Resume from February 19, 2024 File

Олена

Менеджер проєктів

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МОРДАСОВА ОЛЕНА
Менеджер з адміністративних робіт
Київ
Контактна інформація:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ
КИЇВ
2022 – по теперішній час: ТОВ «Мед-сервіс» Мережа аптек (Технічний відділ)
Менеджер з адміністративної роботи
• Вирішення оперативних та поточних питань керівника;
• Відпрацювання скарг від орендарів, усунення їх незручностей;
• Контроль Дт, Кт заборгованості;
• Робота з ОСББ, комунальними підприємствами (закл. договорів, перевірка тарифів)
• Моніторинг цін на послуги та товари, контроль процесу фінансування;
• Робота з внутрішнім документообігом, та з бухг.документами.
• Пошук та налагодження співпраці з підрядниками та постачальниками.
• Виконання та дотримування стандартів у аптек по деяким напрямкам. (охорона, пожежна безпека, газопостачання, рекламні вивіски, замовлення тех.паспортів та технічних висновків будівель.
• Контроль за своєчасним виконанням документів;
• Налаштування процесів, планування та організація роботи відділу

ХАРКІВ
2018 – 2022 ТОВ «БК АСИСТ» (діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем.) посада - менеджер зі збуту.
Що робила:
• Підготовка тендерної документації, участь в аукціонах;
• Ведення переговорів з клієнтами, підготовка індивідуальних ком. пропозицій, укладання договорів;
• Пошук нових постачальників, аналітика умов співпраці;
• Калькуляція собівартості товару, націнки.
• Моніторинг конкурентного середовища;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованісті;
• Закупівля запасних частин за електронними каталогами постачальника;
• Підготовка документів на технічне обслуговування обладнання;
• Приьом та обробка замовлення, робота з рекламаціями;
• Оптимізування витрат за довіреними напрямками;
• Розробка посадових інструкцій, та заходи щодо роботи працівників.

Досягнення:
• Розширила каналу збуту через тендерні майданчики (здобула позитивні відгуки від провідних компаній-клієнтів, встановила довірливі зв’язки з клієнтами)
• Провела аналіз ринку, зібрала контакти та здійснила повний інформаційний супровід із запуску, інноваційного для компанії проєкту «Сонячна електростанція».
• Впровадила ефективні методи зменшення дебіторської заборгованості.

ХАРКІВ
Менеджер з продажу B2B та B2C.
02.2015 -12.2018рр. ПП Золотухін А.В. «Golden Lion» (Оптова та роздрібна торгівля пакувальними матеріалами).
Основні обов'язки:
• Розвиток та збільшення клієнтської бази;
• Облік, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Повний супровід угод (від замовлення до відвантаження зі складу);
• Проведення переговорів та ведення ділового листування;
• Робота з первинною документацією, формування звітів у 1С Бухгалтерія (7версія);
• Досвід розвитку та запуск нових напрямків;
• Моніторинг зовнішньої та внутрішньої діяльності конкурентів;
• Пошук та співпраця з новими постачальниками на більш вигідних умовах.

Досягнення:
• Збільшила кількість ключових клієнтів у 3 рази; підвищила обсяг продажу товару в 4 рази за період роботи у компанії;
• Зменшила термін дебіторської заборгованості;
• Створила інтернет-магазин на платформі prom.ua (фото, написання унікального контенту та адміністрування);
• Розробила фірмовий стиль пакування для продукції.

2001- 2014 рр. АТ "Долина" ДП "Долина" посада: Маркетолог
Основні обов'язки:
• Підбір обладнання (котел для опалення, обладнання закладу та ін.)
• Створення макету за замовлення світлодіодніх вивісок та рубрикаторів (магазини, кафе)
• Аналітика споживчого ринку;
• Відстеження ринкових тенденцій, аналіз конкурентів;
• Укладання угод із корпоративними клієнтами, рекламний супровід;
• Контроль задоволеності клієнта наданими послугами компанії;
• Робота з претензіями, вирішення проблемних ситуацій;
• Участь у маркетингових розробках компанії;
• Підбір та навчання лінійного персоналу;
• Адміністрування та наповнення сайту;
• Організація та проведення промоакцій;
• Організація, розробка та супровід нового сегмента підприємства;
• Усі види робіт з оформлення стилю компанії та продукції.

ОСВІТА: 2009р.
Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету.
Факультет: Економічний.
Спеціальність: Менеджмент організацій.

Додаткова освіта:
• 2019 січень Школа практичного Інтернет-маркетингу «I-Marketing School»
Курс "Комплексний інтернет-маркетинг".
• 2011 квітень Цикл тренінгів у центрі кар'єри ХАІ «Управління проектами».
Додаткова інформація:
• Microsoft Office (+Teams; Dynamics 365);
• 1С 8.3;
• Corel DRAW;
• Photoshop.

Особисті якості: Привітна, цілеспрямована, стресостійка, чесна, творчо підходжу до виконання нестандартних завдань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: