• PRO

Людмила

Керівник з організації та супроводу продажів

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу супроводу інвесторів

from 02.2021 to now (3 years 7 months)
ПП «Креатор-Буд», Київ (Нерухомість)

- створення відділу з нуля;
- планування та координація роботи відділу;
- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження та участь в розробці нових схем продажів;
- узгодження та участь в розробці шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, форвардних контрактів, договорів купівлі-продажу майнових прав, попередніх договорів купівлі-продажу та всіх додаткових угод до них;
- навчання та координація відділів продажів по схемах продажів;
- встановлення та заповнення 1с відділ продажів з нуля;
- супровід та навчання співробітників в 1с відділ продажів;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договорів;
- переуступки (зміна сторони за договором);
- координація та погодження умов розірвання договорів;
- надання інформації стосовно сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- контроль оплат між організаціями;
- звірка обороток за бухгалтеріями по оплатам всіх ЖК;
- складання та підписання додаткових угод;
- організація та контроль реєстрації права власності на організацію;
- участь у створенні ОСББ;
- організація передачі права власності на нерухомість покупцям;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- координація роботи з заборгованостями;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділів, супровід одночасно 13 ЖК в містах Київ, Львів та Тернопіль. Розробка та впровадження нових схем продажів. Навчання новим схемам колег.

Керівник відділу по роботі з інвесторами

from 01.2020 to 02.2021 (1 year 1 month)
ТОВ «Д-І-М», Київ (Нерухомість)

- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав, попередніх договорів купівлі-продажу та всіх додаткових угод до них;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- звірка з фін.відділом з оплати всіх ЖК;
- Складання та підписання додаткових угод;
- Організація передачі права власності на нерухомість покупцем;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділу, супровід одночасно 7 ЖК міста Києва (понад 4000 інвесторів).

Керівник відділу супроводу продажів

from 07.2019 to 12.2019 (5 months)
ТОВ «Caspian Service» (Забудовник), Київ (Нерухомість)

- вибір схеми продажу;
- Впровадження та супровід роботи бази 1с продажу;
- розробка шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав та всіх додаткових угод до них;
- взаємодія з Торговою біржею: підписання договорів щодо надання послуг з організації та проведення аукціонів;
- Проведення біржових торгів (аукціонів) з продажу форвардних контрактів та деривативів;
- взаємодія з КУА з усіх питань щодо продажу нерухомості;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: запуск продажу з нуля, організація процесу продажу за 2 місяці.

Керівник відділу по роботі з інвесторами

from 03.2017 to 12.2018 (1 year 9 months)
ТОВ «Д-І-М» (забудовник), Київ (Нерухомість)

- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав та всіх додаткових угод до них;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- звірка з фін.відділом з оплати всіх ЖК;
- Складання та підписання додаткових угод;
- Організація передачі права власності на нерухомість покупцем;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділу, супровід одночасно 3 ЖК міста Києва (понад 2000 інвесторів).

Технічний директор відділу продажів

from 12.2015 to 03.2017 (1 year 3 months)
ФК «Кей-Колект», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж заставної нерухомості по всій території України;
- перевірка об'єктів нерухомості на наявність обтяжень;
- зняття обтяжень;
- Виписка зареєстрованих в об'єктах нерухомості осіб;
- робота з ріелторами (пошук ріелтора, закріплення за об'єктом, підписання договорів про співпрацю);
- Участь у переговорах з покупцями;
- юридичний супровід та організація угод з купівлі-продажу;
- підписання договорів купівлі-продажу;
- складання звітів.

Досягнення: продано понад 50 об'єктів нерухомості різної цінової категорії та складності.

Менеджер відділу продажів (супровід інвесторів)

from 08.2014 to 11.2015 (1 year 3 months)
Будівельна компанія ТОВ «Альянс-Новобуд», Бровари (Нерухомість)

- консультація клієнтів щодо оплати за придбану нерухомість;
- підготовка додаткових угод різних видів до договорів про пайову участь у кооперативі;
- переуступка прав та обов'язків за договорами про пайову участь у кооперативі;
- підготовка договорів купівлі-продажу майнових прав;
- оформлення права власності на підставі договорів про пайову участь у кооперативі;
- Контроль оплати за договорами;
- створення та ведення бази клієнтів та нерухомості;
- складання звітів.

Досягнення: Передано у власність покупцям понад 600 об'єктів нерухомості.

Керівник відділу організаціі та фінансування будівництва

from 02.2013 to 05.2014 (1 year 3 months)
ПАТ «Укрсоцбанк» (головний офіс), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультація клієнтів з питань придбання заставної нерухомості, що знаходиться на балансі банку;
- підготовка договорів купівлі-продажу нерухомості;
- Підготовка договорів оренди нерухомості;
- Виставлення рахунків на оплату з оренди; - підготовка та супровід додаткових угод на продовження договорів оренди;
- Контроль оплати за договорами;
- Складання листів орендарям:
- Супровід підписання договорів купівлі-продажу, купівлі-продажу з розстрочкою оплати, оренди;
- ведення бази клієнтів та бази нерухомості;
- Складання звітів з продажу та оренди нерухомості.

Досягнення: Підписано понад 120 договорів оренди.

Керівник відділу організаціі та фінансування будівництва

from 07.2009 to 02.2013 (3 years 7 months)
ТОВ « СІБ КУА « Укрсоц-нерухомість», Київ (Нерухомість)

- консультація клієнтів щодо придбання нерухомості;
- підготовка договорів купівлі-продажу нерухомості;
- Супровід отримання витягів БТІ;
- підготовка та супровід підписання протоколів засновників Компанії;
- Супровід підписання договорів задатку, купівлі-продажу, купівлі-продажу з розстрочкою оплати, купівлі-продажу цінних паперів, договорів міни;
- ведення бази клієнтів та бази нерухомості;
- Складання планів та звітів з продажу нерухомості;
- Супровід угод з купівлі-продажу нерухомості в кредит;
- розробка та підготовка рекламних кампаній;
- Співпраця з рекламними агенціями.

Досягнення: Реалізовано понад 100 об'єктів нерухомості (близько 7000.00 м2).

Помічник керівника

from 08.2008 to 11.2008 (3 months)
ТОВ «Василевський і Ко», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Складання листів контрагентам;
- прийом вхідних дзвінків;
- Спілкування з іноземними партнерами.

Викладач

from 02.2006 to 08.2008 (2 years 6 months)
Уманський державний педагогічний універстет імені Павла Тичини, Умань (Освіта, наука)

Education

Севастопольський інститут банківської справи Української академії банківської справи НБУ

Фінансово-обліковий, Севастополь
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Кіровоградський педагогічний університет імені В.Винниченка

Іноземних мов
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Knowledge and skills

  • Самостійність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Управління командою
  • 1С:Підприємство
  • Користувач 1С
  • Управлінські навички
  • Стресостійкість
  • Продаж нерухомості
  • Проведення презентацій
  • Висока працездатність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: