• PRO

Назар

Customer support representative

Considering positions:
Customer support representative, Менеджер з персоналу, Менеджер по роботі з клієнтами, HR-менеджер, Marketing manager, Content manager, Project-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
20 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Customer support agent

from 05.2024 to now (1 year 3 months)
NDA - Gambling, Дистанційно (IT)

Обробка зверненнь клієнтів за допомогою живого чату (LiveChat) та листування (HelpDesk), а також за допомогою великої кількості внутрішного софта. Консультування щодо будь-яких питаннь щодо продуктів компанії, опрацювання як простих запитів, так і скарг, забезпечуючи оперативне вирішення проблем та покращення користувацького досвіду.
---
Співпрацював майже з усіма внутрішніми відділами компанії у Slack для вирішення більш складних кейсів, а також щодо інших прямих завдань від інших відділів.

Навчав нових співробітників та ділився досвідом щодо обслуговування клієнтів (менторинг). Проведення базовї верифікаї профілю клієнтів, перевірка неуспішних транзакцій за допомогою спеціальних інтсрументів.
---
Починаючи з першого повноцінного місяця постійно займав найвищі місця у команді відповідно до КПІ.

Швидко знайшов спільну мову з колегами, на будь-яких рівнях/посадах, як у своїй команді, так і в інших відділах. Також, за весь час в компанії я не мав жодних "проколів" щодо трудової дисципліни, а також жодних конфліктних ситуацій з колегами.

Customer Support Manager

from 06.2023 to 12.2023 (6 months)
NDA - Gambling, Луцьк (IT)

Обробка звернень від гравців за допомогою LiveChat та HelpDesk, консультування щодо різних аспектів сервісу. Прийняття та передача скарг, технійчних проблем, рекомендацій тощо від споживачів на відповідні відділи.

Швидко навчився працювати з усім необхідним софтом, а також знайшов спільну мову з колегами. Отримував високі оцінки KPI.

Education

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Менеджмент, Луцьк
Unfinished higher, from 2022 to 2026 (4 years)

Менеджмент - це процес планування, координації, контролю і керівництва ресурсами та процесами для досягнення конкретних цілей організації чи проекту.

Knowledge and skills

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Ведення онлайн-чатів
  • Швидкий набір тексту
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Зосередженість
  • Technical support for users
  • Zendesk
  • Solidgate
  • LiveChat
  • HelpDesk
  • Slack
  • Jira

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Навчаюсь у ВНЗ на бюджетній формі. Успішно здобуваю знання на третьому курсі. Я досить ерудований та комунікабельний, тому швидко знаходжу спільну мову з людьми та навчаюсь новому.

Маю досвід роботи під високим навантаженнням та у нічні зміни, а також вмію знаходити вихід з складних ситуацій. Доволі легко знаходжу індивідуальний підхід до людей.

Впевнений користувач ПК. Вмію працювати з такими програмами як MS Oficce (Word, Excel, PowerPoint), LiveChat, HelpDesk, Slack та з бек-енд софтом SoftSwiss. Також маю базові знання по роботі з Zendesk та Solidgate.
---
На разі, був би не проти спробувати себе на дещо інших посадах. Шукаю можливість працювати у сфері, де можна застосовувати креативне мислення, генерувати нові ідеї та знаходити нестандартні рішення.

Цікавлять ролі, пов’язані з контентом, маркетингом, дизайном або створенням користувацького досвіду (окрім gambling сфери).

Готовий активно вчитись чомусь новому, незалежно від посади чи рівня відповідальності.

Для зручності комунікації прошу звертатись у телеграм.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: