харчоблоку за вагою, вказаного у меню-розкладці;
- участь у складанні меню-розкладці;
- забезпечення необхідного набору продуктів на 10 днів;
- контроль за дотриманням норм витрат на одну дитину;
- ведення необхідної документації з обліку продуктів.

Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи

from 09.2005 to 11.2014 (9 years 2 months)
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області, Київ (Державні організації)

- організація проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення з питань пенсійного забезпечення та діяльності Головного управління Фонду;
- висвітлення діяльності Головного управління у засобах масової інформації, координація цієї роботи в структурних підрозділах Головного управління;
- проведення інформаційних заходів, спрямованих на цільові категорії громадян з урахуванням інформаційних можливостей медіа-карти області;
- підготовка та проведення прес-конференцій та брифінгів керівництва Головного управління, організація виступів керівників і спеціалістів Головного управління у засобах масової інформації;
- підготовка актуальних аналітичних та інформаційних матеріалів з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат,, діяльності Головного управління Фонду в області для публікації у місцевих засобах масової інформації;
- аналіз публікації, теле- і радіопередач з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат, підготовка відповідних оглядів для керівництва Головного управління;
- участь у підготовці та проведенні засідань колегії Головного управління, селекторних та інших нарад, які проводяться керівництвом Головного управління, спільних заходів з громадськими організаціями — соціальними партнерами Пенсійного фонду та організація висвітлення цих заходів у засобах масової інформації. Забезпечення зв’язку Головного управління з центральними та місцевими засобами масової інформації, прес-службами місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, установ та організацій області;
- разом з відповідальними працівниками структурних підрозділів Головного управління підготовка матеріалів щодо інформаційного наповнення та оновлення розділів інформаційної сторінки Головного управління на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- забезпечення ведення роботи з документами відповідно до вимог Інструкції з діловодства;
- виконання інших доручень безпосереднього керівника, які не суперечать чинному законодавству;
- перевірка діяльності підвідомчих управлінь (33 управління) у складі Контрольно-ревізійного управління у межах та порядку, встановлених законодавством, з питань, які входять до його компетенції.

Education

Київський славістичний університет

Країнознавство, Київ
Higher, from 2004 to 2005 (1 year)

Професійні права: консультант з проблем країнознавства та міжнародних відносин, викладач, дипломатичний агент, аташе.

Київський славістичний університет

Міжнародні відносини, Київ
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Професійні права: консультант з міжнародних питань, референт відділу міжнародних відносин

Knowledge and skills

Робота з великим обсягом інформації

Language proficiencies

English — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: