Resume from June 5, 2024 PRO

Олена

Діловод, спеціаліст з підтримки продажів, проєкт-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з організації діловодства та архівації

from 09.2021 to 10.2022 (1 year 1 month)
ТОВ «Твоє Коло», Київ (Нерухомість)

- Розробка та впровадження інструкцій, нормативної документації, системи архівування та управління документами;
- Створення та ведення електронної бази даних архівних матеріалів;
- Класифікація, маркування та розміщення документів відповідно до стандартів безпеки та збереження;
- Управління та контроль за переміщенням документів між відділами компанії;
- Проведення регулярних перевірок та аудитів щодо формування оригіналів пакетів документів з подальшою передачею в архів;
- Надання консультацій та підтримка користувачів при пошуку та отриманні деяких архівних матеріалів;
- Впровадження заходів забезпечення безпеки документів.

Фахівець по роботі з клієнтами

from 04.2017 to 07.2021 (4 years 3 months)
Biolabtech LTD, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Cупровід проектів на всіх етапах від погодження договору до відвантаження товару/ інсталяції обладнання;
- Підготовка, погодження та контроль підписання договорів;
- Ведення обліку та архівування документів;
- Взаємодія та документообіг зі складом, інженерним відділом, тендерним відділом, бухгалтерією;
- Організація та координація доставки товару, інсталяції та введення в експлуатацію обладнання;
- Підготовка пакету товаросупровідних документів;
- Перевірка та контроль оплат (1С,BAF) відповідно до строків в договорах, рахунках;
- Контроль надходження товару та інформування клієнта навсіх етапах (розміщення та підтвердження замовлення виробнику, надходження товару на склад, готовність до відвантаженнята інсталяції);
- Приймання та розміщення товару на складі, згідно встановлених вимог, внесення даних в 1С,Excel (терміни придатності, лоти, серійні номери);
- Робота з клієнтами з поточних питань, оперативне вирішення спірних ситуацій, претензій, рекламацій.
- Закупівля товару;
- Ведення бази даних клієнтів в CRM;
- Розробка та оптимізація процесів документообігу.

Сервіс — менеджер/менеджер з якості

from 07.2016 to 03.2017 (8 months)
Profimport, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Відслідковування замовлень клієнтів в 1С навсіх етапах, від підтвердження, до прибуття товару на склад;
- Інформування клієнтів прозміщення термінів поставки товару.
- Інформування клієнтів проотримання замовлення (повного/часткового) на складі;
- Координація роботи логістів, водіїв, товарознавців;
- Робота над вирішенням нестандартних ситуацій (претензії, рекламації);
- Ведення реєстру рекламацій, інформування клієнтів на кожному етапі їх вирішення;
- Контроль оплати від замовників.

Завідувач адміністративно-господарського сектору

from 10.2015 to 03.2016 (5 months)
ДП «Українські екологічні інвестиції", Київ (Державні організації)

- Прийом і розподіл вхідних дзвінків, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання та доведення до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства;
- Реєстрація та прийом відвідувачів;
- Створення положень, наказів, протоколів;
- Участь у проведенні тендеру (член тендерного комітету);
- Участь у підготовці та оприлюднення інформації пропроведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг;
- Надання документації конкурсних торгів та роз'яснень учасникам процедур закупівель товарів та вимог до оформлення пропозицій конкурсних торгів;
- Здійснення контролю за експлуатацією та станом виробничих приміщень, наявністю та станом протипожежних засобів.

Спеціаліст з якості обслуговування/ адміністратор підтримки продаж

from 12.2013 to 09.2015 (1 year 9 months)
Комерційний контакт – центр «Київстар Бізнес», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Надання необхідної інформації або рішень на звернення/скарги клієнтів за стандартами процедурних питань відповідно до внутрішніх схем компанії;
- Проведення атестацій татестувань операторів при підключенні нових проєктів, проведення програм та активностей для покращення якості обслуговування по існуючих проєктах;
- Організація зрізів знань операторів, моніторинг якості обслугов- ування;
- Внесення інформації в інформаційну базу знань, підготовка аналітичних звітів.

Оператор call-center

from 09.2013 to 12.2013 (3 months)
ДПрАТ Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Надання консультаційних послуг існуючих і потенційним абонентам Компанії в телефонному режимі;
- Надання інформації про послуги компанії, тарифи, процедури;
- Надання консультацій щодо основних функції мобільних апаратів, умов акцій, що проводяться компанією.

Оператор call center Посольство Польщі

from 03.2013 to 07.2013 (4 months)
Adelina Call Center & BPO, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультування клієнтів, реєстрація інформації в базі даних.

Менеджер по туризму

from 06.2012 to 12.2012 (6 months)
Туристичне агентство «Глорія», Львів (Туризм)

- Залучення нових клієнтів і продаж туристичних путівок (обробка онлайн-заявок, вхідних дзвінків);
- Консультація клієнтів, підбір оптимальних турів;
- Оформлення страховок, віз, закордонних паспортів та інших документів.

Education

Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Цивільного захисту/ Практична психологія, Львів
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Spanish — average
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: