Resume from May 2, 2024 File

Олексій

Керівник відділу логістики, аналітик

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Байбородін Олексій Миколайович

Рік народження: 1981
Місце проживання: Київ просп. Перемоги, 22
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримати посаду директора з логістики та закупівлі.

Досвід професійної та трудової діяльності:

Листопад 2015р. – теперішній час – ТОВ «Торгівельна компанія Віст», директор з логістики та закупівель.
Посадові обов’язки:
• Закупівля будівельних матеріалів, супутніх товарів та витратних матеріалів;
• Перемовини з постачальниками, з метою отримання максимально низьких цін, на максимально вигідних, для компанії, умовах(відстрочка платежу, оперативна та безкоштовна доставка і т. ін.);
• Попередній розрахунок, та контроль своєчасного зарахування, на р/р компанії, «ретро-бонусів» від постачальників;
• Організація роботи співробітників відділу, складу, підрозділу з фасування, водіїв;
• Підбір та навчання персоналу;
• Розробка та впровадження системи мотивації;
• Нарахування заробітної плати, а також премій/штрафів;
• Розробка та виконання бюджету логістики;
• Оптимізація витрат на логістику та закупівлі;
• Розробка та контроль за виконанням інструкцій, наказів, розпоряджень;
• Розбір рекламацій та винесення рішень по ним;
• Закупівля пального(А-95, ГАЗ, ДП) та контроль його використання;
• Планування і контроль, за своєчасним виконанням, ТО автопарку та навантажувачів;
• Планування та розробка плану з фасування товарів;
• Укладання договорів з постачальниками та автоперевізниками;
• Контроль взаєморозрахунків;
• Моніторинг цін на автоперевезення.
• Оновлення прайсів компанії згідно ринкової ситуації;
• Налаштування тісної взаємодії та співпраці, між підрозділами компанії;
• Проведення інвентаризацій та повна аналітика їх результатів.
• Супроводження роботи та ціноутворення інтернет магазину.
• Впровадження 1С на підприємстві.

Червень 2008р. – липень 2015р. – ТОВ «СТАЛЕКС ПРОФІ», директор з логістики.

Посадові обов’язки:
• Управління персоналом, - логістика, склади, виробництво, автопарк. 77 підлеглих;
• Підбір та розвиток персоналу;
• Розробка та впровадження системи мотивації, - логістика, склади, водії ;
• Планування та виконання бюджету логістики;
• Оптимізація витрат на логістику;
• Написання інструкцій, наказів, розпоряджень для підлеглих;
• Робота з рекламаціями та винесення рішень по ним;
• Закупівля пального та контроль його використання;
• Планування виробництва(послідовність виготовлення замовлень, завантаження ліній виробництва);
• Укладання договорів з постачальниками та автоперевізниками;
• Контроль взаєморозрахунків;
• Моніторинг цін на автоперевезення та оновлення прайсів компанії;
• Налаштування бізнес-процесів, між підрозділами компанії;
• Проведення інвентаризацій та повна аналітика їх результатів.

Липень 2005р. – червень 2008р. – ТОВ «СТАЛЕКС МК», директор з логістики та закупівлі.
Посадові обов’язки:
• Моніторинг ринку металопрокату та супутніх товарів;
• Переговори з постачальниками та закупівля металопрокату;
• Контроль якості товару, який закуповується;
• Проведення інвентаризацій;
• Виявлення та «акційний» розпродаж складських неліквідів, «профілактика» їх виникнення;
• Побудова та ведення управлінського обліку по металопрокату та супутнім товарам.

Березень 2003р. – липень 2005р. – ТОВ «ГК СТАЛЕКС», комірник.
Посадові обов’язки:
• Прийом на склад та відповідне розміщення ТМЦ;
• Перевірка відповідності, прийнятих цінностей, супровідним документам;
• Контроль за збереженням ТМЦ;
• Облік товарів прийнятих на склад та відвантажених з нього;
• Підготовка та комплектація ТМЦ, до відвантаження.

Досягнення:
• Зниження собівартості закуплених товарів, за рахунок злагодженої співпраці з постачальниками;
• Скорочення логістичних витрат на 27%.
• Налаштування безперебійної роботи складів та своєчасної доставки клієнтам, а також на склади регіональних представництв.
• Синхронізація індивідуального виробництва та доставки.
• Зниження вартості, найманого транспорту на 18%.
• Оптимізація бізнес-процесу «інвентаризація».

Освіта:

1998 - 2003 – Київський університет ім. Т.Г. Шевченко, факультет «Хімія», спеціальність «Фізична хімія», бакалавр.

Тренінги:

2010р. бізнес-курс «Практична логістика». УБК-2000.
2019р. бізнес-курс «Ефективне управління товарними запасами». Енциклопедія БІЗНЕСУ.
2019р. бізнес-курс «Математичні методи прогнозування рівня попиту та закупівель в компанії»
TradeMasterGroup.

Ділові якості:
• Аналітичний склад розуму;
• Відповідальність;
• Креативність;
• Пунктуальність;
• Комунікабельність;
• Скрупульозність;
• Орієнтація на результат.
Навики:
• Відмінне володіння Microsoft Excel
• Управління персоналом;
• Робота по підвищенню ефективності персоналу;
• Розробка та впровадження стратегії розвитку логістики;
• Робота в команді;
• Робота в Віртуоз; 1С 7.7; 1С 8.2.
Додаткова інформація:

Водійські права категорій "А", "В","С", досвід водіння - 8 років.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: