Resume from April 23, 2024 File

Олександр

Керівник відділу продажу

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

П.І.Б Коломієць Олександр Григорович
Дата народження: 03.08.1983
Сімейний стан: одружений.
Місце проживання: Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. Пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
• 1998-2002р. – Київський промислово-економічний коледж.
• 2007р. (не закінчена) Київський економічний інститут менеджменту. Спеціальність: Зовнішньоекономічна діяльність.

• 2020р – по теперішній час працюю в виробничо-дитрибуційній компанії (FMCG) в сегменті HoReCа, роздріб, опт, мережі.
Посада: комерційний директор.

Функціональні обов’язки:

• Управління відділами: (відділ продажу HoReCа тa роздріб , Call центр, оптові продажі);
• Планування продажу та надходження продукції з виробництва по філіалам.
• Виконання планів продажу.
• Контроль дебіторської заборгованості та залишків продукції на складі.
• Пошук постачальників та відбір асортименту. Контроль цін та розвиток супутніх напрямків.
• Формування цінової політики.
• Розробка власних продуктів та розвиток залучених.
• Перемовини з ключовими клієнтами.
• Збільшення клієнтської бази, кількісних та якісних показників.
• Розробка мотивації для торгової команди.
• Підбір та навчання персоналу.
• Звітність та аналітика.

• 2019р – 2020р – Державне підприємство «Чайка» м. Київ (Виробництво та реалізація сільгосп продукції, молочної продукції, ковбасних виробів) Посада: начальник відділу оптового продажу.

Функціональні обов'язки:

• Створення та організація відділу збуту
• Підбір персоналу, торгової команди, маршрутизація;
• Постановка планів та завдань;
• Розвиток торгової марки;
• Підключення нових клієнтів з усіх сегментів ринку (ОПТ, HoReCa, не стандартні канали збуту);
• Участь у тендерах;
• Забезпечення виконання планових показників із продажу з коригуванням за потужностями виробництва;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Забезпечення комунікації між підрозділами підприємства

2017 – по 2019 – «Торгова Фірма «Рудь» м. Київ (Морозиво, заморожені овочі, напівфабрикати, хліб HoReCa)
Посада: заступник керівника відділу продажу.

Функціональні обов'язки:

• Підбір торгової команди, маршрутизація;
• Постановка планів та завдань;
• Розвиток нового сегмента (Luxury);
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами, з мережами сегменту HoReCa;
• Напрацювання нових клієнтів та повернення втрачених;
• Розробка мотивації для торгової команди;
• Забезпечення виконання планових показників із продажу;
• Контроль дебіторської заборгованості;

• 2013 (травень) – 2017травень – ТОВ «КУПАВА ЛОГІСТИК», м. Київ (ТМ: Житомирські Ласощі, Кава зі Львова, Майола, КФ Лагода, Ічня, Азер Чай)
Посада: начальник відділу продажу.

Функціональні обов'язки:

• Аналіз продажів та розробка стратегічних планів збільшення продажів;
• Організація системи дистрибуції;
• Формування та підбір пакету торгових марок;
• Ведення переговорів із виробниками, ключовими клієнтами;
• Формування мотиваційної програми у розвиток ТМ;
• Забезпечення виконання планових показників із продажу;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Підбір та навчання персоналу.

2011 – 2013 – ТОВ «Веста» м. Київ ( Кернел Тейд, ТМ Маринадо, ТМ Аквамарин, ТМ Акбар, Травневий Чай, Любисток, ТМ Оніс, ТМ Руна, ТМ Старт
Посада: комерційний директор.

Функціональні обов'язки:
• Управління комерційними відділами: (відділ роздрібного продажу, відділ оптового продажу, відділ роботи з нац. мережами);
• Планування діяльності підрозділів продажу;
• Контроль за виконанням плану;
• Мотивація персоналу;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Забезпечення взаємодії всередині організації, злагодженість роботи всіх відділів;
• Формування комерційної стратегії компанії, розробка та реалізація політик:
• Ведення переговорних процесів із постачальниками, комерційні умови укладання договорів поставки;
• Формування фокусних команд разом із виробниками,
• Побудови дистрибуції (плани розвитку регіонів, комерційні умови),
• Формування асортименту (формування прайсу, цінової політики),

2010 - 2011 – ТОВ «Веста» м. Київ (Кернел Тейд ТМ Аквамарін, Майський Чай, ТМ Кава зі Львова, Любисток, ТМ Оніс, ТМ Руна, ТМ Старт.
Посада: керівник відділу продажу.

Функціональні обов'язки:

• Управління комерційними відділами: (відділ роздрібного продажу, відділ оптового продажу);
• Планування діяльності підрозділів продажу;
• Контроль за виконанням плану;
• Мотивація персоналу;
• Побудови дистрибуції (плани розвитку регіонів, комерційні умови),
• Формування асортименту (формування прайсу, цінової політики),
• Ведення переговорних процесів із постачальниками за комерційними умовами, укладання договорів постачання;
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами; • Підбір та навчання персоналу.

2006 р. – 2010р. ТОВ «Веста» м.Київ (Кернел Тейд, ТМ Рибсервіс, Best Time, Ахмад, Алокозай).
Посада: супервайзер.

Функціональні обов'язки:

• Управління, навчання, підбір торгової команди;
• Проведення коучингів, аудитів із торговою командою;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Ведення звітної та аналітичної документації;
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Планування та контроль проведення акцій;
• Проведення сторчеків;
• Нарахування заробітної плати.

2003р. – 2006р. – ТОВ «Веста» м. Київ (Nestle Purina)
Посада: торговельний представник.

Функціональні обов'язки:

• формування клієнтської бази;
• Укладання договорів;
• Просування торгових марок;
• відстеження дебіторської заборгованості;
• Контроль наявності стандартного асортименту.
Особисті якості: Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, ініціативність, чесність, лідерські якості, уміння працювати в команді, орієнтація на результат.

Ціль: - Працювати у стабільній компанії з можливістю самореалізації, вдосконалення та з гідною оплатою праці.

Додаткова інформація:
• особистий автомобіль,
• водійські права категорії В",
• знання іноземних мов: англійська базова,
• впевнений користувач ПК (1С, Excel, Word, Outlook Express).

Рекомендації будуть надані за потребою

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: