Resume from June 11, 2024 PRO

Ольга

Кар'єрний консультант, HR, Recruiter

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Карʼєрний консультант

from 12.2023 to now (6 months)
часткова зайнятість, Київ (Пошук персоналу, HR)

Проводжу консультації з таких питань:
- аналіз резюме та рекомендації щодо покращення/ створення резюме з 0
- допомога з профорієнтації для дорослих та підлітків
- аналіз попередньої стратегії пошуку роботи, рекомендації щодо покращень, нові канали пошуку, побудова нової стратегії
- побудова стратегії пошуку роботи після паузи у кар'єрі, після декрету
- підготовка до співбесіди, робота з впевненістю, презентація себе
- робота зі страхами, які вам не дають рухатись далі - як їх зрозуміти і як з ними впоратись

HR/recruiter

from 04.2022 to 11.2023 (1 year 7 months)
Lion's pride, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

До цього в компаніях не було HR/recruiter, тому, практично, вся робота починалася мною з 0.
75% - рекрутинг, 25% - інші питання

Одночасна робота у маркетингових агенціях комерційного та WEB3 (crypto) сферах, команди до 30 чол. :
- мною була розроблена та впроваджена система онбордингу, адаптації
- проводила регулярний підбір та закриття усіх позицій діджитал направлення (smm, копірайтер, маркетолог, менеджер з продажу, CBDO, CMO, BD, РМ, PR, лідген спеціаліст та інші)
- через холодний пошук, headhunting, створення резервного списку кандидатів
- впровадила та проводила регулярні 1:1 зустрічі з новачками впродовж випробувального терміну
- прописала корпоративні правила та систему лікарняних, відпусток
- увесь колектив працював віддалено (в Українї та іншиї країнах), тому для об'єднання впровадила розвиток корпоративної культури: онлайн тим білдинг, поїздка та матеріальна підтримка до собачого притулку, оффлайн кулінарний корпоратив
- займалась прорахунком ЗП згідно відпрацьованих днів
- писала пости у Лінкедин для просування HR бренду



Результати за 1,8 рік роботи:
- я привела у компанію, приблизно, 29 нових співробітників, 19 з них пройшли ВТ 3 міс. Середній термін роботи 6 міс, в залежності від проекту
- під кожну позицію/кандидата прописала індивідуальний job offer з урахуванням тонкостей, деталей
- за допомогою опитувань було вчасно вирішено питання стосовно токсичного співробітника
- ініціювала Sales education двох кандидатів без досвіду у WEB3, один з продовжив працювати після цього
- ініціювала брати в команду кандидатів без досвіду або з невеликим досвідом у WEB3, як результат - впродовж 1 року 3х співробітників ми виростили до керівних позицій

Рекрутер freelancer

from 04.2021 to 04.2022 (1 year)
без назви, Київ (Пошук персоналу, HR)

Повний цикл рекрутингу, від комунікації з компанією до закриття вакансій таких напрямів:
- фінансист у будівельний холдинг
- менеджери з продажу до ОВіК направлення
- інженери-проектувальники
- менеджери з продажу, проектні менеджери, дизайнери, візуалізатори до дизайн студії
- HR та бугалтер у будівельно-проектувальну компанію
- менеджер з продажу у страхову компанію



Формат роботи:
- написання резюме та постинг у всіх релевантних каналах
- холодний пошук, обробка відгуків
- проведення співбесід у 2, 3 єтапи (телефонне, онлайн формату)
- підготовка презентації для замовника стосовно підходящього кандидата
- регулярний зворотній від компанії та кандидата впродовж 3х місяців ВТ

Оператор 1С/ менеджер по роботі з клієнтами

from 04.2018 to 12.2020 (2 years 8 months)
ТОВ Термінал, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Я була єдиним оператором 1С у компанії на 3х менеджерів з продажу. Робота з управлінським, бухгалтерським обліком

- Виписка ВН, ТТН, рахунків, акти звірок у 1С, приход товару (92, 95, ДТ), переміщення.
- Створення номенклатури, картки контрагента.
- Тісна комунікація з бухгалтерією компанії/ клієнта, постачальниками, з відділом продажів, складом
- Пошук транспорту (фізичного, документального) для відображення у ТТН
- Підготовка оригіналів документів на відправку
- Підтримка та розвиток поточних клієнтів
- За сумісництвом закупщик товару на АЗС. Участь у інвентеризації товару на АЗС.

Оператор 1С/менеджер по роботі з клієнтами

from 07.2014 to 02.2018 (3 years 7 months)
ТОВ Хозервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з управлінським, бухгалтерським обліком. Продаж (опт/роздріб) побутової хімії, паперової продукції.

- Виписка ВН (до 15-20 позицій), рахунків, акти звірок у 1С, приход товару, переміщення.
- Створення номенклатури, картки контрагента.
- Тісна комунікація з бухгалтерією компанії/ клієнта, постачальниками, з відділом продажів, складом
- Підготовка маршрутного листа водіям
- Підготовка оригіналів документів на відправку. Архівація
- Підтримка та розвиток поточних клієнтів. На перших порах залучення нових кієнтів у компанію.
- Навчання нових операторів 1С
- Участь у інвентарізації
- Рознесення банківської виписки. Допомога гл. бух з вигрузкою ПН

Education

КДІДПМіД ім. Михайла Бойчука

Дизайн, Київ
Higher, from 2006 to 2013 (7 years)

Additional education and certificates

Основи рекрутингу

2021р, 1 міс

Olos academy, Семінар "Управління особистою ефективністю" та 2х денний корпоративний курс

2021

Курс для карʼєрних консультантів. Сертифікат

2024, 2,5 міс

Knowledge and skills

Онбординг персоналу Комунікабельність Самоорганізованість Управлінець Вирішення конфліктних ситуацій 1С:Бухгалтерія Користувач 1С

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: