Resume from May 6, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10213337

Керівник відділу продажу, комерційний директор

City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Алла Каражбей
Тел [open contact info](look above in the "contact info" section) (вайбер, телеграмм), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Еmail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: ОДАХТ Спеціальність: економіка підприємства
Вивчала: менеджмент, маркетинг, управління персоналом, бухгалтерський облік та техніко-економічний аналіз роботи компанії Крім цього проходила навчання на курсах та тренінгах, з метою підвищення професійного та особистого розвитку
Досвід роботи:
З січня 2018 рік
Керівник відділу продажів інтернет- портал Abiturient
Функціонал:
- особисті продажі новим клієнтам, робота з ключовими партнерами
- організація роботи відділу продажу в сегментах B2B та B2C
-є досвід формування відділу продажів з нуля та побудова всіх процесів по роботі відділу:налаштування CRM, скрипти, найм та навчання і т д
- управління командою до 6 чоловік, постановка KPI, формування звітів, планів
- контроль виконання зобов’язань по оплаті наданих послуг партнерами
- розробка скриптів, презентацій, комерційних пропозицій, акційних пропозицій
- постановка техзавдань та пропозицій відділу маркетингу та IT відділу по доопрацюванню та покращенню сервісу
-проведення онлайн-нарад, контроль усього процесу роботи відділу і розробка заходів по збільшенню обсягів продаж
- ведення управлінського обліку та підготовка пакету документів на стадії укладання договору про співпрацю, виставлення рахунку
- контроль виконання планів, аналітика
- проведення роботи з формування штату відділу, проведення співбесід з новими кандидатами, навчання та введення в посаду, проведення тренінгів
- впровадження додаткових джерел доходів: додаткові продажі існуючим клієнтам, продажі додаткових видів послуг клієнтам
- впровадження CRM, налаштування усіх процесів в рамках CRМ
.Основне досягнення, це скоординована робота відділу, виконання планів продажів та збільшення доходу компанії , збільшення доходу компанії за період моєї роботи на посаді керівника у 2,2 рази Розробила тренінг для менеджерів з продажу, для підвищення показників KPI
2015-2018 рр Помічник керівника (виробництво та надання послуг) по пошиву штор та предметів декору)
Функціонал: робота з клієнтами, постачальниками, складання та узгодження з клієнтами кошториса та закриття взаєморахунків і т д
2011-2014 рр Бухгалтер управлінського обліку в мережі магазинів непродовольчих товарів «Взуття від виробника» (бюджетний сегмент продукції )
Була поставлена задача з нуля у 8 магазинах взуття по регіонам України розробити та впровадити облік в програмі 1С торгівля, налаштувати роботу так, що б «кожна гривня доходу, витрат та кожна одиниця товару були під контролем» Крім цього, налаштувати аналітику та звіти по результатам Після реалізації задач по впровадженню, ведення обліку, інвентаризації і т д
1999-2011 рр Головний економіст в ООУС
Проведення перевірок на підприємствах, сбір звітності, формування щомісячних звітів, докладів і тд Досвід в управлінні роботою відділу, обробка великих обсягів інформації підзвітних організацій. Досягнення : Початок кар’єри, після завершення навчання у ВУЗі (без досвіду) за три роки отримала посаду головного економіста Отримала значний досвід в аналітиці економічних показників
Навички: Маю досвід роботи з офісними програмами, звідними таблицями в ексель, гугл таблицями, KEY CRM. 1С, CRM BitriX 24. План/ факт
Великий досвід у ведені переговорів, продажах, управлінні, координації та організації роботи колективу та управлінні проектом, роботи в умовах багатозадачності на результат, є досвід в побудові та організації роботи в CRM з нуля ,також досвід в побудові відділу продажів з нуля, з формуванням усіх процесів та команди
Розглядаю вакансії з пропозиціями по рівню заробітної плати від 40 000 грн
Особисті якості: Відповідальна, справедлива до підлеглих, вмію налаштувати колектив на роботу на загальний результат, значний досвід у продажах, наймі та навчанні персоналу

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: